Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaivatussa ärsyttää?
No ei hänessä koska en edes tunne koko ihmistä, mutta ärsyttää ja kaduttaa kyllä ylipäätään se, että koskaan tapasin hänet.
Olisin säästynyt tällaiselta täysin turhalta, aikaa ja energiaa vieneeltä kaipauskurimukselta jos en olisi edes tavannut koko tyyppiä.Kuka on kaivattusi?
Ei sillä ole väliä, koska syy koko kaipauskurimukseen joutumiselle oli tunteiden yksipuolisuus.
Onko varmaa, ettei kyse ole väärinkäsityksestä? Jos olisit eräs mies, haluaisin selvittää asiat. Jos saisin selvät tunnisteet, laittaisin heti viestiä.
Haluaisin kiinni suhun nyt..
Vierailija kirjoitti:
Black & Dekker leikkas kiinni, reijästä tuli haave, haaveesta kasvoi toivo, toivosta sikisi hymy, se istutettiin sinun kasvoillesi.
Hyvää kielenkäyttöä, mutta en tiedä haluatko päästä sähkötyökalusta naamaan istuttamiseen, vaikka tarkoitus onkin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
En halua käydä nykyään enää baareissa, kun joku tarttuu aina kylkeen roikkumaan. Sohva on nykyään minun paikkani lauantai-iltaisin.
Voisin tulla kaveriksi. katottais vaikka joku hyvä elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen sinun pettävän.
Epäilen, että luulottelet.
Vierailija kirjoitti:
Minä en vihaa ketään. Juuri nyt minua naurattaa se ettei mikään ikinä muutu, kun lapsen huoneesta kuuluu vähän liian isolla Manu Chaon Me gustas tu.
Mulla on pari noiden levyä, jälkikasvulta piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Pakenen maata ja ilmaa
Sateen tuomaa surua
Pakenen maailmaa
Sen leipää ja sen murua
Viritän ansalankaa
Loukkua elämälle
Eräälle tärkeälle
Liukastuin sydämeesi
Varmoin askelin
Kompastuin silmiisi
Rakastuin uin ja kaaduin
Itseni luokse kun saavuin
Tämä oli kiva👌^-^
Hautaa mitä hautaat. Tunne on molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaivatussa ärsyttää?
No ei hänessä koska en edes tunne koko ihmistä, mutta ärsyttää ja kaduttaa kyllä ylipäätään se, että koskaan tapasin hänet.
Olisin säästynyt tällaiselta täysin turhalta, aikaa ja energiaa vieneeltä kaipauskurimukselta jos en olisi edes tavannut koko tyyppiä.Kuka on kaivattusi?
Ei sillä ole väliä, koska syy koko kaipauskurimukseen joutumiselle oli tunteiden yksipuolisuus.
Onko varmaa, ettei kyse ole väärinkäsityksestä? Jos olisit eräs mies, haluaisin selvittää asiat. Jos saisin selvät tunnisteet, laittaisin heti viestiä.
On varmaa, en ole eräs mies 😅
Jos sinulla on väärinkäsitys elämässäsi ja se vaivaa, niin kannattaa selvittää se rohkeasti ihan IRL suoraan sen ihmisen kanssa.
Kauneus on katsojan silmässä.
Vierailija kirjoitti:
Hautaa mitä hautaat. Tunne on molemminpuolinen.
Hautasin sotakirveen sinunkin puolesta ja sinä silti jatkoit sotimista.
Raha ratkaisee myös minulla.
Tänäänkin olen lojunut kotona koko päivän lyhyttä kauppareissua lukuunottamatta. Ettet turhaan ihmettele, miksi minua ei näy missään.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen sinun pettävän.
Kyllä, hymyilin tänään toiselle. Sorppa.
En ihmettele. Pysy kotonasi vain rauhassa. Minulla on kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin olen lojunut kotona koko päivän lyhyttä kauppareissua lukuunottamatta. Ettet turhaan ihmettele, miksi minua ei näy missään.
Masentaako?
Et sinä sitten sitä voinut haudata minun puolestani.
En roiku todellakaan.