Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa tulla taas sinne sun työpaikalle pöydän ääreen pölisemään aivan liikaa. Vähän nolo vissiin olin ja olen, mutta onneksi huumoria riittää.
Mun työpaikka on tiukasti vartioitu...
Mun lätkällä pääsee kaikkialle.
:D :D eikä
Vierailija kirjoitti:
G: Mitä yhteistä sulla ja kaivatulla on?
Luomia.
Ootko sankari? Oot mun sankari kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa tulla taas sinne sun työpaikalle pöydän ääreen pölisemään aivan liikaa. Vähän nolo vissiin olin ja olen, mutta onneksi huumoria riittää.
Mun työpaikka on tiukasti vartioitu...
Mun lätkällä pääsee kaikkialle.
:D :D eikä
Juu xDxD aattelepa ite
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otan täyteainetta huuliin niin saanko olla sun kylpyankka?
Ei tartte ottaa täytettä, täydelliset huulet on jo. Mut saat olla mun kylpyankka. Nukun sitten kylpyankkani kanssa että tiedoksi vaan.
Millaset huulet? Millaset hiukset? Silmät?
Pehmeät, ei kapeat vaan sellaset kauniit. Hiukset silkinsileät, vaaleat tai vaaleanruskeat. Silmät älykkäät ja tutkivaiset, kauniit.
Tuntuu, että tarvitsisin miehen, menee liiaksi työnteoksi tai ankeeksi koko elämä ilman miestä. Tasapainottavaa tekijää. Ja ihan turha tulla kommentoimaan, että opettele olemaan yksin tai muuta yksinolemisen evankeliumia. Yksin olen ollut ihan tarpeeksi elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Kukkurukuu! Tsirp ja tsirp. Looginen päättelykyky on luonnollinen, suotava ylläpidettävä sekä tehokas koko elämää ajatellen. Think about that. Know not believe.
Juurikin tämä. 🙌
Vierailija kirjoitti:
Kuulen kyllä.
Hyvä kuulo on hyvä asia.
Anteeksi, että olen. Anteeksi
Siis nyt jos koskaan pallo on sulla. Mietipä vähän.
Vierailija kirjoitti:
G: Mitä yhteistä sulla ja kaivatulla on?
Toivottavasti vielä joskus yhteinen sukunimi ja osoite.
Mitä leffaa kattelisi? Tai onko sarjaehdotuksia? Jotenkin taas tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt kaivattusi hameessa tai mekossa?
Olen. Ne sopivat hänelle tosi hyvin ja korostavat kauniisti hänen seksikästä lantiotaan.
Pitää mennä pois nyt, Voi hyvin. Virtuaalihali sulle mielikuvitusystäväni. Anteeksi, että olen olemassa. En aina haluaisi olla.
Kolme lenkkiä tälle päivälle. En kyllä millään jaksaisi jokainen päivä. Täytyy kehitellä muita liikkumistapoja. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä kaipaamista.
Kukapa ei. Tämä on kuin sairastaisi jotain parantumatonta tautia. Uuvuttavaa. Välillä on parempia kausia mutta niitä seuraa taas aina romahdus.
Kukkurukuu! Tsirp ja tsirp. Looginen päättelykyky on luonnollinen, suotava ylläpidettävä sekä tehokas koko elämää ajatellen. Think about that. Know not believe.