Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse ainakaan ole sanonut, että olisi ollut yksipuolista. Minulla oli ja on tunteita sinua kohtaan. Luulin vaan, että pelailet mun kanssa, siksi sanoin niin
Vaikuttiko se pelaamiselta? Oikeasti?
Kyllä vaikutti. Sä et voi uskoa kuinka paljon multa vaati, että laitoin sulle sen viestin. Olin ihan paskana sen jälkeen.
No nyt menee taas väärälle. En ole ikinä saanut mitään sellasta viestiä, että siitä voisi päätellä yhtään mitään kaveruutta kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko ahdistukseen kuolla? Tuntuu että sydän pettää
Kai kävit jo lääkärissä? Ei me voida täällä kato auttaa sinuakaan.
Incel-kulttuuriin kuuluu se, että incelit häiriköivät poistattamalla viestejä joissa osoitetaan minkään sortin rakkautta, kaipuuta tai halua tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko ihmisiä toisillemme?
Tietty tietty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse ainakaan ole sanonut, että olisi ollut yksipuolista. Minulla oli ja on tunteita sinua kohtaan. Luulin vaan, että pelailet mun kanssa, siksi sanoin niin
Vaikuttiko se pelaamiselta? Oikeasti?
Kyllä vaikutti. Sä et voi uskoa kuinka paljon multa vaati, että laitoin sulle sen viestin. Olin ihan paskana sen jälkeen.
Paskana on oltu viestien jälkeen. Sivuvaunusta tämä
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä nyt mulle vihainen sitten? Mitä voisin tehdä?
En mä ole vihainen. Laita viestiä niin huomaat.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kivat muistot jäi. Sellaisia pieniä juttuja vaan, ku esimerkiksi sait kirjaimellisesti mun sydämen hypähtämään ilmestyessäs siihen oven suulle tai se kun katsoin sua niin tuntu, että aika pysähtyy ja kaikki ympäriltä hävisi. Tai se, kun piristit aina mun päivää, sait mut pelkällä olemisella onnelliseks. Ja se, et en saanut silmiä irti susta. Niin ja tietysti se ihmeellinen magneetti mikä veti puoleensa niin lujaa, et oli melkein mahdoton olla koskematta tai edes hipaisematta. Tällaisia pikkujuttuja....
Samat muistot omaa kaivattua kohtaan.
Olin aina ihan onnessani kun näin hänet.
Koskitko tai hipasitko koskaan?
Sivusta.
Sellainen olo jäi, että et ole valmis tulemaan piiruakaan vastaan. Kutsut lähemmäs ja kun tulen, käännät selän. Uudelleen ja uudelleen.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Mietin sinua tänään. Ajattelin, että se syy, miksi ahdisti olikin ehkä se, ettet ajatellut asioitten etenevän siihen pisteeseen, että ihastuisin todella. Olin ehkä turvallinen flirtti-alusta?
Minä en ole äiti Teresa mutta välitän sinusta tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tiina 🖤🤍🖤🤍🖤🤍🌹
Eskariopettaja
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mä olin niin ihastunut sinuun. Se taisi olla paha virhe, mutta minkäs sitä tunteilleen voi
Sama
Ihan epäreilua, että toiset saa onnen ja kumppanin. Tekee mieli itkeä.
Tää palsta on syönyt mun elämän. Mä lopetan tämän nytten. Jos on asiaa, niin tiedät mun numeron. Jos oikeita haluja on, niin kyllä sitä ihmistä lähestyy ihan oikeasti. Silloin uskaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Särkynyt sydän voi laukaista Takotsubokardiomyopatian. jonka aiheuttama äkillinen kova rintakipu muistuttaa sydäninfarktia ja edellyttää siten välitöntä ensihoitoon hakeutumista.
Myös sydänfilmissä (EKG) ja verikokeissa on usein infarktiin sopivia muutoksia, mutta varjoainekuvauksessa ei todetakaan sepelvaltimotukosta.
Kotikuntoon toipuminen onnistuu parissa päivässä, mutta jatkuvaa lääkehoitoa yleensä tarvitaan. Kyllä. Järkytys, onni ja jännitys voivat laukaista sydänhalvauksen.
Kyllä totta ja siihen voi kuolla myös. Särkynyt sydän on ehkä vähän kaukaa haettu, riippuu mitä sillä meinaa. Kannattaa ottaa fyysiset oireet tosissaan ambulanssissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kivat muistot jäi. Sellaisia pieniä juttuja vaan, ku esimerkiksi sait kirjaimellisesti mun sydämen hypähtämään ilmestyessäs siihen oven suulle tai se kun katsoin sua niin tuntu, että aika pysähtyy ja kaikki ympäriltä hävisi. Tai se, kun piristit aina mun päivää, sait mut pelkällä olemisella onnelliseks. Ja se, et en saanut silmiä irti susta. Niin ja tietysti se ihmeellinen magneetti mikä veti puoleensa niin lujaa, et oli melkein mahdoton olla koskematta tai edes hipaisematta. Tällaisia pikkujuttuja....
Sivusta.
Tein molempia. Melkein aina, ku oli mahdollisuus. Otin kerran kädestäkin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta.Tein molempia. Melkein aina, ku oli mahdollisuus. Otin kerran kädestäkin kiinni.
Ihana tuo kädestä ottaminen. Miksi vain kerran? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta.Tein molempia. Melkein aina, ku oli mahdollisuus. Otin kerran kädestäkin kiinni.
Ihana tuo kädestä ottaminen. Miksi vain kerran? sivusta
Ei olla nähty enää sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Särkynyt sydän voi laukaista Takotsubokardiomyopatian. jonka aiheuttama äkillinen kova rintakipu muistuttaa sydäninfarktia ja edellyttää siten välitöntä ensihoitoon hakeutumista.
Myös sydänfilmissä (EKG) ja verikokeissa on usein infarktiin sopivia muutoksia, mutta varjoainekuvauksessa ei todetakaan sepelvaltimotukosta.
Kotikuntoon toipuminen onnistuu parissa päivässä, mutta jatkuvaa lääkehoitoa yleensä tarvitaan. Kyllä. Järkytys, onni ja jännitys voivat laukaista sydänhalvauksen.
Ei ole kyseessä mikään särkynyt sydän eikä onni todellakaan tee tuollaista. Ketähän te taas seuraatte somessa? Ihan hävettää kun uskotte kaiken. Mutta tiedän mikä perä tuossa oikeastikin on ja lääkäritkin tietää tietenkin.