Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
5061/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivän lämpimiä halauksia ja suukkoja mun unelmieni naiselle 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Oot ajatuksissani 💕

Vierailija
5062/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisella voi olla esim. skitsofreniaa tai psykoosi, siihen kuuluu usein sairaudentunnottomuus. Sitten jos on vielä ylimielinen luonne, niin tulos herkästi tuollaista.

Kannattaa vain jättää omaan arvoonsa ja ohittaa - jos ei ole realiteeteissa, niin ei se huomauttelemalla parane.

Joskus on hyvä sanoa, saa nauraa kun menee hermopäätteisiin. 👌

Sellainen luonne sitten sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5063/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisella voi olla esim. skitsofreniaa tai psykoosi, siihen kuuluu usein sairaudentunnottomuus. Sitten jos on vielä ylimielinen luonne, niin tulos herkästi tuollaista.

Kannattaa vain jättää omaan arvoonsa ja ohittaa - jos ei ole realiteeteissa, niin ei se huomauttelemalla parane.

Mitä sitten? Onneksi tälläinen eikä sellainen kuin sinulla. Toiset puhuu asiasta eikä aina sen vierestä. Jos olet aina hiljaa, mikään ei muutu. Teen mitä haluan. Keskity nyt omiin asioihisi vain.

Vierailija
5064/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, sait ihan kylmät väreet aikaan loppupäiväksi, kun katseet kohtasi sekunnin murto-osan ajan <3 No, ehkä toivun tästä viikonlopun aikana.

Vierailija
5065/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa ollut mun tuntematon kesänainen, ihana T. Olisimme suudelleet koulun pihałla😘.

Vierailija
5066/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä. Aina vain sinä. Ystävällinen olen kaikille, mutta vain sinusta tykkään. Siis jos sellaista joskus mietit. 

Vierailija
5067/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin helppo olla uskomatta astrologiaan mutta sitten eilenkin samalle päivälle sattui kolme entistä ihastusta Venuksen taivaltaessa taivaalla vastasuuntaan. Joo.

Vierailija
5068/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uin tiikerinä sun luo.

Vierailija
5069/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, sait ihan kylmät väreet aikaan loppupäiväksi, kun katseet kohtasi sekunnin murto-osan ajan <3 No, ehkä toivun tästä viikonlopun aikana.

Elätte vallan muilla ihmisillä? Saatte kaiken voimanne ihanista ihmisistä ja jos he eivät haluakaan teitä niin romahdatte ja syytätte heitä? Voi olla ettei tarvitse ihmetellä naisten ongelmia...

Vierailija
5070/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä. Aina vain sinä. Ystävällinen olen kaikille, mutta vain sinusta tykkään. Siis jos sellaista joskus mietit. 

Oletko aidosti ystävällinen vai esitätkö parhaasi mukaisesti? Minä kyllä huomaan ainakin jos joku mielistelee minua. En halua sanoa, sillä se ei ole tarpeellista. Myös muutkin huomaavat yleensä ottaen.

Vierailija
5071/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Onneksi tälläinen eikä sellainen kuin sinulla. Toiset puhuu asiasta eikä aina sen vierestä. Jos olet aina hiljaa, mikään ei muutu. Teen mitä haluan. Keskity nyt omiin asioihisi vain.

Luepas tuo viimeinen lause itsellesi hiljaa ääneen peilin edessä 😁

Vierailija
5072/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaivattusi nainen vai mies?

Vierailija
5073/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tarvitse vain siksi että sinulle tuli nyt paha mieli? Keksipäs parempaakin tekemistä kuin netissä kiusata muita ihmisiä. Sinulla on omien asioidesi vuoksi varmastikin paha olo sisäisesti.

Ketju olisi huomattavasti parempi, jos sinä projektioinesi osaisit antaa muiden olla ja lähtisit vaikka lenkille.

Turha täällä katkeruutta purkaa itse kenenkään, varsinkaan tuntemattomiin sivullisiin.

Vierailija
5074/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaivattusi nainen vai mies?

Mies. 

Vierailija
5075/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tarvitse vain siksi että sinulle tuli nyt paha mieli? Keksipäs parempaakin tekemistä kuin netissä kiusata muita ihmisiä. Sinulla on omien asioidesi vuoksi varmastikin paha olo sisäisesti.

Ketju olisi huomattavasti parempi, jos sinä projektioinesi osaisit antaa muiden olla ja lähtisit vaikka lenkille.

Turha täällä katkeruutta purkaa itse kenenkään, varsinkaan tuntemattomiin sivullisiin.

Ja sama juttu sullekin. Syytätte aina muita ja tahallanne vielä. Meette sekaisin.

Vierailija
5076/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko tänään normaaliin aikaan siellä? En uskaltanut eilen tulla

Normaaliin aikaan aina kotona.

Vierailija
5077/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana aloittaa aamu keskustelemalla irl nettikaverin kanssa, joka sanoo että olen hyvä tyyppi ja hän pitää siitä, etten jaa itsestäni julkisesti kuvia. Hän on ihminen, jonka koko elämä on ollut julkisesti nähtävänä ja luettavana somessa. Tiedän hänen kärsivän siitä monin tavoin.

Nettikaveri tullut luoksesi kylään vai sinä nettikaverin luona kylässä?

Netissä voi tosiaan tutustua oikeastikin ihmisiin, minulla on useita ystäviä joihin olen tutustunut netin kautta.

Ei sen väliä miten on.

Tuntuu olevan nykyään enempi sääntö kuin poikkeus, että siellä tutustutaan.

Ei ole sama asia kuin kirjeenvaihtokaverit ennen muinoin.

Arvatenkin, tehän luotte fantasian näihin nettituttavuuksiinne. Menkää hei ulos ja tapaamaan näitä ajoissa, etteivät luule teistä liikoja. 🤭

Vierailija
5078/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on, että peniksen koostakin täytyy pilkata? Kukaan ei ole päässyt valikoimaan yhtään mitään syntyperäistä ominaisuuttaan, joten on aika vastenmielistä ivata asiasta.

T. Nainen

Tuokin kyllä sellaista only in internet-kamaa, täysin absurdi ajatus että joku alkaisi livenä tuollaisia puhelemaan (siis pilkkaamaan jonkun sukuelintä)

Ja kyllä sitä saa omassa päässään miettiä että ompas pieni, tuo ei ole mua varten. Eri

Vierailija
5079/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan erästä tummaa kissaa, jolla on koira.

Vierailija
5080/25856 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mysteerinainen P. Tietoa hänestä?

Mitä minusta? Täällä olen. En kyllä mitenkään mysteeri🤭

Kerro vähän enempää.

Ketju on lukittu.