Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Ansku. 😍
Rakastan häntä, haluaisin rakastella hänen kanssaan ja tyydyttää hänet perinpohjaisesti. Oma nautintoni olisi toissijainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina 🖤🤍🖤🤍🖤🤍🌹
Eskariopettaja
-sivusta
Pätevä arvailija
-takapenkistä
Vierailija kirjoitti:
Haista Mikko 🖕 t. Hellu
Jos oot oikeasti Hellu - mitä kyllä epäilen - niin terkut sulle näin sivusta! Mukavia muistoja jäi minullekin, kun olin vieraana luonanne ja oli yhteisiä illanviettoja yms. Sen jälkeen en olekaan siinä kaupungissa käynyt. Taisi olla uusivuosi, kun viimeisen kerran kävin teillä. Ja sitä ennen silloin, kun käytiin porukalla festareilla. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mietin sinua tänään. Ajattelin, että se syy, miksi ahdisti olikin ehkä se, ettet ajatellut asioitten etenevän siihen pisteeseen, että ihastuisin todella. Olin ehkä turvallinen flirtti-alusta?
Ei varmasti ole mulle, koska voisin esittää saman kysymyksen, mut mua ahdisti se, et toinen vaikuttaa niin täydelliseltä. Olisin halunnut tutustua rauhassa ja ihmetellä sitten näitä tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä pidä minusta siltikään.
Siksi menit pois
Koska huomaat et en oikeasti lähtenyt mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli otettuunliian monta opamoxia, ei järki kulje ei.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Ansku. 😍
Rakastan häntä, haluaisin rakastella hänen kanssaan ja tyydyttää hänet perinpohjaisesti. Oma nautintoni olisi toissijainen.
Ehkä Ansku haluaa kuulla tämän myös?
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa ruikutusta koko ketju täynnä.
Mulla on taas ruikutus olo. Kyllä mä kohta taas hiljenen.
Onkos täällä kenelläkään muuta kuin rikkinäisiä särkyjä? Onnea ja iloa, autuutta?
Vierailija kirjoitti:
Mietin sinua tänään. Ajattelin, että se syy, miksi ahdisti olikin ehkä se, ettet ajatellut asioitten etenevän siihen pisteeseen, että ihastuisin todella. Olin ehkä turvallinen flirtti-alusta?
Ei kumpikaan meistä uskonut ihastuvan toisiinsa, mut niin siinä sitten kävi.
Tässä sitä nyt ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja olla Äiti Teresa
Se olisikin hieman hankala yhtälö jos parisuhteeseen aiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansku. 😍
Rakastan häntä, haluaisin rakastella hänen kanssaan ja tyydyttää hänet perinpohjaisesti. Oma nautintoni olisi toissijainen.Ehkä Ansku haluaa kuulla tämän myös?
Voi olla, että tunnustan asian vasta sitten, kun vaihdan työpaikkaa. Haen salaa muita töitä. Kärsin liikaa tämän salailun vuoksi.
Miten yhtä`äkkiä 18 vuotias 798 vuoden iällä saa ajatukseni solmuun. Vietämme aikaamme pitkin päivää keskustellen kaikesta sekä jakaen toisillemme tietoutta omasta kulttuuristamme. Olemme totisesti sielun energiat, samaa maata. Soulmates.
Et sinä pidä minusta siltikään.
Siksi menit pois