Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
G. Millaiset välit sinulla on tällä hetkellä kaivattuusi?
Onko tapahtunut lähentymistä vai etääntymistä?
Ammatilliset, muodolliset välit. Sellaisina pysyvätkin.
Päivästä tullee harmaan sateinen - kaivatun apu aamupäivällä valaisee pitkään. Ei haittaa sateet eikä tuulet, kun sydän on lämpöä täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahdat miettiä, kultaseni?
Lempi
Sinähän se aina mielessä.
Tauno
Sori, mutta en kaipaa sinua, Tane.
Terveisiä miehelle, jonka ääni ja nauru vievät satumaailmaan. Meitä ei ole, ja tuskin tuleekaan, mutta oot sä ihana.
Vierailija kirjoitti:
Lempi
En lisäisi mitään enkä ottaisi poiskaan, melko tyhjentävästi keskusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole väliä milloin ja missä oloissa rakastuu. Pointti on se, että jokainen molemminpuolisen tosirakastumisen kokenut tietää, että kaikki muut vaihtoehdot katoavat ja edessä on vain yksi niin kirkas päämäärä, että silmät sokaistuvat sen valossa. Ja se päämäärä on päästä rakastetun luo, yhteen hänen kanssaan.
Kaikki jahkailu ja eri vaihtoehtojen puntarointi tai vanhassa roikkuminen on vain merkki siitä, että kyse on korkeintaan kädenlämpöisestä, ehkä itse omiin henkisiin tarpeisiin lietsotusta ihastuksesta. Tai yksipuolisesta kunnon rakastumisesta. Mutta ei koskaan molemminpuolisesta todellisesta rakastumisesta. Se vielä kyllä varmuudella yhteen huolimatta mistään "esteistä".
Sori, mutta tässä ketjussa tuskin on ketään tämän aiheen asiantuntijaa valistamaan muita. Molemminpuolinen tosirakkaus kun ei pääty, joten jos se kerran on vetänyt parin yhteen, ei sen osapuolia täällä käy.
Mistä ihmeestä käsin luulet siis voivasi neuvoa muita? Mutulla?
Kyllä voi muullakin kun aistii asioita ja ymmärtää mitä lukee. Kyse on aistimisesta. Miellätte monia asioita negatiiviseksi.
Eli mutulla. Pelkkä mielipide, ei mikään jumalan sana tai universumin suuri totuus. Pidetään se siis just niissä mittasuhteissa.
Kyllä mutulla, korjasin kyllä perään. Mutuhan on juuri se joka tulee tarkoituksella vaikkapa pelastamaan mahdollisilta suuriltakin vahingoilta. Jos nyt vain hyväksyt sen että muutkin kirjoittavat ja puhuvat ja lopetat tuon sairaan raivostuttavan määräilyn. Et sinä päätä kuka täällä kirjoittaa. Kohtele muita kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan. Sitten kun täällä kukaan ei vastaa niin vedät siitäkin herneet sieraimiisi. Nothing's fine never.
Turhaan hermostut, kun huomautetaan, että sinunkin mielipiteesi on vain mielipide.
Näin ihanaa unta, sinä ja minä😚😚😚💋Mut se oli vain unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempi
Tauno
ketäs Lempi kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempi
Tauno
ketäs Lempi kaipaa?
Aarretta.
Sinä rauhoitat mieltäni aina, kun kuulen sinusta. Kun en kuule, olen levoton ja etsin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta TS👩🏻🏫💞
Myöhäistä huomenta. Hieman huono olo kun sua taas eilen baarista etsin koko illan. Tänään taas.
Olisin sinulle hyvä ja hellä ja kenelläpä kellä on pokkaa sellaista vastustaa. No, sinulla on. 🥹
Olisipa jokin paikka, jossa törmäyttäisiin luontevasti.
Olenkohan sun mielestä vastenmielinen? Jos et kerran kaipaa.
Toivoin sinusta niin paljon. Aloin uskoa omia toiveitani.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa jokin paikka, jossa törmäyttäisiin luontevasti.
Mulla ois tää mesta, johon voit tulla luontevasti. Voidaan törmäyttää täällä luontevasti. Voidaan tulla täällä luontevasti. Vaikka heti.
Vierailija kirjoitti:
Toivoin sinusta niin paljon. Aloin uskoa omia toiveitani.
Eikö kukaan sanonut sulle? Varoittanut? Tehnyt reality checkiä? Sivusta.
Pitäisi treenata tilattujen biisien kitaraosuuksia, mutta ainut mitä kykenen soittamaan on Gn'r:rän November rainin synkkää loppuosaa. Mieleni on musta kun en kissanaiseeni mitenkään yhteyttä saa.
T:Niin lähellä mutta niin kaukana
everybody needs some time on their own
Ei ole aikomusta avautua tunteista. Ihailen vain etäältä, en halua suhteeseen hänen kanssaan. Emme sopisi yhteen.