Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Etsin kunnes löydän sun. En unohtaa voi kuitenkaan. 💛
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö poistua instastakin?
Riittää, jos kerrot, ettet halua minun ottavan yhteyttä.
Käviskö, et jatkettais ikeskustelua siellä keskiviikkosta eteenpäin?
Tässä on nyt hiukan loma kiireitä, mut päätin, et sitten oon vaan, niinkuin lomalaisen kuuluukin.
Eilen en ollut siellä kun väsytti ja niin tekee nytkin.
Olis kiva, jos tulisit sinne sit illalla. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Etsin kunnes löydän sun. En unohtaa voi kuitenkaan. 💛
En ole hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalle kamulle hyvää yötä!
Kuka on kamusi?
Vierailija kirjoitti:
Silloin oli pakko antaa sinulle pakit. Nykyään tilanne olisi eri, mutten tiedä miten tehdä aloitetta suuntaasi.
Mulle pakit on aina pysyvä tilanne. Kokisin olevan sen jälkeen vain ihminen johon tyydytään. Sori vaan, jos teit mokan ja annoit pakit, mutta uutta mahdollisuutta ei tule enää ikinä, jos olisi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bongailtaisiimpa yhdessä pilviä, lähdettäisiin soratieseikkailulle, ajettaisiin sinne minne nenä näyttää.
Sitten päädyttäisiin jonnekin umpiperälle autiotalo pihaan. Siellä suukoteltaisiin.
Kuulostaa hyvältä. Juostaisiin sadekuuroa pakoon vanhan luhtiaitan suojaan.
Vierailija kirjoitti:
Halusin vaan kertoa, että oon bongannut ne sun vihjeet täältä 🤗. Olet kirjoittanut musta jopa liikuttavan kauniisti . Tykkään susta myös 🥰. Tilanteeseen nähden liikaa.
-Brunetilta naiselta miehelle. Tästä läheltä.
Vastaa sitten mun viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin oli pakko antaa sinulle pakit. Nykyään tilanne olisi eri, mutten tiedä miten tehdä aloitetta suuntaasi.
Mulle pakit on aina pysyvä tilanne. Kokisin olevan sen jälkeen vain ihminen johon tyydytään. Sori vaan, jos teit mokan ja annoit pakit, mutta uutta mahdollisuutta ei tule enää ikinä, jos olisi mulle.
Miksi? Tilanteita on hyvin monia.
Ihanalle aurinkoiselle ja seksikkäälle keski-ikäiselle naiselle terveisiä!
Vierailija kirjoitti:
Kysy kuulumisia wa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokisin ettei tunteita ole tarpeeksi vaan olisin toinen ja siis minuun tyydyttäisiin ennen parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oli pakko? Miten se on nyt erilaInen? Onkohan sulla mitään kåsitystä siitä, paljonko sä silloin satutit? Niin on käynyt useamman kerran. Annat ymmärtää ja sitten ei kuitenkaan. T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten varatuilta saa pakit vai oletatko, että hekin lähtisivät sinun matkaasi saman tien? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokisin ettei tunteita ole tarpeeksi vaan olisin toinen ja siis minuun tyydyttäisiin ennen parempaa.
Eli siis välietappi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oli pakko? Miten se on nyt erilaInen? Onkohan sulla mitään kåsitystä siitä, paljonko sä silloin satutit? Niin on käynyt useamman kerran. Annat ymmärtää ja sitten ei kuitenkaan. T
Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö yhtään arvostaisi sitä että toinen on vaikkapa halunnut olla esim uskollinen, kaiken kaikkiaan huomioiva, jos on ollut esim varattu? - sivusta
Ethän sä edes muistanut mua. Haaveilenko toisenkin vuoden, taas turhaan..
Nainen ja rakkaus, sekä välittäminen