Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Sinä valitsit hänet jo kauan sitten ja pysyt valinnassasi. Miksi sitten kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Sinä valitsit hänet jo kauan sitten ja pysyt valinnassasi. Miksi sitten kaipaat?
En tiedä hänestä, mutta jos vaikka tykkää toisesta? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Milloin näit kaivattusi viimeksi?
16.8. kaupan parkkiksella, ihan vaan ohimennen.
Noin 19.30?
Muistaakseni se oli noin klo 18.00, mutta en nyt mene vannomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron sinulle mies salaisuuden. Minulle ilo tulee pitkistä yöunista, hyvästä ravinnosta, terveistä ihmissuhteista, liikunnasta, kukista ja vaatteista😊. Siitä, että hoidan asiani hyvin.
Tunniste: kuorin porkkanaa sinun vieressä.Aha. Niin mullekin. Kommunikointi unohtui sun listalta.
Kiitos, että huomautit asiasta😊
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin uskonut silloin, mitä sanoit, olisin paljon pitemmällä tämän asian kanssa. En uskonut, koska tunteet olivat niin voimakkaat.
Joo mietin samaa. Niin selkeästi sano, että tunteet on ihan puhtaasti ammatilliset/kaverilliset. Silti en vaan uskonut. Ihan selkeää suoraa sanomista. Tämän jutun kanssa meni kyllä aivot solmuun. Hieman kyseenalaistin omaa mielenterveyttäkin. Ehkä tämä haaveilu piti kuitenkin jollain tavalla pinnalla. Ehkä se oli se todellinen tarkoitus tälle kaikelle hulluudelle. Vähän niinkuin joskus, kun kokee ison trauman, niin muistot voi vääristyä, että pysyy järjissään.
Joskus sitä vaan ihastuu ja sitten se ihastus on elettävä, kunnes se on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi tykätä monesta yhtä aikaa. Joskus on niin onnekas, että kohtaa useampia ihastuttavia ihmisiä. Kaikkien kanssa ei vain halua suhteeseen asti, joten niitä voi sitten huokailla piilossa täällä.
-Sivusta ihan varmasti
Vierailija kirjoitti:
Turhaa on kaipaus.
Yksipuolinen romanttinen kaipaus lähentelee kyllä turhaa. On vain niin paljon muuta ihanaa, virkistävää kaipausta. Tunne heistä, jotka saavat hymyilemään pelkällä olemassaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylitin rajan. Uppoan. Ei liity sinuun mitenkään
Minkä rajan?
Säädyllisyyden ja asiallisuuden.
Olen tarkka asioissa ja vältän asiattomuuksia.. Kiihkeä ja temperamenttinen luonne aiheuttavat ajoittain ongelmia.
- sivusta minä
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksen sekoittaja, sellainen langaton, sinä olet.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Tätä pitää nyt avata.
Vierailija kirjoitti:
Katsotko keihään?
Käykö polanik?
Vierailija kirjoitti:
Tänään
Nähtiin?
Tykkään uimisesta, mutta sinun takia siellä käyn. Jos edes joskus vilaukselta näkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään
Nähtiin?
Kyl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä rajan?
Säädyllisyyden ja asiallisuuden.
Olen tarkka asioissa ja vältän asiattomuuksia.. Kiihkeä ja temperamenttinen luonne aiheuttavat ajoittain ongelmia.
- sivusta minä
No mitä se uppoaminen tässä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä rajan?
Tiedätkö sen rajan , kun todellisuus hämärtyy ja kuvittelee haaveista tulevan joskus totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa korjata virheitä. Mitä ihmettä taas. 🙊
Juu, harvoin jaksat mitään minuun liittyvää.
Tämä liittyi vain tätä edeltävään pidempään viestiin joka sisälsi kirjoitusvirheitä...
S-market