Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Okei, sä oot kuuden tuuman naula joka on lyöty päähäni, ni.
Menis jo vihkivalasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaivatussa ärsyttää?
No ei hänessä koska en edes tunne koko ihmistä, mutta ärsyttää ja kaduttaa kyllä ylipäätään se, että koskaan tapasin hänet.
Olisin säästynyt tällaiselta täysin turhalta, aikaa ja energiaa vieneeltä kaipauskurimukselta jos en olisi edes tavannut koko tyyppiä.
Kuka on kaivattusi?
Uusi yritys. Iltasenpalalle. Palailen kun palailen. Palataan palastelemaan palan painikkeita painelemalla pannuun palan painikkeita. Hehheh. Hahhah. Hihhih. Höhhöh. Moi vain.
Vierailija kirjoitti:
G. Kuka on sinun kaivattusi? Muutama tunniste!
Hän, joka kolahti kovaa, pájaro. Miellyttävä.
Nopea, tarkka ja lempeä katse. Toisinaan vakava, välillä hurmaava hymyilijä.
sydämein vankityrmässä
pehmustetussa sellissä
huoneesi kalustettu
rakkaudella varustettu
sisään pääsit, ulos et
ovi lukittu
avain hukattu
Vierailija kirjoitti:
Mies. Pitää velvollisuudesta yhteyttä aina sopivin väliajoin. En tiedä miksi, koska mitään syvempää ei kuitenkaan halua. Lienee roikottamista. Näen kuvion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän, joka kolahti kovaa, pájaro. Miellyttävä.
Nopea, tarkka ja lempeä katse. Toisinaan vakava, välillä hurmaava hymyilijä.
Miksi lintu? Tai mistä moinen lempinimi?
Rehellisesti sanottuna, en kaipaa sinua, kaipaan sua ihan he*vetisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies. Pitää velvollisuudesta yhteyttä aina sopivin väliajoin. En tiedä miksi, koska mitään syvempää ei kuitenkaan halua. Lienee roikottamista. Näen kuvion.
Näet kuvion ja silti roikut?
Millaista on rakastaa
Keskenkasvuista
Pyyteettömästi
Antaa kaikkensa
Odottamatta
Mitään takaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hänessä koska en edes tunne koko ihmistä, mutta ärsyttää ja kaduttaa kyllä ylipäätään se, että koskaan tapasin hänet.
Olisin säästynyt tällaiselta täysin turhalta, aikaa ja energiaa vieneeltä kaipauskurimukselta jos en olisi edes tavannut koko tyyppiä.Kuka on kaivattusi?
Ei sillä ole väliä, koska syy koko kaipauskurimukseen joutumiselle oli tunteiden yksipuolisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin säästynyt tällaiselta täysin turhalta, aikaa ja energiaa vieneeltä kaipauskurimukselta jos en olisi edes tavannut koko tyyppiä.Kuka on kaivattusi?
Ei sillä ole väliä, koska syy koko kaipauskurimukseen joutumiselle oli tunteiden yksipuolisuus.
Se on aina hankalampi paikka, kun toinen sanoo, ettei halua mitään sen enempää. Sivusta ja jaksamisia.
En halua käydä nykyään enää baareissa, kun joku tarttuu aina kylkeen roikkumaan. Sohva on nykyään minun paikkani lauantai-iltaisin.
Minä en vihaa ketään. Juuri nyt minua naurattaa se ettei mikään ikinä muutu, kun lapsen huoneesta kuuluu vähän liian isolla Manu Chaon Me gustas tu.
Ni sinne me