Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Olit mies tänään rohkea 😘 Ihanaa heittäytymistä
Vierailija kirjoitti:
Niin me tavataankin hyvinvointialueella :O Apua
Miksi apua?
Kivaa iltaa ihanalle. Kaipaan.
Kalle
Söin äsken kaksi vohvelikeksiä vaikken edes pidä niistä, teki mieli natustaa jotain makeeta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa mennä ulos notkumaan, nää kulmat on nähty, varsinkaan yksin. Pitää sit lähteä aina kauemmas tai jotain..
Kukas täällä kaipaa seuraa?
Mr. Syksy
Loppua kohden siellä missä törmäsimme emme enää oikein edes kohdanneet (huonoa tuuria kai myös). Joten loppujen lopuksi on parempi, että lähden ihan kokonaan. On ainakin selvää ettei varmasti nähdä. Ei turhia odotuksia. Pelkkä läsnäolosi nimittäin ilahdutti enkä todellakaan mitään olettanut sen enempää.
Toivon todella minäkin, että arki vie kaiken hömpän mielestä pois.
G: Mitä yhteistä sulla ja kaivatulla on?
Vierailija kirjoitti:
Loppua kohden siellä missä törmäsimme emme enää oikein edes kohdanneet (huonoa tuuria kai myös). Joten loppujen lopuksi on parempi, että lähden ihan kokonaan. On ainakin selvää ettei varmasti nähdä. Ei turhia odotuksia. Pelkkä läsnäolosi nimittäin ilahdutti enkä todellakaan mitään olettanut sen enempää.
No elä nyt. Olit mullekin kiva väriläiskä arjen harmaassa. Oisit voinut edes sen mulle suoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen päättänyt, että tähän tulee muutos tämän loppukesän aikana. Nyt on jotenkin sellainen olo. Käyn taas niin kierroksilla, etten tieädä miten olisi. Ihankuin joku teinityttö, jolla on joku saavuttamaton idoli, ketä ihailee. Olisit tehnyt jo jotain, jos olet kiinnostununut. Tuskin kestäisit vain katsella, jos haluaisit jotain jo enemmän. Olet toiminnan mies, sellaisen kuvan olen sinusta saanut.
Olen toiminnan mies. Jos en tee aloitetta, siihen voi olla seuraavia syitä: naisesta on huokunut välinpitämättömyys tai inho itseäni kohtaan, nainen on varattu, nainen on liian nuori tai vanha, elämänkatsomukset tai elintavat ovat liian erilaiset, naisella on liikaa historiaa (esim. useita lapsia entisistä suhteista), tilanteen yleinen mahdottomuus (esim. toinen on muuttamassa ulkomaille tai johonkin Lappiin), nainen on selvästi kiinnostunut jostakusta toisesta, tulevaisuuden suunnitelmat ovat liian erilaiset jne.
Syitä voi olla monia.
Onneksi et ole hän.
Vierailija kirjoitti:
Heippa
Voisinpa tulla taas sinne sun työpaikalle pöydän ääreen pölisemään aivan liikaa. Vähän nolo vissiin olin ja olen, mutta onneksi huumoria riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat tietysti ihania. Aika saman pituisia. Vähän sellasia haaveilijoita kai.
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa tulla taas sinne sun työpaikalle pöydän ääreen pölisemään aivan liikaa. Vähän nolo vissiin olin ja olen, mutta onneksi huumoria riittää.
Mun työpaikka on tiukasti vartioitu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opeliini😍
Kuka? t. Toiveikas
On miekkonen.
Jos otan täyteainetta huuliin niin saanko olla sun kylpyankka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa mennä ulos notkumaan, nää kulmat on nähty, varsinkaan yksin. Pitää sit lähteä aina kauemmas tai jotain..
Mr. Syksy
Mä voin kuvitella sen miehen johonkin kalenteriin 🤤💗 sivusta vaan tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tunteellisuus kaiken alla, omapäisyys, nautinnonhalu, romanttinen ajatusmaailma (oletan).