Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Ei jaksa enää kaivata. Täysin hyödytöntä.
Samaa mielipuolta. Kenenköhän ajatus tämäkin oli?
En mä mitään punastu vaan se on tämä mun couperosa. Syytön minä siihen olen. 😚
Vierailija kirjoitti:
Minä punastun usein, mutta se ei tarkoita kiinnostusta. Olen joskus punastellut jutellessani aivan kenelle vain. Ja vieläkin. Naisille, miehille, lapsille. Joku olettanut kiinnostukseksi, mutta ei ole sitä. Yleensä nolostuttaa avata suu ja siksi punastun lähes joka kerta kun juttelen jollekin. Nykyään onneksi en enää ihan joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä punastun usein, mutta se ei tarkoita kiinnostusta. Olen joskus punastellut jutellessani aivan kenelle vain. Ja vieläkin. Naisille, miehille, lapsille. Joku olettanut kiinnostukseksi, mutta ei ole sitä. Yleensä nolostuttaa avata suu ja siksi punastun lähes joka kerta kun juttelen jollekin. Nykyään onneksi en enää ihan joka kerta.
Vähän samaa mutta se on inhottavaa koska en tykkää siitä tunteesta kun naama helottaa punaisena, siis poskipäät lähinnä. Sellainen lämmin tunne ja kauhea häpeä. Äkkiä pois paikalta. Siis normaalissa kanssakäymisessä ihmisten kanssa mutta varsinkin jos on joku läähättävä ihminen tai mielistelevä ihminen. En tykkää sellaisesta. Ei tämä pysyvää ole onneksi.
Nyt ei pussailuta yhtään.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa mutta se on inhottavaa koska en tykkää siitä tunteesta kun naama helottaa punaisena, siis poskipäät lähinnä. Sellainen lämmin tunne ja kauhea häpeä. Äkkiä pois paikalta. Siis normaalissa kanssakäymisessä ihmisten kanssa mutta varsinkin jos on joku läähättävä ihminen tai mielistelevä ihminen. En tykkää sellaisesta. Ei tämä pysyvää ole onneksi.
Häpeä juurikin. Ja jos toinen mies niin hävettää, jos se toinen luulee punastumisen johtuvan ihastuksesta, jota se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sivu
ai kui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeä juurikin. Ja jos toinen mies niin hävettää, jos se toinen luulee punastumisen johtuvan ihastuksesta, jota se ei ole.
Juurikin näin. Mutta samalla se myös tarkoittaa sitä että ymmärtää sitä toista ja hänen energiaansa eikä tarkoita mitään pahaakaan. Onneksi sitä ei ole aina eikä ole pysyvää. Mulla pahimmat ajat olivat uupumuksen pahimmassa vaiheessa, väsymys vaikuttaa paljon asiaan. Monet tuppaavat vähän turhan lähelle helposti joten sekin tekee olon epämukavaksi.
Kauniille blondille mersu naiselle terveisiä!
Tositarkoituksella. Niinkö?
Ihana
Hellä
Arvostava
Suukottava
Tunteellinen
Utelias
Näppärä
Uuttera
Todellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu
Mua kyl, ja halituttais, ja kaikkea, sellasta pimeessä makoilua kiinni koska nukuin huonosti
Kyl muakin tollainen makoilu kiinnostaisi yhden mihen kaa.
Tänään olit taas niin kaunis 😍.
Vierailija kirjoitti:
Ihana
Hellä
Arvostava
Suukottava
Tunteellinen
Utelias
Näppärä
Uuttera
Todellinen
Kuin sinulle tehty.