Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Milloin näit kaivattusi viimeksi?
Heinäkuun lopulla tai elokuun alussa, en muista tarkalleen.
Jos olisin uskonut silloin, mitä sanoit, olisin paljon pitemmällä tämän asian kanssa. En uskonut, koska tunteet olivat niin voimakkaat.
Kyllä se arki pikku hiljaa vie mukanaan. En ehkä kestä yksin pimeneviä syysiltoja
Ei huolta, en oo sanomassa sulle enää mitään eikä tarvi pelätä, että nähtäisiin.
Maskottikeisari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on karua ettei täällä koskaan saa lukea onnistumisista tai etenemisestä.
Aivan älytöntä kuvitella, että tämän sekoboltsipalstan kautta tapahtuisi mitään onnistumisia tai etenemisiä. Ne tapahtuvat sillä tavalla, että menee livenä toisen luo ja sanoo "moi, olisko sulla hetki aikaa jutella" tai soittaa tai laittaa viestin suoraan henkilölle. Täällä ovat vain ne, jotka eivät pysty, uskalla tai voi tehdä niin irl.
Saattaa täältä joku/jotkut vielä ponnistaa onnistumisiin ja etenemisiin. Etenemistä se täälläkin olo on. Ehkä hidasta, monimutkaista ja riskialtistakin mutta jostain se pitää aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Sen päivän oon deletoinu päästäni.
Mä en halua edes unohtaa. Se on sellanen muisto mihin pakenen välillä 💗
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Perjantaina toivotimme hyvää viikonloppua toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Ei huolta, en oo sanomassa sulle enää mitään eikä tarvi pelätä, että nähtäisiin.
Kiitos. Arvostan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä haluaa T:n kans lapsen?
Onko tämä T mies vai nainen?Terv. T-miehen vaimo
P-mies naiselle
T-mies& P-nainen
Röllipeikko
Vierailija kirjoitti:
? No mistä oot suuttunut?
Ihan kamalaa lukea täältä näitä negatiivisia kommentteja. Se saa epäilemään kaikenlaista...Jaksatkohan sinä odottaa minua?
Ylitin rajan. Uppoan. Ei liity sinuun mitenkään
Niin en kai vaan halunnut olla joku sellainen etäinen unelmien kohde. Ja sitten sorruin siihen itsekin.
Rakkausuniversumi, johon mahtuu kaksi, sinä ja minä.
Ajatuksen sekoittaja, sellainen langaton, sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Kerron sinulle mies salaisuuden. Minulle ilo tulee pitkistä yöunista, hyvästä ravinnosta, terveistä ihmissuhteista, liikunnasta, kukista ja vaatteista😊. Siitä, että hoidan asiani hyvin.
Tunniste: kuorin porkkanaa sinun vieressä.
Aha. Niin mullekin. Kommunikointi unohtui sun listalta.
Vierailija kirjoitti:
Ylitin rajan. Uppoan. Ei liity sinuun mitenkään
Minkä rajan?
Kerron sinulle mies salaisuuden. Minulle ilo tulee pitkistä yöunista, hyvästä ravinnosta, terveistä ihmissuhteista, liikunnasta, kukista ja vaatteista😊. Siitä, että hoidan asiani hyvin.
Tunniste: kuorin porkkanaa sinun vieressä.