Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Urajutut toiseen ketjuun. Evvk.
Minulla ei ole korkeaa koulutusta. En ole millään tavalla suorittaja tai menestyjä. En siltikään ole välttynyt masennukselta tai uupumukselta. Eikä äitiys suojaa niiltä myöskään.
Luulisin löytäväni seuraa, jos sitä lähtisin etsimään. Vielä ei ole niin pakottavaa tunnetta tullut. Sillai järjestänyt elämäni.
Vierailija kirjoitti:
soittorasia 🐇
Millainen sulla on?
Sano että aina kun öisin sataa, ne on enkelit kun pesee linnunrataa.
Ihmiset pitävät outoina "liian" paljon opiskelleita tai jotenkin muuten massaryhmittymistä poikkeavia. Ns. uran alku voi tyssätä ihan siihenkin.
Itse olen pärjännyt taloudellisesti lähinnä siksi, että vanhempani ovat tukeneet taloudellisesti hyvin avokätisesti. En ole pärjännyt kouluttautumisen ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Uraa pitää alkaa luoda nuorena! On vähän myöhäistä herätä nelivitosena siihen, ettei ole saavuttanut mitään ammatillisesti. Huonon uran myötä myös taloudellinen vapaus on ikuinen haave. Saa olla yhteiskunnan orjana eläkepäiviin saakka ja sen jälkeenkin. Sellaista.
Joillekuille on haaveiden täyttymys olla osa yhteiskuntaa, käydä töissä ja maksaa veronsa. Sekään ei ole itsestäänselvyys kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Miss you
Miss you too
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pitävät outoina "liian" paljon opiskelleita tai jotenkin muuten massaryhmittymistä poikkeavia. Ns. uran alku voi tyssätä ihan siihenkin.
Itse olen pärjännyt taloudellisesti lähinnä siksi, että vanhempani ovat tukeneet taloudellisesti hyvin avokätisesti. En ole pärjännyt kouluttautumisen ansiosta.
Ehkä maalla tai joissain alaluokissa.
En ole masentunut, vaan masentaa etten näe sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä maalla tai joissain alaluokissa.
Voin kertoa ihan kokemuksesta, että suuri osa hiljenee ja kääntää katseen pois tai lähtevät pois, jos kertoo valtavirrasta poikkeavasta koulutuksesta. Yritäpä siinä sitten vakuuttaa rekryhenkilöitä, jotka suhtautuvat samoin. Vähemmän koulutetut helposti ohittavat paljon koulutetut.
Pitkä matka vielä kuitenkin edessä. Olis vaan kiva jakaa sitä jotenkin yhdessä. Kasvaa ja kehittyä. Lempeästi, läsnäolevasti, rakkaudessa.
Lämpimiä iltahalauksia ja suukkoja ihastuttavalle unelmieni naiselle 🤗🤗🤗😘😘😘
On ikävä sua 💕
Mun perheessä/suvussa taas ei koskaan puhuttu naisista tai miehistä, oltu vaan ja keskusteltu maailman tilanteesta, ilmiöistä, historiasta, matematiikasta, harrastuksista, luonnosta, kokemuksista jne.
En oikeasti varmaan ikinä jaksaisi livenä tuollaisia ihmisiä kuin täällä paljon on, jotka ovat jotenkin aivan obsessoituneet sukupuoliin, miesten ja naisten väliseen eripuran lietsomiseen, naisista/miehistä jauhamiseen, parisuhteista jauhamiseen jne.
Onni asuu sisällänne. Päästäkää se ulos. Sen jälkeen virtaatte vapaammin. Kun ihminen on vapaampi hän toimii myös luonnollisemmin ja on eloisampi eikä hänen tarvitse koko ajan miettiä tai pidättäytyä/pidätellä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas se jyrisi
Haaveilitko meteorologin urasta?
En. Olisin halunnut mennä uimaan.
Koen, että mulla on ollut onnea työelämässä, mutta ei rakkauselämässä. Keskimäärin sitten kai mennyt ihan ok.
Tiedän paljon mm tohtoreita, joilla on kaikenlaista onnea. On kumppani, lapsia, kaunis koti, arvostettu asema työssä, ystäviä, harrastuksia, sosiaalista aktiivisuutta, sijoituksia. On kaikkea. Kyllä sen näkisi, jos olisivat jotenkin todella onnettomia.
Olisipa intohimoa ja mielien yhteyttä, eikä vain tyytymistä tyytymistä ja tyytymistä.
T. Vähemmistönainen