Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Surku vai onni etten enää osaa kuvitella sua tänne. Olet alkanut hajota tomuna ilmaan. Thanosko on käyttänyt sormuskättään?
Vierailija kirjoitti:
Kolme lenkkiä tälle päivälle. En kyllä millään jaksaisi jokainen päivä. Täytyy kehitellä muita liikkumistapoja. 🤗
Jos olet E niin lenkkeile muualla
Vierailija kirjoitti:
G: Mitä yhteistä sulla ja kaivatulla on?
Introverttejä kummatkin, liikunta, oman rauhan tarve, eläinrakkaus, olemme kummatkin luotettavia ja reippaita.
Tummuus.
En haluaisi tämmöstä, tarvitsisin hyvää ja kaunista niin kuin sinäkin. Hyvää yötä
Ootkohan huomenna päivällä vai illalla töissä? Vai ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmät, kädet ja mustat farkut.
En tiedä miten pystyisin antamaan sulle anteeksi. Näin meidän vuosien yhteys särkyi tomuksi ilmaan. En olisi ikinä uskonut. n>m
Vierailija kirjoitti:
Joskus vielä sama sukunimi. Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Pitää mennä pois nyt, Voi hyvin. Virtuaalihali sulle mielikuvitusystäväni. Anteeksi, että olen olemassa. En aina haluaisi olla.
Voi sinäkin hyvin
läheisin ystäväni.
Yhdessä olemme olemassa.
Virtuaalihali.
Sinä olet minun siskoni. Minun tyttöni. Älä pelkää tulla kotiin ikinä. Kaikki on hyvin edelleen äidillä ja iskällä. Luota siihen totuuteen jonka sinä tiedät ja ymmärrät elämästä. Yhteyttä saa pitää, sitä ei voida kieltää sinulta jos ei niiltä haaskalinnuiltakaan. He eivät ole sen arvoisia, jätetään sukunimi omaan arvoonsa. Olemme me. Meidän perhe. T. Classy One
Rakas. Niin haluaisin kokea kaiken sinun kanssasi. Viimeyönä nukahdin ajatukseen käsivarsistasi ympärilläni.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten pystyisin antamaan sulle anteeksi. Näin meidän vuosien yhteys särkyi tomuksi ilmaan. En olisi ikinä uskonut. n>m
Voithan antaa muutakin kuin anteeksi? Olethan ihana ja antelias ihminen.
Miksi antaisin? Ei hän halua minulta kuin seksiä. Siis piristystä kädenlämpöiseen tyytymissuhteeseensa. Miksi tyytyisin maksimissaan rakastajattaren osaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa miksi en laittanut sulle enää viestiä kun poistit eston wa:ssa?
Mieti niitä syitä peiliisi katsomalla.
Olen niin ruma ja rasittava.
Ei. Hänen käytöksensä oli. Ennen ja jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tietynlainen musiikki. Olen itsekin löytänyt sen oikeastaan uudelleen monen vuoden jälkeen. Muuta en osaakaan sanoa. Elämäntilanteet ainakin aivan erilaiset. Luonnekin varmaan kuin yö ja päivä vaikka en häntä tunne sillälailla.
Vierailija kirjoitti:
Vaatekauppa-asioita.
Vaatekaappiasioita ja muita muuttoon liittyviä yksityiskohtia
Vierailija kirjoitti:
Sinä <3 anteeksi[/quote
Saat anteeksi. Vaikka olihan siinä jossain kohtaa katastrofin ainekset.
Mammulit, saunaan sueltä niinkuin olis jo,🤗
Sinä <3 anteeksi