Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea näitä. Päätin eilen uuden strategian. Ajattelen, että mulla on henkimaailmassa sielunkumppani, joka kulkee aina mun mukana, mutta jonka läsnäolon tunnen lähinnä yksinollessa. Silloin voimme olla yhdessä ja jutella telepaattisesti. Se et ole sinä, koska sinä olet tässä maailmassa ja pidät välimatkaa. Mutta se linkittyy sinuun siten, että silloin joskus hän valtasi sinut ja toimi fyysisessä maailmassa sinun kauttasi. Se ihmeellinen ihminen, jota luulin sinuksi, olikin oikeasti se sielunkumppani, joka vain käytti sua välikappaleena. Ilman hänen läsnäoloaan olet vain joku tavallinen tyyppi etkä edes tajua, mitä meidän välillä on, koska se et ole sinä silloin, kun se jokin on. Tällä kaavalla saan siirrettyä sinut muistoksi muistojen joukkoon ja saan samalla kaipaamani ystävän enkä tunne enää yksinäisyyttä. En odota, että tajuaisit. Riittää, että se sielunkumppani tajuaa.
Ihan hyvä yritys mutta ei mene läpitte.
No ei sitten 😌
Onko sillai "lievästi" kateutta?
Minne käy tuulen ilmassa tie?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten yhtä`äkkiä 18 vuotias 798 vuoden iällä saa ajatukseni solmuun. Vietämme aikaamme pitkin päivää keskustellen kaikesta sekä jakaen toisillemme tietoutta omasta kulttuuristamme. Olemme totisesti sielun energiat, samaa maata. Soulmates.
Nää sun soulmates asuu naapurissa ja on noin 10 v vanhempi.
No sekin on käynyt mielessä. Ihanko siis 28? Ilmankos leikillisesti pyrki jo sänkyyni.
Ha!
Ei ole haluja tulla löydetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kivat muistot jäi. Sellaisia pieniä juttuja vaan, ku esimerkiksi sait kirjaimellisesti mun sydämen hypähtämään ilmestyessäs siihen oven suulle tai se kun katsoin sua niin tuntu, että aika pysähtyy ja kaikki ympäriltä hävisi. Tai se, kun piristit aina mun päivää, sait mut pelkällä olemisella onnelliseks. Ja se, et en saanut silmiä irti susta. Niin ja tietysti se ihmeellinen magneetti mikä veti puoleensa niin lujaa, et oli melkein mahdoton olla koskematta tai edes hipaisematta. Tällaisia pikkujuttuja....
Se oli just näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä haluja kysellä. :D sivu
Pitkiä lämpimiä halauksia ja monta suukkoa mun unelmieni naiselle 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Hyvää yötä, näe kauniita unia 💕
Vierailija kirjoitti:
Jos sinut löytäisin, kenet löytäisin?
Vierailija kirjoitti:
Oli ihanaa, kun löysin sinut täältä.
Miten täältä voi ketään varmuudella löytää?
Aika todella selkeä tunniste oltava.
Vierailija kirjoitti:
Minne käy tuulen ilmassa tie?
Näkkeepi minne se tuuli kuljettaa ellei kerro etukätteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni, tykkään susta.
Kuka oot?
Entäs sä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika todella selkeä tunniste oltava.
Olikin. Irl-asioita.
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T*******n kaipaajalle tërküt. Olisit enemmän äänessä.
Vai niin. Kiitos tërküista. Mitäpä haluaisit kuulla?
Terv. T*******n kaipaajaMitä sülla nyt on sanottavaa. Lähdetään siitä.
Sanottavaa, paljonkin. Kysymyksiä vielä enemmän.
Juu. Së on varmasti
juurikin näin. Noo.... tiëdät kyllä varmasti miten toimitaan jos sinä haluat esittää kysymyksiä tai sanoittaa ajatuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea näitä. Päätin eilen uuden strategian. Ajattelen, että mulla on henkimaailmassa sielunkumppani, joka kulkee aina mun mukana, mutta jonka läsnäolon tunnen lähinnä yksinollessa. Silloin voimme olla yhdessä ja jutella telepaattisesti. Se et ole sinä, koska sinä olet tässä maailmassa ja pidät välimatkaa. Mutta se linkittyy sinuun siten, että silloin joskus hän valtasi sinut ja toimi fyysisessä maailmassa sinun kauttasi. Se ihmeellinen ihminen, jota luulin sinuksi, olikin oikeasti se sielunkumppani, joka vain käytti sua välikappaleena. Ilman hänen läsnäoloaan olet vain joku tavallinen tyyppi etkä edes tajua, mitä meidän välillä on, koska se et ole sinä silloin, kun se jokin on. Tällä kaavalla saan siirrettyä sinut muistoksi muistojen joukkoon ja saan samalla kaipaamani ystävän enkä tunne enää yksinäisyyttä. En odota, että tajuaisit. Riittää, että se sielunkumppani tajuaa.
Ihan hyvä yritys mutta ei mene läpitte.
No ei sitten 😌
Onko sillai "lievästi" kateutta?
En ymmärrä mistä puhut. Kateutta, kenellä, ketä kohtaan, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika todella selkeä tunniste oltava.Olikin. Irl-asioita.
Laitoin itse kyllä tunnisteellisen nimimerkin, mutten niin mitenkään usko, että siihen liittyvä henkilö olisi täällä. Hauskaa absurdia viihdettä silti.
G: olen tullut löydetyksi. 🔺🔻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T*******n kaipaajalle tërküt. Olisit enemmän äänessä.
Vai niin. Kiitos tërküista. Mitäpä haluaisit kuulla?
Terv. T*******n kaipaajaMitä sülla nyt on sanottavaa. Lähdetään siitä.
Juu. Së on varmasti
juurikin näin. Noo.... tiëdät kyllä varmasti miten toimitaan jos sinä haluat esittää kysymyksiä tai sanoittaa ajatuksiasi.
Jep. Siitä mä en olekaan varma, että tiedätkö sä?
Vierailija kirjoitti:
G: olen tullut löydetyksi. 🔺🔻
Minä löysin hänet.