Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Ok, oletkin näitä sekopäitä, jotka fantasioivt toisten kirjoittajien elämän. Eniten tunteita buustaa ihan kasvokkaiset tapaamiset, jos sun täytyy tietää.
-vinttis
Ok, Vinttis onkin näitä sekopäitä, jotka fantasioivat elämänsä tapahtumat värikynällä eniten. Eniten sun tunteita buustaa se kun et saa mitään vastakaikua "kasvokkain" irl. Siellä kuvittelet kaikenlaisia merkkejä että nyttoi ilme oli selkee merkki ja jne. Sitten kirjoittelet täällä melodramaattista saippuaoopperaan verrattavaa proosaa kuinka kaikki on päin persettä ja kaiken reet, mutta mitään ei heru eikä mikään mene oikein. Tää oli se, minkä sun täytyy tietää.
Pysymällä kotona tai muissa yksityisissä tiloissa voi suojata itseään nälvimiseltä, kiusaamiselta, arvostelulta, asiattomilta katseilta ja kommenteilta.
Vierailija kirjoitti:
Pysymällä kotona tai muissa yksityisissä tiloissa voi suojata itseään nälvimiseltä, kiusaamiselta, arvostelulta, asiattomilta katseilta ja kommenteilta.
Koskee myös pysymistä poissa somesta.
Vierailija kirjoitti:
Kotonakin kannattaa varoa, mitä esim. lukee. Nälvintä vaanii kaikkialla, jopa Hesarissa. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen 5 vuoden aikana olen tavannut muutaman oikein mukavan miehen, joista jokaisen kanssa voisin alkaa seurustella. Mutta, miksi luopuisin vapaudestani. Mitä niin hyvää saisin parisuhteessa, joka olisi parempaa kuin tämä itsenäinen, vapaa elämäni.
Mä olen viimeisen 5 vuoden aikana tavannut kymmeniä mukavia miehiä, joiden kanssa voisin alkaa vaikka heti seurustelemaan. Kaikki tyynni kuitenkin naimisissa omilla tahoillaan. Sitä se ikä tekee.
Minä taas en ole. Olen tavannut vain kivoja miehiä ilman romanttisia tunteita. Siis vain jutellut heidän kanssaan. Osalle on sitten herännyt minua kohtaan niitä tunteita. Niitä tunteita itselläni on vain kaivattuani kohtaan. En voi koskea toiseen ilman vahvoja tunteita. Tai se tuntuu tosi pahalta. Sivusta.
Miesrasisti ja feministi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, oletkin näitä sekopäitä, jotka fantasioivt toisten kirjoittajien elämän. Eniten tunteita buustaa ihan kasvokkaiset tapaamiset, jos sun täytyy tietää.
-vinttisOk, Vinttis onkin näitä sekopäitä, jotka fantasioivat elämänsä tapahtumat värikynällä eniten. Eniten sun tunteita buustaa se kun et saa mitään vastakaikua "kasvokkain" irl. Siellä kuvittelet kaikenlaisia merkkejä että nyttoi ilme oli selkee merkki ja jne. Sitten kirjoittelet täällä melodramaattista saippuaoopperaan verrattavaa proosaa kuinka kaikki on päin persettä ja kaiken reet, mutta mitään ei heru eikä mikään mene oikein. Tää oli se, minkä sun täytyy tietää.
Mistä sä keksit tän kaiken? Ymmärrätkö, ettei kuulosta ihan täyspäiseltä? Vai luuletko sä olevasi vinttiksen rakas? Eri
Vierailija kirjoitti:
Ulkonaliikkumiskielto kaikille ja vain tynnyriin pukeutuneena saa lähteä asioille. Tynnyrissä on silmän reiät. Muuten ihmistä ei tunnista tynnyristä. Pysymme siis anonyymeinä. Eikä mikään voi altistaaa asiattomuuksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotonakin kannattaa varoa, mitä esim. lukee. Nälvintä vaanii kaikkialla, jopa Hesarissa. 🙄
Ja tässäkin. Jokainen voisi vaikka lopettaa ja opetellä käyttäytymään. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässäkin. Jokainen voisi vaikka lopettaa ja opetellä käyttäytymään. 🙄
*laittaa Hesarin pois*
Vierailija kirjoitti:
Nähdään illalla. Älkää poistako kommentteja.
Niin nähdään! 😘
Vierailija kirjoitti:
Nähdään illalla. Älkää poistako kommentteja.
Nähdään nähdään, mutta tuo on turha toivo että ne pysyisivät. Joku ne poistattaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas kiva nähdä sua ja sun muodot pitkästä aikaa. Kiihotun sun katseesta ja äänestä.
Miehenä huomasin tässä aamulla, että sekasaunassa, jossa ollaan uima-asut päällä, tuntui jälkikäteen ajateltuna kutkuttavalta se, kun eräillä naisilla oli sellaiset muodot, että katse tahtomatta ja ajattelematta hakeutui niihin. Eivätkä ne muodot itsessään niinkään, vaan se seksuaalinen voima ja valta joka liittyy niihin muotoihin ja siihen, että ne vetävät katsetta puoleen.
Vain t i e t y n tyyppiset ihmiset hakeutuvat sekasaunoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen 5 vuoden aikana olen tavannut muutaman oikein mukavan miehen, joista jokaisen kanssa voisin alkaa seurustella. Mutta, miksi luopuisin vapaudestani. Mitä niin hyvää saisin parisuhteessa, joka olisi parempaa kuin tämä itsenäinen, vapaa elämäni.
Miten parisuhde sulkee pois itsenäisen vapaan elämän? Ei mun mielestä ainakaan.
Rajoittaa, rajoittaa...
Kun on se toinenkin, joka pitää ottaa huomioon.Sit kannattaa vaikka asua omissa asunnoissa, säilyy tietynlainen vapaus vaikka molemmat olis sitoutuneita.
Väkisin ei kannata yhteenkään muuttaa mutta kumppani valitaan sen mukaan kenestä pitää ja kenen kanssa menee yksiin asiat ja sujuu kaikki. Ei valita papereiden, rahan, omistuksen tms. mukaan. Tai muunkaan väärän perusteen. Yksinkin pärjää ja sopiva kumppani tulee vastaan kun tulee.
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmästyttää suuresti, että eräs iäkkäämpi T äijä harrastaa kyseisiä asioita, vaikka on itse aikuisen tyttären isä. Tai näin oletetaan, että on isä. Toivottavasti tyttärensä osaa valita miehen, ettei isänsä kaltaista...
vaiennetut mielet ja suljetut sydämet, mitä tuhoa ne saakaan aikaan
se kouraisu vatsanpohjassa ja äkillinen piikki pulssissa
tiedätkö mistä se johtuu?
heh, ei siitä, eijei
se on pelko