Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Sateella uskallan täällä kävellä, koska on epätodennäköistä, että olisit täällä nyt.
Silti toivon, että kävelisit vastaan.
Olis tarjolla perunamuusia ja uunimakkaraa puolentunnin päästä. Tervetuloa..
Milloin me kulta jutellaan kaikki selväks?
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaivatussa ärsyttää?
No ei hänessä koska en edes tunne koko ihmistä, mutta ärsyttää ja kaduttaa kyllä ylipäätään se, että koskaan tapasin hänet.
Olisin säästynyt tällaiselta täysin turhalta, aikaa ja energiaa vieneeltä kaipauskurimukselta jos en olisi edes tavannut koko tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Partamiehelle pusut & halaukset. Siinä olis hyvä olla, sinun lähellä. 🤗🥰🧡
Millä kirjaimella partamiehen nimi alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Milloin me kulta jutellaan kaikki selväks?
Heti kun ilmaiset halusi siihen irl.
Vielä muistatko mun?
Olin 18, sinä 19. Lauloit sen kesän hittiäsi ja tauolla juttelimme ja hukkasin sydämeni loppuiäkseni. Toit minut kotiin punaisella Skodalla (rip Hannu, kuljettajamme) ja suutelimme maantien laidassa.
Vuosikymmenet kuluivat, avioiduin kuten sinäkin, erosin kuten sinäkin. Minulla on nyt hyvä mies, sinullakin naisystävä, molemmat lienemme tahoillamme onnellisia.
Mutta silti kaipaan hirveästi sinua, ihaninta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Partamiehelle pusut & halaukset. Siinä olis hyvä olla, sinun lähellä. 🤗🥰🧡
Millä kirjaimella partamiehen nimi alkaa?
Vokaalilla😊
Vierailija kirjoitti:
V, onko sulla kaikki OK?
Veerako?
Istun tähän hetkeksi kaipaamaan, no sua tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hänessä koska en edes tunne koko ihmistä, mutta ärsyttää ja kaduttaa kyllä ylipäätään se, että koskaan tapasin hänet.
Olisin säästynyt tällaiselta täysin turhalta, aikaa ja energiaa vieneeltä kaipauskurimukselta jos en olisi edes tavannut koko tyyppiä.
Ihastuit siis johonkin ihmiseen mutta etkö uskalla ottaa yhteyttä vai mikä tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin säästynyt tällaiselta täysin turhalta, aikaa ja energiaa vieneeltä kaipauskurimukselta jos en olisi edes tavannut koko tyyppiä.Ihastuit siis johonkin ihmiseen mutta etkö uskalla ottaa yhteyttä vai mikä tilanne?
Olen kyllä uskaltanut ei siitä ollut kiinni, häntä vaan ei kiinnostanut.
Yksipuoliset tunteet siis, klassinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko T tulla tänne?
Tulisin viivana, jos kutsuisit irl💕
No sitten hiipuu. Ota yhteyttä jos haluat mutta ei pidä suuttua jos vastaus on ehkä tai katsellaan.
Kun on oikeaa kemiaa ja kiinnostusta niin ei liene epäselvyyksiä halusta tavata.
Ei niin kiinnostaviakin voi tavata, mutta hieman harvemmin.