Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Teehetki viltin alla sua, pájaro, ajatellen...🌳😊
Lähetän, ennen täältä poistumistani sulle sympatiaa! Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee itsestä kyllä kunnon stalkkerivibat, kun käyn aina välillä fb:ssä katsomassa profiilia. Ei siis olla mitään kavereita siellä, joten eipä siinä mitään nähtävääkään oikein ole muuta kuin profiilikuvat. Mutta ihana katsella niitä kasvoja rauhassa ilman, että tarvitsee kääntää katsetta pois. Onko toi jotenkin outoa, vai miks tulee aina huono omatunto siitä :D
Öö no, miksi käyt sitten? Ihastelet hänen kauneuttaan? Mikäpäs siinä sitten.
Komeutta, on mies. Mutta siis, en tiedä miksi käyn. Koska en ole koskaan voinut livenä niin tarkkaan katsoa, että huomaisin koko komeuden kerralla, ehkä. Huono omatunto tulee, koska tuntuu, että se on väärin tehdä noin.
Mun tunteet on kuollut lokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä lämmin halaus ja suukko mun unelmieni naiselle 🤗😘
On ikävä 💕Kiitos. Halaus ja suukko tulivat taas kerran tarpeeseen ja lämmittivät kovasti. Yllättävän kylmä ilma ulkona.
No vielä on lomaa ja kesää jäljellä pitkälti.
Lämpöinen halaus ja suukko sullekin. 🤗😘 Sitten hyvän yön aikaan toiset annetaan.
Ikävä on. 💕Kiitos 🤗😘
On tosiaan viileä heinäkuu, mutta sinä lämmität mukavasti 💕
Samoin kiitos. 🤗😘💕
Vierailija kirjoitti:
Miehet, J-miehet varsinkin, kertokaa nyt mulle, että jos joku työkaveri teille laittais viestiä liittyen ihastumiseen, niin miten reagoisitte? Kun ei oo ollut muuta kontaktia kuin töissä työjuttuja ja ehkä jotain silmäpeliä? Ja vaikka teitä ei kiinnostaiskaan, niin oisko se kauheeta? Olen jo niin siinä pisteessä, että painan 'lähetä', mutta en tiedä kuinka kiusallista olisi sitten maanantaina.
Ei ois yhtään kiusallista, olisin imarreltu. Jos kyseessä olisi kaivattu niin oisin todella ilonen.
Vierailija kirjoitti:
Mun tunteet on kuollut lokki.
Lintuflu iski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee itsestä kyllä kunnon stalkkerivibat, kun käyn aina välillä fb:ssä katsomassa profiilia. Ei siis olla mitään kavereita siellä, joten eipä siinä mitään nähtävääkään oikein ole muuta kuin profiilikuvat. Mutta ihana katsella niitä kasvoja rauhassa ilman, että tarvitsee kääntää katsetta pois. Onko toi jotenkin outoa, vai miks tulee aina huono omatunto siitä :D
Öö no, miksi käyt sitten? Ihastelet hänen kauneuttaan? Mikäpäs siinä sitten.
Komeutta, on mies. Mutta siis, en tiedä miksi käyn. Koska en ole koskaan voinut livenä niin tarkkaan katsoa, että huomaisin koko komeuden kerralla, ehkä. Huono omatunto tulee, koska tuntuu, että se on väärin tehdä noin.
No ehkä sulla on ihastunut olo, et vain pysty katsomaan. Oletko parisuhteessa ja kumppanisi on mustasukkainen? Kai sitä katsoa saa??
Vierailija kirjoitti:
Miten viettäisimme sadepäivää?
Naurettais ja pelleltäis niin että katto irtois pellestäis.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietin eilen yöllä, että mitäköhän sun kämmenet pitäisi kaikista mun pehmeistä kohdista. Mussa on enemmän pehmeää kuin keskivertonaisessa. Mutta toisaalta on myös enemmän kovaa.
Tykkäisin oikein hyvää. Luut kuuluu koirille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, J-miehet varsinkin, kertokaa nyt mulle, että jos joku työkaveri teille laittais viestiä liittyen ihastumiseen, niin miten reagoisitte? Kun ei oo ollut muuta kontaktia kuin töissä työjuttuja ja ehkä jotain silmäpeliä? Ja vaikka teitä ei kiinnostaiskaan, niin oisko se kauheeta? Olen jo niin siinä pisteessä, että painan 'lähetä', mutta en tiedä kuinka kiusallista olisi sitten maanantaina.
Ei ois yhtään kiusallista, olisin imarreltu. Jos kyseessä olisi kaivattu niin oisin todella ilonen.
En kuitenkaan laittanut sitä viestiä. Ei vaan pysty.
Perustakaa toinen ketju turhille lätinöille. Tässä ketjussa on tarkoitus kirjoittaa viestejä kaivatulle. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää.
Lähetän viestin miehelle, kenestä haaveilen aina vaan. Välillä vaivun epätoivoon, kunnes taas herää pieni toivo
Heipä hei rakkaallein... Jatka sinä vain haaveilemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä olisi kesää jäljellä. Sataman auringonlasku olisi kiva kokea kanssasi. Ja muutakin. Miehelle. Siniset silmät, ruskeat hiukset.
Sovitaan viestitse tapaaminen ja koetaan kaikki. Otathan yhteyttä!
En minä uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole niin yksinkertaista että eletään tätä elämää ja ilmaistaan kiinnostus ja jos toinen ei ole kiinnostunut jatketaan elämää? Joskus voi yllättäen tavata jonkun ihmisen ja suhdekin alkaa kuin itsestään ja voi huomata että aivan mahtava ihminen ja huomaa TUNTEVANSA ihastumisen tunteita ja huomaa myös että rakastan tätä ihanaa ihmistä. Älkää tehkö väkisin mitään älkääkä hukatko elämää väkisin tappelemalla ja roikkumalla jne. Eläkää ja nähkää sitä elämää. Moni kulkee niin silmät kiinni että jää kaikki kokematta. Ei kannata stressata sillä jokaisella on täysin omanlainen polkunsa. Yksi saa lapsen 20 vuotiaana ja toinen lähemmäs 40 vuotiana, kolmas ei ehkä ollenkaan. Kaikki on oikein silti. Ei parisuhde takaa onnellisuutta, voi mennä kaikki myöskin päin persettä.
Ja joskus sitä kohtaa ihmisen, josta ei noin pääsekään vaan yli ja jatkaa elämää normaalisti. Turhaan neuvot täällä. Mulle on ihan ok tämäkin tilanne ja en koe, että elämä menee hukkaan.
Jaa? Luulitko että kiinnostaa sinun pieni elämäsi? Älä puutu jos ei ole ylipäätään edes asiaa, jookosta? Olet pilannut itsesi mutta on kato muitakin kuin sinä joten pidä pääs lehmä kiinni. Toivottavasti menee jo perkele perille.
Kuinka monta ananaslonkeroa on jo otettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olisin niin halunnut sun olevan se. Ei se siltä enää ole vaikuttanut aikoihin. Mutta jotenkin lohduttaa kuitenkin ajatus siitä, että niin kyyninen kuin olenkin, pystyn yhä tarvittaessa valehtelemaan itselleni siitä kuinka ainutkertainen juuri se ja se ihminen on, minulle tarkoitettu.
No no vinttis hyvä. Tämä ketju on selvästi sinulle liian mieltä painava. Ota lomaa ja tee asioita joista nautit. Menee paha mieli pois kun on jotain muuta ajateltavaa kuin sydämen ja ajatusten (mielen) asiat.
Päinvastoin, lomalla ei muuta olekaan kuin aikaa ajatella sitä, kuinka yksin olen. Arjessa kuitenkin näkee jatkuvasti ihmisiä, uusiakin, on katseita ja flirttiä ilmassa. Lomalla on täydellisen yksin ja katselee muiden viettävän laatuaikaa perheidensä kanssa. -ap (ei Vinttis)
Löydä itsestäsi se voimavara joka kantaa,mene asioiden piiriin jotka kiinnostaa,osallistu ja nauti ihan vaan itsestäsi. Älä etsi, anna sinun löytyvän. Ihanaa lomaa sinulle🌞
T: toinen lomailija
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksiä ihana
Kalle
Kunhan annat mulle kans.
Jorma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkutuhmia ajatuksia mielessä..
M-n
Kerro niistä?
Mitähän kertoisi..
Monenlaisia ja yksityisiä..
Liittyy seksuaalisuuteen, henkisyyteen ja osin kurittomuuteen.
Kerro hänestä kenen kanssa haluaisit toteuttaa näitä
Seurustele yksinäs. Pidät vieläkin tuulettimen varassa käyvää leluas jotenkin niin mahtavana etten suostuisi jatkamaan sinkkuna. Mietipä vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksiä ihana
KalleKunhan annat mulle kans.
Jorma
Homotarjotin on täynnä. Linjastolle ja onnea matkaan. 👍
Iltapäivän suukko ihanalle N-miehelle. 😘