Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Jes! Perjantai ja taivaallisen nautinnollinen ilta tiedossa. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on koira hoidossa ja kaduttaa miks suostuin..
Suostuit, koska simppasit ja haaveilit koiran omistajan sitten palkitsevan sut huomiolla, kehuilla ja seksillä?
No hyi. Elää voisi parempilaatuistakin elämää. Säästäkää nyt edes lemmikit ja lapset tuoltakin toiminnaltanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vkl sinne tai tänne.
Aivan ja lemmikin kustannuksella? Järkeä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuit, koska simppasit ja haaveilit koiran omistajan sitten palkitsevan sut huomiolla, kehuilla ja seksillä?
No nyt on jo next level aivonsa netissä/somessa tuhonnut tapaus :D
Tuntuu vähän kaikilla olevan jonkin asteisia ongelmia. Onneksi voittekin hoitaa nekin itse. Lemmikki olisi ihana, mutta ei sovi elämään tällä hetkellä. Lemmikki vaatisi huomiotani liiaksi jos sellaisen ottaisin joten nyt ei kannattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jos on terveyshuolia niin varmasti hankala olla jne, mutta ei multa ainakaan tarttis peitellä tai salata tms. Tulipa mieleen vaan. Kuuluu elämään nää jutut kaikilla, enemmän tai vähemmän.
En salaakaan, mutta täällä yksityiskohtainen asioiden kertominen on vähän riskipeliä.
Joo ei täällä tietenkään. Yleisesti ottaen meinasin siis.
Juu, ilman muuta kertoisin, jos oltaisiin sellaisissa väleissä. Terveysasiat, minkään sortin, eivät ole tabu.
Ette te kerro, menkää lääkäriin vaikka se maksaisi eikä kukaan korvaisi. Kannattaa sitä työkykyä silläkin tavalla ylläpitää. 🙄
Terveyden kustannuksella jätetään lääkärissä käynti, etteivät kaikki tutki tietoja. Minä käyn kyllä siltikin, siinähän tutkitte mitä haluatte. Terveys on teitä tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Se on onneksi vain hoidossa. Ei pysyvästi. Kannattaa miettiä mihin kykenee.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on, mutta ei kaduta yhtään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on onneksi vain hoidossa. Ei pysyvästi. Kannattaa miettiä mihin kykenee.
No joo, mutta sehän voi vaikka voida todella huonosti jo hoidon ajan. Hoitajalla on suuri vastuu.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla nähdä. Välttelen. Ei nähdä syksyllä, talvella, keväällä tai ensi kesänäkään ja jatkuu samaa rataa.
Tajuathan, että muserrat sen toisen ihmisen näillä sanoilla ja teoillasi?
'Kun katsoit minuun' alkaa aina soimaan päässä, kun katsot minua, vaikken mikään Anna Eriksson fani olekaan. On se vaan niin osuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla nähdä. Välttelen. Ei nähdä syksyllä, talvella, keväällä tai ensi kesänäkään ja jatkuu samaa rataa.
Se on kato monta monessa ja monet muutkin osaavat kuittailla. Ei kannata haluta pahaa ihmisille vihreinä hahmoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tulee ajatus että entä jos sä et sittenkään.
Sen takia en halua tyrkyttää itseäni vaikka tuonkin vahvasti esille tykkäämisen.Ihan täsmälleen tää sama ajatus. Mä oon toistuvasti sanonut sellasia asioita, kuten tulee ikävä tms. mutta koskaan ei sellaista tule vastavuoroisesti.
-vinttis
Ei se ikävän hokeminen täällä tunnu sellaiselta kuin irl sanottuna. Ei ollenkaan henkilökohtaiselta.
Myöskään viestit täällä eivät tee niitä lainkaan henkilökohtaisiksi, vaikka olisivat jonninlaisin tunnistein kirjoitettuna.
Kun nuo kirjoittaa irl niillä on enemmän painoarvoa, vaikka matkankin päästä kerrottuna. Silloin tietää 100%: sti että ihminen mietti edes hetken verran juurikin viestin saajaa. Edes sen silmänräpäyksen verran.
Vierailija kirjoitti:
'Kun katsoit minuun' alkaa aina soimaan päässä, kun katsot minua, vaikken mikään Anna Eriksson fani olekaan. On se vaan niin osuva.
Aina kun alkaa soimaan päässä jokin kappale, kannattaa kuunnella. Siinäkin voi piillä tärkeä sanoma. Mieli on työkaluistamme yksi tärkeimpiä sekä voimakkaimpia.
Välttelysi, viesteihin vastaaminen/vastaamattomuus, ystävyys, kaveruus tai mitä ikinä välillämme olikin.
Se oli minulle tärkeää. Sinä sen sijaan osoitit, että et välitä pascan vertaa.
En uskalla enää oikein luottaa ikinä ihmisiin.
-todella musertunut sivusta.
Luuletko, että käytöksesi jälkeen viitsisin edes tulla minnekään lähellesi?
Vihaan itseäni, sinua en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kato monta monessa ja monet muutkin osaavat kuittailla. Ei kannata haluta pahaa ihmisille vihreinä hahmoina.
Eivät kaikki osaa asettua toisten ihmisten tilanteisiin. Myös kiusanteko on mennyt jo nextille levelille.
Vierailija kirjoitti:
Välttelysi, viesteihin vastaaminen/vastaamattomuus, ystävyys, kaveruus tai mitä ikinä välillämme olikin.
Se oli minulle tärkeää. Sinä sen sijaan osoitit, että et välitä pascan vertaa.
En uskalla enää oikein luottaa ikinä ihmisiin.-todella musertunut sivusta.
Luuletko, että käytöksesi jälkeen viitsisin edes tulla minnekään lähellesi?
Vihaan itseäni, sinua en.
Ei kannata ajatella että kaikki ovat pahoja jonkun yhden mulkeron takia. Vihaa sitä mulkeroa äläkä itseäsi. Varmaan olet pettynyt itseesi, kannattaa vaan ottaa opiksi hetimmiten.
Jos otan dna-testin niin se varmaan näyttää, että oon sata rossaa rakastunu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun alkaa soimaan päässä jokin kappale, kannattaa kuunnella. Siinäkin voi piillä tärkeä sanoma. Mieli on työkaluistamme yksi tärkeimpiä sekä voimakkaimpia.
Juu, oli pakko kuunnella!
Kysäisepä.