Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Löytäisit kyllä helposti, jos etsisit.
Vierailija kirjoitti:
Löytäisit kyllä helposti, jos etsisit.
Niinkö? 🤔
Iltalenkki jo pikkuisen viilenneessä ilmassa teki hyvää. Kävelylenkit vois olla kiva tapa tutustua, mut en tiedä, malttaisitko sä vaan tepastella vai pitääkö aina rehkiä kunnolla hiki päälle.
Vierailija kirjoitti:
Iltalenkki jo pikkuisen viilenneessä ilmassa teki hyvää. Kävelylenkit vois olla kiva tapa tutustua, mut en tiedä, malttaisitko sä vaan tepastella vai pitääkö aina rehkiä kunnolla hiki päälle.
Siis, tepasteleminen on niin last season, mulla on Ulmalan Riston treeniohjelma käytössä ja hiki on vasta ensiaskel, oleks sä valmis?
Tulipa mieleen että puhelinnumeroni on salainen. Mutta osoitteeni saisit helposti selvitettyä. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas: Aina kun näen onnellisen näköisiä pariskuntia, ajattelen sinua.
Jos olisin hänen kanssaan yhdessä, niin tulisimmeko kuitenkaan toimeen?
Joskus sitä miettinyt.
Jos kaksi ihmistä haluaa olla ennemmin onnellisia kuin oikeassa, he tulevat yleensä toimeen. Työkavereiden kanssa riittää, että tulee toimeen, mutta parisuhteessa tarvitaan lisäksi jonkinlaista paloa olla yhdessä.
Sinä et ole enää täällä. Sinulla on varmaankin kauniit ja hoikat naisesi.
Minunkin olisi jo aika kadota. Silti täällä roikkuminen vielä parempi, kuin tuskaisen sisällöttömät, pimeät ja yksinäiset illat. Illat kuin täällä nyt, kun maailma nukkuu ja puoliso ja olen ainoa hereillä. Lisään puita takkaan, ettni jäätyisi.
Hyvää yötä mielikuvitusystäväni. <3
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen kävelyhetki kaivatun kanssa olisi kyllä ihan parasta tällä hetkellä. Yksinään lenkit tulee kiirehdittyä
Poste restante tästä eteenpäin.
Hyvää yötä muikkuselle nuppuselta.
😘🧡
Vierailija kirjoitti:
Olet liian herkullinen.
Tekiskö mieli?
Se on kuulkaa iltapalan aika. Imurin surina kuuluu vieläkin korvissani, kannattaisi taloyhtiön passittaa siivoja myös häkkivarasto-osuuteen. No, kaikkea sitä yleiseksi hyväksi ja vieläpä sunnuntaina! Kivaa iltaa! <3
Vierailija kirjoitti:
Eksäni ei koskaan halunnut pystähtyä katsomaan maisemia vaan aina piti kävellä kovalla sykkeellä. Itse olisin halunnut enemmänkin käyskennellä, katsella maisemia, keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Poste restante tästä eteenpäin.
Ei kai? Missä majailet?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä muikkuselle nuppuselta.
😘🧡
Etteks te vieläkään oo yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian herkullinen.
Tekiskö mieli?
Tekis, mut hypätään nyt ensin.