Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Ja löysinkin hänet, mutta en heti. 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinulla erityinen syy tulla tänne juuri silloin? Ehkä kaipaamme samaa ihmistä ...
Etsin vain kuumeisesti tapaa, jolla voisin ottaa häneen yhteyttä. Tuo päivä ei ollut muuten erityinen. Ketä kaipaat?
Jotakuta jonka näin tuolloin viimeisen kerran.
Voi että! Toivottavasti löydät hänet.
Iltapäivän helliä halauksia ja suukkoja mun unelmieni naiselle 🤗🤗🤗😘😘😘
Ajatuksissani koko ajan 💕
Olisin mielellään ns. silmän alla.
Minä taas olisin mielellään katsomassa vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌳👁📸📹🌚
En nyt ihan tajunnut. Saan katsoa piilosta puun takaa ja kuvata kun toista pannnaan anaaaliin jossain luonnonhelmassa?
Käy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkin homo. :(
So?
Mulla ei oo munia. :(
Ei mullakaan :( :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkin homo. :(
So?
Mulla ei oo munia. :(
Platoninen rakkaus se vasta onkin...
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌳👁📸📹🌚
En nyt ihan tajunnut. Saan katsoa piilosta puun takaa ja kuvata kun toista pannnaan anaaaliin jossain luonnonhelmassa?
Käy!😆🤣🥹
Voisin oikeasti tehdä noin, en edes vitsaile :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillainhan voi mennä vaikka koko elämä siihen pakkomielteeseen. Meidän suvussa on ollut joitain vanhoja ihmisiä jotka on eläneet koko elämänsä sinkkuna, ja kuulemma heillä on ollut nuorena joku juttu jonka jälkeen ilmeisesti ei sitten vaan tullut enää koskaan mitään? Sydän särkyi ja meni siihen.
Ei se välttämättä mikään pakkomielle ole. Määrittelyasia.
Niin, mutta käsittääkseni tuossa joku tarkoitti pakkomielteellä juuri tuollaista ettei pääse jostain yli?
Minulla esim. on pakkomielle ns. kaivattuun, koska ajattelen häntä vaikka en haluaisi, en pääse yli muistoista joita en halua muistaa, käyn täällä vaikka tiedän ettei kannata.
Toki pakkomielteitäkin on erilaisia, minä esim. en häiriköi ketään tai ylipäätään pyri näkemään häntä missään, en laittele hänelle viestiä tai mitään, eli ei kaikki pakkomielteiset ole mitään todellisuudentajun menettäneitä häiriköitä.
Millaisia ovat muistot, joita et halua muistaa? Ylitittekö jonkin kielletyn rajan, nolasitko itsesi vai sanoiko hän jotain traumaattista, vai miten? Mietin vaan, kun itse muistelen kyllä kaivattua iloiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillainhan voi mennä vaikka koko elämä siihen pakkomielteeseen. Meidän suvussa on ollut joitain vanhoja ihmisiä jotka on eläneet koko elämänsä sinkkuna, ja kuulemma heillä on ollut nuorena joku juttu jonka jälkeen ilmeisesti ei sitten vaan tullut enää koskaan mitään? Sydän särkyi ja meni siihen.
Ei se välttämättä mikään pakkomielle ole. Määrittelyasia.
Niin, mutta käsittääkseni tuossa joku tarkoitti pakkomielteellä juuri tuollaista ettei pääse jostain yli?
Minulla esim. on pakkomielle ns. kaivattuun, koska ajattelen häntä vaikka en haluaisi, en pääse yli muistoista joita en halua muistaa, käyn täällä vaikka tiedän ettei kannata.
Toki pakkomielteitäkin on erilaisia, minä esim. en häiriköi ketään tai ylipäätään pyri näkemään häntä missään, en laittele hänelle viestiä tai mitään, eli ei kaikki pakkomielteiset ole mitään todellisuudentajun menettäneitä häiriköitä.Millaisia ovat muistot, joita et halua muistaa? Ylitittekö jonkin kielletyn rajan, nolasitko itsesi vai sanoiko hän jotain traumaattista, vai miten? Mietin vaan, kun itse muistelen kyllä kaivattua iloiten.
Minulla ainakin on, jos nolaan itseni jonkun silmissä niin en oikein enää kehtaa tavata sitä. Jos kaivatun silmissä nolaan itseni tavalla tai toisella niin en oikein kehtaa enää mitään hänen kanssaan vaan ennemmin vain pakoilen. Sivusta.
Haluaisin muuttaa kitujunttilaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin kävisi, jos sais sitten itsekin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin joo ei minua sellainen seksitön elämä kiinnosta jossa vaan katselen kun muut saa ( xD ), mutta haluaisin kyllä sellaisen vähän pervon miehen jonka kanssa voisi tehdä tuollaisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
👁
Jaahas, ihmekös kun kuumotti niin kovin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin joo ei minua sellainen seksitön elämä kiinnosta jossa vaan katselen kun muut saa ( xD ), mutta haluaisin kyllä sellaisen vähän pervon miehen jonka kanssa voisi tehdä tuollaisia juttuja.
Se on ymmärrettävää. Itse en viitsi edes sanoa täällä, kuinka pervoja juttuja joskus mietin. 😎
Katsoin tänään mitä muurahaiset puuhastelee mustanaan lehtokotilon ympärillä. Heitin sen rikkakasvien joukkoon. Se mikään etana ollut. Rusakon papana. Herkkuaterialla siis olivat. 🤭
Jotakuta jonka näin tuolloin viimeisen kerran.