Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ammattisi tai vaihtoehtoisesti tittelisi on tätä nykyä? Ei sentään emeritus vielä. 😆
Ammatit ovat mitä ovat mutta titteli on työtön. Olisko joku kateellinen? Nykyaikainen työttömyys on kummallisen kiireistä ja miinusmerkkistä. Työnantajien silmissä olen todellinen lottovoitto. Moi, tulin töihin ja omaisuuteni kulkee mukana käsveskassa. Tuntuu niin turvalliselta kun kaikki on aina mukana. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ukkonen jyrisi.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ammattisi tai vaihtoehtoisesti tittelisi on tätä nykyä? Ei sentään emeritus vielä. 😆
Ammatit ovat mitä ovat mutta titteli on työtön. Olisko joku kateellinen? Nykyaikainen työttömyys on kummallisen kiireistä ja miinusmerkkistä. Työnantajien silmissä olen todellinen lottovoitto. Moi, tulin töihin ja omaisuuteni kulkee mukana käsveskassa. Tuntuu niin turvalliselta kun kaikki on aina mukana. 🤭
Sinähän (hän) sanoit vuonna 2018, että päivääkään et ole ollut työttömänä. Muistan kaiken, mitä puhuit. 😄
Miten voi muistaa noin kaukasia juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän (hän) sanoit vuonna 2018, että päivääkään et ole ollut työttömänä. Muistan kaiken, mitä puhuit. 😄
Miten voi muistaa noin kaukasia juttuja?
Joidenkuiden jutut muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä luokanopettaja, hän eskariopettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin fiksu, lopettaisin kaipaamisen tältä istumalta.
Harmi kun et oo.
Oli mulla reippaasti yli ysin keskiarvo.
En usko. Ehkä ala-asteella juu.
Peruskoulun päättötodistuksessa.
Niin mullakin. Mulla on lisäks hymypatsaskin. Elämäni hohtohetket. 🏆
Mulla myös! Siihen se menestys sitten jäikin.
Miltä sinusta tuntuu kun olen lähelläsi? Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Sait mut tuntemaan lämpöä ja kiintymystä.
Jes oon saanu hyvää aikaan 🤩🥳😙
Kohta alkaa työt taas. Olisit vienyt minut kesäiltaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkonen jyrisi.
Ei pelkään jyrise vaan salamoi taas suoraan ikkunasta sisään.
Niin. Siksi en nyt uimaankaan mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkonen jyrisi.
Ei pelkään jyrise vaan salamoi taas suoraan ikkunasta sisään.
Mulla on onneksi välitilassa pimennysverho. Panssarilasi puuttuu. En tiedä olisiko 100% turvallinenkaan. Kallis olisi varmastikin. Naapurin ikkuna on suhteellisen lähellä mutta nyt en kyllä näe mitä se siellä ikkunalla puuhaa. Tai se kissa joka päivitteli kodistaan maailman menoa.
Voi hitto, mies taidat olla oikeassa.
Toimin kuin magneetti.
Nyt me jo chataan Daxin kanssa
Kun ensin suututin hänet.
Uraa pitää alkaa luoda nuorena! On vähän myöhäistä herätä nelivitosena siihen, ettei ole saavuttanut mitään ammatillisesti. Huonon uran myötä myös taloudellinen vapaus on ikuinen haave. Saa olla yhteiskunnan orjana eläkepäiviin saakka ja sen jälkeenkin. Sellaista.
Tajuaakohan ne neli-viis-kuuskymppiset ammatillisesti menestyneet ja varakkaat, monin tavoin arvostetut henkilöt, miten onnekkaita ovat?
Nyt manifestoin hänet ajattelemaan minua. Mottomme Citylights.
Vierailija kirjoitti:
Uraa pitää alkaa luoda nuorena! On vähän myöhäistä herätä nelivitosena siihen, ettei ole saavuttanut mitään ammatillisesti. Huonon uran myötä myös taloudellinen vapaus on ikuinen haave. Saa olla yhteiskunnan orjana eläkepäiviin saakka ja sen jälkeenkin. Sellaista.
On kuule yritetty ja paljon. Ei ottanut tuulta alleen. Ei yrittämisestä ja hyvistä opinnoista huolimatta.
Kreikkalaisia siskoja lainaten: we may be lambs in the kitchen, but we are tigers in the bedroom.