Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet sanonut, ettet ole kaivannut ketjussa. Pitäisi uskoa se, vaikken uskokaan.
Onko joku oikeasti jutellut kaivatun kanssa tästä ketjusta?
Olen ja se johti siihen ettei enää ikinä jutella mistään muustakaan. Tai edes tavata.
Sairaan typerä tyyppi siis. Ei ole kaipaukses arvoinen.
Elokuvan juonessa se menisi niin, että olisit törmännyt, kahvi olisi loiskunut ja olisi yhdessä siivottu sitä jutellen niitä näitä. Oikeassa elämässä se ei mene niin.
Voin tulla kahvikupin kanssa sun luo ja törmätä tarkotuksella, kylmä kahvi niin ei tuu vahinkoa
Vierailija kirjoitti:
Tänään olit taas niin kaunis 😍.
Hyvä et ees tänään.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvan juonessa se menisi niin, että olisit törmännyt, kahvi olisi loiskunut ja olisi yhdessä siivottu sitä jutellen niitä näitä. Oikeassa elämässä se ei mene niin.
kuinka romanttista ! 😻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt muutamana yönä olen vilkaissut itseäni pelistä ja ihmetellyt miten sekaisin minun on täytynyt olla, kun olen kuvitellut että saattaisit olla kiinnostunut minusta. Sinun kaltainen ihminen, tällaisesta hompsusta.
Jos ja kun tavataan niin yritän olla lietsomatta tätä ihastustani, ehkähän se joskus mene ohi. Olen ihan harmiton, ei sinun tarvitse olla huolissasi.
Itsellä vähän sama välillä. Kun katson itseäni peilistä, niin ihmettelen, että missä harhoissa olen kuvitellut hänen katselevan minua kiinnostuneen miehen silmin. Kyllähän hän katselee, mutta tuskin siinä mielessä. On aivan varmasti huomannut kiinnostukseni,niin miksi lietsoisi sitä jos itse ei ole yhtään kiinnostunut. Ehkä pönkittääkseen itsetuntoaan tai huvikseen. Vaikea kyllä kuvitella, että kukaan mies katselisi naista, jonka on huomannut kiinnostuneen häneen ja itsellä ei mitään fiiliksiä. Itse ainakin välttelen niiden miesten katsekontaktia, joiden olen joskus huomannut olevan kiinnostuneita ja itselläni ei mitään kiinnostusta.
Samanlaisia pohdintoja tälläkin. Mies tietää kiinnostuksestani, enkä ole huomannut että hän olisi alkanut vältellä tai pitää etäisyyttä millään tavalla. Kai tuo "negatiivisen vastareaktion" puute nyt sit jotain tarkoittaa hänenkin puolellaan olevan? Kai sitä tosiaan jotenkin alkaisi vaikka katsetta just vältellä, jos mitään kiinnostusta ei olisi?
Oletko kertonut hänelle suoraan, että olet kiinnostunut?
Olen. Ihan face to face ja noilla sanoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kamala päivä tänään.
Ei kai nyt niin sentään kamala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala päivä tänään.
Mitä tapahtui?
Kaivatulle kertoisin
Tänään mun on pakko jutella sulle vaikka siellä olis miljoona ihmistä.
Rakastan elämää! Kaikkine murheineenkin. Sinuakin, jos sallisit.
Vierailija kirjoitti:
Kamala päivä tänään.
Sama, en muista milloin mulla on mennyt näin päin peetä koko päivä.
Pussailisin ensin huuliasi ja sitten niitä toisia.