Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
24681/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa teetkin niin et saa kadota.

Vierailija
24682/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sataa, ja minä ajattelen sinua. Terveisiä sulle!

💌🕊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24683/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni (vai mikä sun nimi nykyään onkaan), oot mun mielessä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin. 

Vierailija
24684/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nälkä. Ikävä ruokaa.

Vierailija
24685/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulta sitten katoaisi?

Vierailija
24686/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulta sitten katoaisi?

Hän.

Vierailija
24687/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi rakas saapuu taas illalla, voimme käydä saunassa ja juoda vähän viiniä.

Toivottavasti pysyy koko yön, ettei lähde viinipäissään auton rattiin.

Vierailija
24688/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaarallista ripustaa oma henkinen hyvinvointi yhteen ihmiseen. Olin jossain vaiheessa niin sekaisin sinusta ja sitten huomasin kuinka tuskaisaa se voi olla. Välillä taaemmas vetäytyminen ja koko kuvan katsominen järkevöittää. Laskee jalat takaisin tukevasti maan pinnalle. Älkää jääkö kiinni yksityiskohtiin.

Ne vain jäytää ihmistä lopulta.

Vierailija
24689/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On virheitä, jotka voi antaa anteeksi, muttei koskaan unohtaa. Luottamuksen menettää vain yhden kerran.

Vierailija
24690/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa pyytää anteeksi. Minä olen pyytänyt lapseltakin anteeksi esimerkiksi sitä jos perheessä muut riehuu tai tappelee/riitelee. Kun pystyy siihen niin se on todella arvostettavaa, myös lapsen kokemuksen mukaisesti.

Vierailija
24691/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On virheitä, jotka voi antaa anteeksi, muttei koskaan unohtaa. Luottamuksen menettää vain yhden kerran.

No tavallaan sen luottamuksen voi menettää vain kerran. Riippuen asioista, joskus sitä haluaa yrittää rakentaa ja korjata vielä. Täytyy olla osapuolten yhteinen päätös sekä työ.

Vierailija
24692/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te toivotte apujoukkoja ylemmältä taholta mutta ette ota vastaan niitä apujoukkojanne sitten? Jos on pattitilanne ja olet tehnyt väärin, saat vaikkapa ajatuksen siitä vahvan tunteen kera että tämä täytyy korjata niin miksi et sitten korjaa? Elät itse kärsimyksessä, valitset sen itse. Joskus asia tulee ilmi ja kärsit lisää. Meillähän on enkelitkin aina apunamme, olemme yhtä heidän kanssaan. Tutussa kuvassakin enkeli suojelee lapsia jotka ylittävät siltaa, enkeli turvaa ja tuo lapsillekin myös ajatuksia siitä että on oltava varovainen. Lapset puhuvat helpommin asiat ulos, sillä he ovat puhtaampia ja rehellisempiä. Pieni hysteria auttaa tuuppaamaan sanat ulos. Sitähän saattaa puhua mitä tahansa, vaikka ei olisi tarkoitus.

OK. Enkeleitä odotellessa. Ei oo näkyny. Tuun kertomaan jos kohtaan.

Vierailija
24693/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumatta jääneet asiat ne eniten vaivaavat.

Vierailija
24694/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te toivotte apujoukkoja ylemmältä taholta mutta ette ota vastaan niitä apujoukkojanne sitten? Jos on pattitilanne ja olet tehnyt väärin, saat vaikkapa ajatuksen siitä vahvan tunteen kera että tämä täytyy korjata niin miksi et sitten korjaa? Elät itse kärsimyksessä, valitset sen itse. Joskus asia tulee ilmi ja kärsit lisää. Meillähän on enkelitkin aina apunamme, olemme yhtä heidän kanssaan. Tutussa kuvassakin enkeli suojelee lapsia jotka ylittävät siltaa, enkeli turvaa ja tuo lapsillekin myös ajatuksia siitä että on oltava varovainen. Lapset puhuvat helpommin asiat ulos, sillä he ovat puhtaampia ja rehellisempiä. Pieni hysteria auttaa tuuppaamaan sanat ulos. Sitähän saattaa puhua mitä tahansa, vaikka ei olisi tarkoitus.

Täällä kulkee enemmän enkeleitä kuin ihmiset tajuaakaan, näkymättömissä mutta myös ihmishahmossa.

Vierailija
24695/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee katoamistemppuja, mutta joskus vain viestit jäävät päähäni ajatusjonoon ja unohdan näppäillä ne tekstiksi.

Vierailija
24696/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalle uniikille helliä, lämpöisiä 🧡-terkkui!

Vierailija
24697/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että sait tuntemaan.

Vierailija
24698/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivää Narniaan. Melkein jumiuduin tänään pelosta eteiskomeroon kun eilen stalkkeriksi haukuttiin. Mutta rohkaisin mieleni ja täällä taas. Onko tänään parempi päivä? Kysymys erityisesti komeille miehille

Vierailija
24699/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas sinä. Turhaan sun kuvassa oon tuijotellut...

Vierailija
24700/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kulkee enemmän enkeleitä kuin ihmiset tajuaakaan, näkymättömissä mutta myös ihmishahmossa.

Ok, jos niin sanot. Olispa kiva kohdata sellainen, joka oikeasti auttaisi selviämään tästäkin suosta, jossa nyt olen.

Ketju on lukittu.