Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Eilen ajoit kahdesti mua vastaan 🚙
Sinä ihana.
Ajoinko? Olin eilen liikkeellä kyllä, tänäänkin. Taas sain 39 ja vihreää valoa. Alan olla turhan kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisella voi olla esim. skitsofreniaa tai psykoosi, siihen kuuluu usein sairaudentunnottomuus. Sitten jos on vielä ylimielinen luonne, niin tulos herkästi tuollaista.
Kannattaa vain jättää omaan arvoonsa ja ohittaa - jos ei ole realiteeteissa, niin ei se huomauttelemalla parane.
Joskus on hyvä sanoa, saa nauraa kun menee hermopäätteisiin. 👌
Sellainen luonne sitten sinulla.
Mitä sitten? Onneksi tälläinen eikä sellainen kuin sinulla. Toiset puhuu asiasta eikä aina sen vierestä. Jos olet aina hiljaa, mikään ei muutu. Teen mitä haluan. Keskity nyt omiin asioihisi vain.
Luepas tuo viimeinen lause itsellesi hiljaa ääneen peilin edessä 😁
Ei kai tarvitse vain siksi että sinulle tuli nyt paha mieli? Keksipäs parempaakin tekemistä kuin netissä kiusata muita ihmisiä. Sinulla on omien asioidesi vuoksi varmastikin paha olo sisäisesti.
Ketju olisi huomattavasti parempi, jos sinä projektioinesi osaisit antaa muiden olla ja lähtisit vaikka lenkille.
Turha täällä katkeruutta purkaa itse kenenkään, varsinkaan tuntemattomiin sivullisiin.Ja sama juttu sullekin. Syytätte aina muita ja tahallanne vielä. Meette sekaisin.
Enpä syyttele muita. Kuten sanoin; projektio.
Joo ihan hienoa kun yrität opetella mutta sullakin menee osapuolet sekaisin. Se on se ongelma. Opiskele lisää, kannattaa olla tarkkana kun lukee että kuka on kuka ja mikä on tilanne, mitä tapahtuu jne. Kyllä se siittä sitten.
Hyvin tässä taas alleviivasit aloitusviestin oikeellisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jos on terveyshuolia niin varmasti hankala olla jne, mutta ei multa ainakaan tarttis peitellä tai salata tms. Tulipa mieleen vaan. Kuuluu elämään nää jutut kaikilla, enemmän tai vähemmän.
En salaakaan, mutta täällä yksityiskohtainen asioiden kertominen on vähän riskipeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jos on terveyshuolia niin varmasti hankala olla jne, mutta ei multa ainakaan tarttis peitellä tai salata tms. Tulipa mieleen vaan. Kuuluu elämään nää jutut kaikilla, enemmän tai vähemmän.
En salaakaan, mutta täällä yksityiskohtainen asioiden kertominen on vähän riskipeliä.
Joo ei täällä tietenkään. Yleisesti ottaen meinasin siis.
Sitten vähän mainoksia, Presidentti-kahvi nyt 4,99€ tule ja hae omasi, sitä juo Sauligin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan erästä tummaa kissaa, jolla on koira.
Pitääkin kohta lähteä lenkille 🐕🙋
Olisi kyllä kiinnostavaa, ihmeparantuisinkohan virkeäksi, jos saisin olla lähelläsi. Vähän luulen niin. Ainakin prosessi olisi nopeampi.
Tulisit vain kateudesta vihreämmäksi. Ei maksa vaivaa kusettaa kaikkien koiria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ilman muuta kertoisin, jos oltaisiin sellaisissa väleissä. Terveysasiat, minkään sortin, eivät ole tabu.
Mulla on koira hoidossa ja kaduttaa miks suostuin..
Vierailija kirjoitti:
Kenguruhoitoa kaivatulle
Kelpaisi kaivatulta. 😍
Vierailija kirjoitti:
Suostuit, koska simppasit ja haaveilit koiran omistajan sitten palkitsevan sut huomiolla, kehuilla ja seksillä?
Vierailija kirjoitti:
Yksi vkl sinne tai tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuit, koska simppasit ja haaveilit koiran omistajan sitten palkitsevan sut huomiolla, kehuilla ja seksillä?
No nyt on jo next level aivonsa netissä/somessa tuhonnut tapaus :D
Mikä päivä 🤩 ja jatkuu vielä. Kaivatulle lähetän sadepiskojen välityksellä terveiset
Vierailija kirjoitti:
Kenguruhoitoa kaivatulle
Kätevä tapa myös paisutella vatsanahkaa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ilman muuta kertoisin, jos oltaisiin sellaisissa väleissä. Terveysasiat, minkään sortin, eivät ole tabu.
Ette te kerro, menkää lääkäriin vaikka se maksaisi eikä kukaan korvaisi. Kannattaa sitä työkykyä silläkin tavalla ylläpitää. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin luotattekin, en antaisi tollaiselle ikinä hoitoon rakasta lemmikkiäni. Itserakkaita omistajia on liian paljon ja taas eläimet kärsivät turhan takia.