Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Tuli huoli: kun me tavataan kumppanimme niin osaammehan varmasti tarttua tilaisuuteen. On helppo sanoa tietysti tai totta kai. Mutta kun olemme sellaisia kuin ollaan niin mitä jos emme osaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata antaa palstatekstien vaikuttaa omiin valintoihin ja ajatteluun. Itse tietää mikä on itselleen hyväksi.
Ai saakeli, palstan jututhan on selkeästi manipuloinut minut uskomaan olevani rakastunut. Jumaviude mikä väläys.
Itse en oikein ymmärrä sun kommentin kaltaista nälvintää. Joskus voi myös valita olla hiljaa, jos ei ole muuta tarkoitusta kuin nälviä muita.
Siis häh. Toi oli ihan selkee vitsi, ihan hauskasti sanottu mun mielestä. Sun kaltaiset on tooosi raskaita ihmisiä, kun käytätte pienimmänkin tilaisuuden hyväksenne survoaksenne sitä herneenpalkoa syvemmälle. Sivusta
Nälvijät ovat todella raskaita ihmisiä. Ovat olevinaan hauskoja vaikka muut tuntevat myötähäpeää nälvimisestä.
Mielipide-ero. Mun mielestä joka hevuletun asiasta loukkaantuvat on raskaita, jos ei jo selvinny.
Pidät siis muita vielä nälvimisen lisäksi tyhmänä. Se joka itsensä ylentää tulee usein räminällä alas. Karma.
Tais lähteä nyt vaunu vähän raiteilta siellä, en pysty auttamaan, sorge. Moikkaa karmaas sit ens elämässäs, sillä on sulle asiaa.
Etkö nyt vitsiä ymmärrä? Ota herneenpalko pois nenästä. Olet raskas.
Mä en oo vielä edes alkanut lämmetä. 😆
Et sitten poistunutkaan.
Ja nyt luulet, että kaikki täällä jonkun saman kirjoittajan? Oletko tehnyt tänään muuta kuin palstaillut? Kannattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olisin niin halunnut sun olevan se. Ei se siltä enää ole vaikuttanut aikoihin. Mutta jotenkin lohduttaa kuitenkin ajatus siitä, että niin kyyninen kuin olenkin, pystyn yhä tarvittaessa valehtelemaan itselleni siitä kuinka ainutkertainen juuri se ja se ihminen on, minulle tarkoitettu.
No no vinttis hyvä. Tämä ketju on selvästi sinulle liian mieltä painava. Ota lomaa ja tee asioita joista nautit. Menee paha mieli pois kun on jotain muuta ajateltavaa kuin sydämen ja ajatusten (mielen) asiat.
Ei ole tuo viesti mun kirjoittama. Tuntuu ikävältä kun muiden sanoja laitetaan mun suuhun. Eikä mun fiiliksissä ole kyse palstasta millään muotoa, miksi niin luulet?
-vinttis sivustaKuitenkin ole varma, että kaivattusi kirjoittelee sulle täällä?
Miksi sinulla on pakkomielle vinttiksestä? Sivusta
Joillain on pidempään kirjoittaneista tunnistettavista. Annetaan heidän pitää pakkomielteensä, jos ei ole omaa elämää.
-vinttis
Vierailija kirjoitti:
Tuli huoli: kun me tavataan kumppanimme niin osaammehan varmasti tarttua tilaisuuteen. On helppo sanoa tietysti tai totta kai. Mutta kun olemme sellaisia kuin ollaan niin mitä jos emme osaakaan.
Toiset osaa, toiset ei. Olen nähnyt miehen näkevän elämänsä naisen ja jäävän kuukausiksi sutimaan paikoilleen. Eihän siitä sitten enää mitään tule jos on jo saanut naisen tuntemaan itsensä samantekeväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on potilas ja sairaanhoitaja, tässähän on valtasuhde. Mutta entäs jos tämä potilas on pappi, jolle sairaanhoitaja käy ripittäytymässä, tässäkin on valtasuhde.
Kun kyse on aikuisista mieleltään terveistä ihmisistä niin nämä valtasuhdepohdinnat ovat täysin akateemisia eikä niillä oikeasti ole mitään väliä.
Voidaan leikkiä lääkäriä, jos halutaan. Voidaan larpata valmentajaa ja nuorta naiivia valmennettavaa, jos se lisää jännitystä elämään. Mutta ihan oikeasti me ollaan keski-ikäisiä kaikennähneitä ja -kokeneita, älykkäitä ja koulutettuja, varakkaita ja vastuullisia, fyysisesti hyvässä kunnossa olevia aikuisia. Jos mä en jotain haluaisi tehdä, et pystyisi mua siihen pakottamaan tai edes sellaiseen manipuloimaan kaikilla tiedoillasi ja taidoillasikaan. Enkä minä sinua, sen verran tiedän sinustakin. Kaiken, mitä teen, teen autonomisena ja tietoisia valintoja tekevänä yksilönä.
Ja mitä mä haluaisin on ensiksi tutustua suhun. Siitä haluaisin aloittaa.
Oletteko pitkään tunteneet toisenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on potilas ja sairaanhoitaja, tässähän on valtasuhde. Mutta entäs jos tämä potilas on pappi, jolle sairaanhoitaja käy ripittäytymässä, tässäkin on valtasuhde.
Kun kyse on aikuisista mieleltään terveistä ihmisistä niin nämä valtasuhdepohdinnat ovat täysin akateemisia eikä niillä oikeasti ole mitään väliä.
Voidaan leikkiä lääkäriä, jos halutaan. Voidaan larpata valmentajaa ja nuorta naiivia valmennettavaa, jos se lisää jännitystä elämään. Mutta ihan oikeasti me ollaan keski-ikäisiä kaikennähneitä ja -kokeneita, älykkäitä ja koulutettuja, varakkaita ja vastuullisia, fyysisesti hyvässä kunnossa olevia aikuisia. Jos mä en jotain haluaisi tehdä, et pystyisi mua siihen pakottamaan tai edes sellaiseen manipuloimaan kaikilla tiedoillasi ja taidoillasikaan. Enkä minä sinua, sen verran tiedän sinustakin. Kaiken, mitä teen, teen autonomisena ja tietoisia valintoja tekevänä yksilönä.
Emme me tunne vielä laisinkaan. Ja sitten toisaalta. Ehkä olemme tunteneet jo edellisissä elämissä.
Viimeisen 5 vuoden aikana olen tavannut muutaman oikein mukavan miehen, joista jokaisen kanssa voisin alkaa seurustella. Mutta, miksi luopuisin vapaudestani. Mitä niin hyvää saisin parisuhteessa, joka olisi parempaa kuin tämä itsenäinen, vapaa elämäni.
Sitä olen aina sinussa arvostanut, ettet lainkaan häpeile ihailla kykeneviä ja osaavia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen 5 vuoden aikana olen tavannut muutaman oikein mukavan miehen, joista jokaisen kanssa voisin alkaa seurustella. Mutta, miksi luopuisin vapaudestani. Mitä niin hyvää saisin parisuhteessa, joka olisi parempaa kuin tämä itsenäinen, vapaa elämäni.
Mä olen viimeisen 5 vuoden aikana tavannut kymmeniä mukavia miehiä, joiden kanssa voisin alkaa vaikka heti seurustelemaan. Kaikki tyynni kuitenkin naimisissa omilla tahoillaan. Sitä se ikä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata antaa palstatekstien vaikuttaa omiin valintoihin ja ajatteluun. Itse tietää mikä on itselleen hyväksi.
Ai saakeli, palstan jututhan on selkeästi manipuloinut minut uskomaan olevani rakastunut. Jumaviude mikä väläys.
Itse en oikein ymmärrä sun kommentin kaltaista nälvintää. Joskus voi myös valita olla hiljaa, jos ei ole muuta tarkoitusta kuin nälviä muita.
Siis häh. Toi oli ihan selkee vitsi, ihan hauskasti sanottu mun mielestä. Sun kaltaiset on tooosi raskaita ihmisiä, kun käytätte pienimmänkin tilaisuuden hyväksenne survoaksenne sitä herneenpalkoa syvemmälle. Sivusta
Nälvijät ovat todella raskaita ihmisiä. Ovat olevinaan hauskoja vaikka muut tuntevat myötähäpeää nälvimisestä.
Mielipide-ero. Mun mielestä joka hevuletun asiasta loukkaantuvat on raskaita, jos ei jo selvinny.
Pidät siis muita vielä nälvimisen lisäksi tyhmänä. Se joka itsensä ylentää tulee usein räminällä alas. Karma.
Tais lähteä nyt vaunu vähän raiteilta siellä, en pysty auttamaan, sorge. Moikkaa karmaas sit ens elämässäs, sillä on sulle asiaa.
Et sitten poistunutkaan.
Ja nyt luulet, että kaikki täällä jonkun saman kirjoittajan? Oletko tehnyt tänään muuta kuin palstaillut? Kannattaisi.
Itse syyllistyit nyt samaan mistä toista mollaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme me tunne vielä laisinkaan. Ja sitten toisaalta. Ehkä olemme tunteneet jo edellisissä elämissä.
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen aina sinussa arvostanut, ettet lainkaan häpeile ihailla kykeneviä ja osaavia naisia.
Kuka kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Eiköhän se tullut tuossa edellisessä viestissä jo aika selkeästi esitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olisin niin halunnut sun olevan se. Ei se siltä enää ole vaikuttanut aikoihin. Mutta jotenkin lohduttaa kuitenkin ajatus siitä, että niin kyyninen kuin olenkin, pystyn yhä tarvittaessa valehtelemaan itselleni siitä kuinka ainutkertainen juuri se ja se ihminen on, minulle tarkoitettu.
No no vinttis hyvä. Tämä ketju on selvästi sinulle liian mieltä painava. Ota lomaa ja tee asioita joista nautit. Menee paha mieli pois kun on jotain muuta ajateltavaa kuin sydämen ja ajatusten (mielen) asiat.
Ei ole tuo viesti mun kirjoittama. Tuntuu ikävältä kun muiden sanoja laitetaan mun suuhun. Eikä mun fiiliksissä ole kyse palstasta millään muotoa, miksi niin luulet?
-vinttis sivustaKuitenkin ole varma, että kaivattusi kirjoittelee sulle täällä?
Miksi sinulla on pakkomielle vinttiksestä? Sivusta
Joillain on pidempään kirjoittaneista tunnistettavista. Annetaan heidän pitää pakkomielteensä, jos ei ole omaa elämää.
-vinttis
No niinpä. 🙄
Mulle ei kyllä riitä se, että on oikein mukava.
Paljon tärkeämpää on ihan vaan fyysinen ja henkinen vetovoima ja kemia. Sellaisia ei ole oikein missään.
Vierailija kirjoitti:
Isoja tuhmia ajatuksia mielessä.
Mitäpä muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen viimeisen 5 vuoden aikana tavannut kymmeniä mukavia miehiä, joiden kanssa voisin alkaa vaikka heti seurustelemaan. Kaikki tyynni kuitenkin naimisissa omilla tahoillaan. Sitä se ikä tekee.
Minä taas en ole. Olen tavannut vain kivoja miehiä ilman romanttisia tunteita. Siis vain jutellut heidän kanssaan. Osalle on sitten herännyt minua kohtaan niitä tunteita. Niitä tunteita itselläni on vain kaivattuani kohtaan. En voi koskea toiseen ilman vahvoja tunteita. Tai se tuntuu tosi pahalta. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei kyllä riitä se, että on oikein mukava.
Paljon tärkeämpää on ihan vaan fyysinen ja henkinen vetovoima ja kemia. Sellaisia ei ole oikein missään.
Mut hei, ei se riitä, et on mukavaa. Sen täytyy olla paljon parempaa. Siinä täytyy olla rakkautta, siinä täytyy olla unelmii. Mannapuuroa ja mansikkaa, juuri oikeenlaista kemiaa, lallallaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten poistunutkaan.
Itse syyllistyit nyt samaan mistä toista mollaat.
Meidän ajatuksenjuoksu ei nyt oikein kohtaa millään tasolla. Myönnän olevani riittävän tyhmä, etten pysy näissä ajatussinkoiluissasi mukana. Toivotan nälvintävapaata loppupäivää sinulle.
Ok, oletkin näitä sekopäitä, jotka fantasioivt toisten kirjoittajien elämän. Eniten tunteita buustaa ihan kasvokkaiset tapaamiset, jos sun täytyy tietää.
-vinttis