Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Hyvää yötä turhaan iltayön tuuleen, Ketään ei oikeasti kiinnosta.
Puhallan voikukanhaituvia, kerään auringonsäteitä säkkiin ja lähetän sinulle, että jaksaisit arjen haasteet.
Nuku hyvin ja nää kauniista naisista unta.
Haluja olis tuijotella sua silmiin, maata lähelläsi, silitellä ja kuunnella kanssasi levyjä. Tätä vois jatkua koko viikonlopun. Ehkä vielä maanantainkin. Lintsataan molemmat töistä.
Kauniita unia miehelle joka kulkee omia polkujaan mutta muistaa minuakin välillä..kuten hetki sitten..
Vierailija kirjoitti:
No?
Aivan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jos on terveyshuolia niin varmasti hankala olla jne, mutta ei multa ainakaan tarttis peitellä tai salata tms. Tulipa mieleen vaan. Kuuluu elämään nää jutut kaikilla, enemmän tai vähemmän.
En tiedä sinusta, mutta minut on kasvatettu niin, ettei heikkoutta näytetä ja siihen asti taistellaan, että kuollaan. Yksin.
No jos sä haluat mut niin sano se.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu yrittää tuhota joku ihminen vaan sentakia, että olet itse kulissi. Perheen kanssa mennään ja tehdään. Samalla suunnittelet että miten jätät sen perheen.
Ja se nainen vaan menee eteenpäin.
Mä olen hyvä, vaikka missä bisneksessä, tai vaikka sonnien kuohinnassa. Ehkä en ole sille oikea lady.
Ajattelet, että lapset ansaitsee paskan kesäloman paskassa fiiliksessä, ilman mitään kivaa tekemistä, koska toinen vanhempi suunnittelee eroa?
Pajaro! Koska pajautellaan taas? Muistaks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jos on terveyshuolia niin varmasti hankala olla jne, mutta ei multa ainakaan tarttis peitellä tai salata tms. Tulipa mieleen vaan. Kuuluu elämään nää jutut kaikilla, enemmän tai vähemmän.
En tiedä sinusta, mutta minut on kasvatettu niin, ettei heikkoutta näytetä ja siihen asti taistellaan, että kuollaan. Yksin.
Onpa typerä kasvatus. Tosi surullista. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Saisko hyvää yötä?
Totta kai, itse asiassa pitkästä aikaa...Kauniita unia, nuku hyvin ihmiseni 😇😴💤
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista kuinka vihaatte tuntemattomat toisianne ja yllytätte toisianne kuin tuntisitte.
Ihminen on luomakunnan kuningas.
Vierailija kirjoitti:
No jos sä haluat mut niin sano se.
Ai sen jälkeen, miten aiemmin oot mun avautumisiin suhtautunut? Enpä taida. Vastaa jos kysyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu yrittää tuhota joku ihminen vaan sentakia, että olet itse kulissi. Perheen kanssa mennään ja tehdään. Samalla suunnittelet että miten jätät sen perheen.
Mä olen hyvä, vaikka missä bisneksessä, tai vaikka sonnien kuohinnassa. Ehkä en ole sille oikea lady.
Ajattelet, että lapset ansaitsee paskan kesäloman paskassa fiiliksessä, ilman mitään kivaa tekemistä, koska toinen vanhempi suunnittelee eroa?
Tyypillistä negaamista. Kyllä mulla ja exälläkin on helvetilliset välit välillä, mutta se on sitä että on aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna
Kuka kaipaa, alkukirjain?
Kerro mulle, että tykkäät. Kerro mulle, että haluat. Kerro mulle, että pidät nättinä.
Kaivatulle lämmin perjantaihalaus sekä yön suukkoja runsaasti. Näin kylmällä tulen niin liki kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Saisko hyvää yötä?
Kun nyt niin kauniisti pyysit
niin saat. Hyvän yön myötä saat vielä hyvän yön halauksen ja suukon
Lisäksi kerron sanattoman kauniin äänettömän sadun.
Nuku hyvin. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä negaamista. Kyllä mulla ja exälläkin on helvetilliset välit välillä, mutta se on sitä että on aikuinen.
Ei siinä ole mitään negaamista, että yrittää luoda lapsille mahdollisimman turvallisen ilmapiirin ja vakaan arjen myös iloineen, vaikka suunnitteilla olisi isoja muutoksia. Riitoja voi olla ja vaikea tuööa toimeen, mutta aikuisuutta on se, että lasten edun vuoksi ei sitä kaikkea kireyttä vyörytä heidän kannettavakseen.
Nolla on kaiken alku ja juuri.
Matematiikka ilman nollaa.....mitä se olis?
Ei oo huono olla pelkkä
"nolla'.
-sivusta