Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
23001/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on rotkoelämä?

Se varmasti riippuu eläjästä. Mutta mun rotkoelämä on ollut sitä että sinne rojahtaan, sinne rotkoon ja siellä lodjataan välillä kevyempällä ja välillä raskaammalla energialla varustettuna. Sellaista makuuttamista. Voi siellä vähän revaakin levitellä ja rotkoilla myös. Sitäkö sä kysyit kuitenkin?

Huumehia?

Ei kiitti, käytä itse vain. Poltan tupakkaa ja juon alkoholia noin 4-6 annosta vuodessa.

Vierailija
23002/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan, että kuulostat t-miäheltä, joka siis oli nainen kuulemma ja siltä joltain Bltä.

Kuka kuulostaa? kuka Bltä? Sä kuulostat ainakin psykoottiselta.

Se koira...👀

Koira? Puhut kuin ruuneberi 🗣 yritätkö tässä osallistuttaa minua ja muita silmille kusemis leikkiisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23003/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aavistatkohan yhtään kuinka paljon sua kaipaan? Aivan älyttömästi. J-miehelle.

Mäkin kaipaan. Onkohan sama.

Nämä terveiset meni pitkälle ja vihreäsilmäiselle onko sama?

Ei ole pitkä ainakaan, keskimittainen? Mun mielestä, olen itse pitkä. Minkäs väriset ne silmät olivatkaan, eivät täysin vihreät kyllä kait. Vihreät ovat yleiset kyllä tietty niin..

No voi olla samakin. Toivottavasti teillä onnistuu 👍

No jos onkin niin haluisin vaan omani takas. En sitä että ei varmasti musta ole kilpailijaksi.

Vierailija
23004/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisiköhän tänne nimellä trollikingi?

On täällä sen verran epämääräistä keskustelua taas.

Vierailija
23005/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskottikeisari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tietenkin. Yleensä keisarit ovat miehiä.

Ei se sinusta keisaria tee vaikka itsesi olisitkin ristinyt keisariksi.

Eikä peikosta tee peikkoa, hopeaketusta kettua jne. Kun rekkautuu, jokin nikki pitää keksiä. Ei kuule paljon kiinnosta, mitä sä olet siitä mieltä.

Ei tee ei. Tottahan tuo. Mutta tiedätkö mitä? Ainakin käyttäydyt kuin Napoleon Bonaparte. Napoleon-kompleksi much?

Miten Napoleon käyttäytyi - ja mikä minun käyttäytymisessäni antaa aihetta rinnastaa häneen? En ole perehtynyt Ranskan historiaan, joten en osaa sanoa. Luulenpa kuitenkin, että kommentissasi on kyse vain jostain omista projisoinnestasi; heijastat minuun antipatioitasi jotain henkilöä kohtaan. Ja sitten hyökkäät itse luomaasi mielikuvavastustajaa kohtaan kuin Napoleonin armeijaa vastaan konsanaan.

Oli tunnettu äkillisistä tunteenpurkauksista. Se antoi, että sinä melkein revit keisarinvaatteesi irti kuin joku kyseenalaisti tittelisi.

Vierailija
23006/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hiihtänyt sinun perässäsi ja sinä olet hiihtänyt minun perässäni.

Suksi suksi ei luista mihinkään, varsinkin jos ei niitä ole ensinkään. Tämähän saa uuden merkityksen. Mutta joo niin ollaan.

Vierailija
23007/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu vois lähettää mulle postikortilla puhnumeronsa ja osoitteensa..

Ja minkäslaisen häirikön hän susta sitten saisikaan. Prepaid numeron korkeintaan voi antaa.

Prepaidit on rikollisille tai niille joilla on jotain maksuhäiriöitä yms. Tai jotain salattavaa.

En ole kumpaakaan ja mulla on prepaid-liittymä. Eipähän saa puhelinmyyjät ynnä muut vastaavat yritykset tai kumminkaan kaimat tietoonsa numeroani, vaikka mistä tiedustelisivat. En näe mitään syytä hommata muuta numeroa, tekstarilla tulee ilmoitus kun saldo on loppumassa ja suorasta linkistä lataan lisää rahaa. Päivähinta on sama kuin tavisliittymässä, mitään lisämaksuja ei mene.

Sivusta

Vierailija
23008/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan, että kuulostat t-miäheltä, joka siis oli nainen kuulemma ja siltä joltain Bltä.

Olet harhaillut omiasi. En ole ikinä esiintynyt netissä naisena. Muistan kyllä, että joku kirjoitteli muutamia kuukausia sitten "Blondina" jollekin miehelle, joka muka heti vastasi. Ne olivat epäilyttäviä viestejä, joista tuli vaikutelma, että ne olivat yhden ja saman henkilön kirjoittamia. Joskus alkukesästä ne lakkasivat. Jotain trollausta ehkä. Minuun ne eivät kuitenkaan liittyneet mitenkään.

Mä muistan, että sä olet Kaksplussalla kirjoitellut ja siellä kaipasit jotain naista ja täällä kerran esiinnyit naisena joka kaipaa tummahiuksista. Hmmm 🧐 viestit tietysti poistettu.

Vierailija
23009/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit söin ruokaa, lämmintä. Imuroin ja pohdin seuraavia siirtoja. Laskut on maksettu tietenkin ja kaikki velvollisuudet hoidettu sekä täytetty kuten asiaan kuuluu. Sitten..

Vierailija
23010/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hiihtänyt sinun perässäsi ja sinä olet hiihtänyt minun perässäni.

Suksi suksi ei luista mihinkään, varsinkin jos ei niitä ole ensinkään. Tämähän saa uuden merkityksen. Mutta joo niin ollaan.

Vuorovedolla menneet kuitenkin

23011/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet harhaillut omiasi. En ole ikinä esiintynyt netissä naisena. Muistan kyllä, että joku kirjoitteli muutamia kuukausia sitten "Blondina" jollekin miehelle, joka muka heti vastasi. Ne olivat epäilyttäviä viestejä, joista tuli vaikutelma, että ne olivat yhden ja saman henkilön kirjoittamia. Joskus alkukesästä ne lakkasivat. Jotain trollausta ehkä. Minuun ne eivät kuitenkaan liittyneet mitenkään.

Mä muistan, että sä olet Kaksplussalla kirjoitellut ja siellä kaipasit jotain naista ja täällä kerran esiinnyit naisena joka kaipaa tummahiuksista. Hmmm 🧐 viestit tietysti poistettu.

Kyllä mulla sielläkin on sama tunnus, että voi halutessaan klo 23:n jälkeenkin kirjoitella. Kuten sanoin, naisena en ole esiintynyt missään. Sen muistat väärin tai sekoitat johonkin toiseen. Kaivattuja naisia on toki ollut sekä blondeja että bruneja - ja yksi punatukkainenkin. Tosin siitä on jo niin kauan, että hänelle en ole missään kaipausketjuissa ikinä terkkuja lähetellyt.

Vierailija
23012/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän minun fiilikselläni on sulle noin suuri merkitys. Antaisit olla. Vastasin, että mullaei ole paha päivä, se oli aivan hyvä, eikä siinä edelleenkän muuta vikaa ole kuin se, että pahotin mieleni kaivatun viestistä. Eläisit omaa elämääsi ja antaisit muidenkin elää, trolli.

-vinttis

Ei sillä olekaan mitään väliä. Antaisit vaan itse olla ja tunnustaisit niin kuin asia on. Vastasit valehdellen niin itsellesi kuin muillekin. Mikä siinä on niin sellaista, että pitää peitellä sitä että on paha olla. Itsehän taas juuri totesit että muuta vikaa ei ole kuin, että pahoitit mielesi kaivatun viestistä. Jos kerran, et olisi pahoittanut niin sitten siinä ei olisi mitään vikaa. Mutta kun pahoitit mielesi niin silloin siinä on vikaa. Sinä taas vain kiistät ettei ole mitään vikaa ei pahaa oloa.

Ei hyvää päivää. Anteeksi, tuo jankkaus vieraan ihmisen tunnelmien analysoinnista ei ole ihan tervettä.

Ei hyvää mutta hyvää päivää kuitenkin, sinne sivusta analysoijalle joka aloitti jankkaamisen siitä että hänen näkemyksensä mukaan joku analysoi.

Ei edes päivää sinulle, olet raskain henkilö tässä ketjussa kautta aikain. Kaipaatko edes ketään vai etsitkö vain riideltävää täältä? Eri sivusta

Vierailija
23013/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin äänikirjaa taas. Vähän käy jo tylsäksi. Liekö pitkäveteinen versio. Lyhyempi olisi ollut ehkä parempi kuin tämä. Tahmeaa tämä kirjoittaminen, jostakin syystä puhelin haisee sähkölle ja meinaa jättää kirjaimia koko ajan. Täytyy kirjoittaa hitaasti yrittäen keskittyä ettei tulisi virheitä. Pesin tiskialtaat ja pyyhkäsin pölyjä. Vaidoin pyyhkeetkin. Katselin kaappeja ja ihmettelin asioita. Kuuntelin naapurin huutoa ja mekastusta. Tällä kertaa isukki siellä räjähteli kilpaa lapsen kanssa. Sitten alkaa varmasti taas ajan kantapäiden paukutus kun hiljenee. Yksi naapuri istui rappusilla taas tölkin kanssa, varmaan lähtenyt sitä kiukkuista pirttihirmuansa karkuun. Ehkä se nainen on selvänä koska heillä on suhteellisen pieni lapsikin. Sellasta myös.

Vierailija
23014/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin äänikirjaa taas. Vähän käy jo tylsäksi. Liekö pitkäveteinen versio. Lyhyempi olisi ollut ehkä parempi kuin tämä. Tahmeaa tämä kirjoittaminen, jostakin syystä puhelin haisee sähkölle ja meinaa jättää kirjaimia koko ajan. Täytyy kirjoittaa hitaasti yrittäen keskittyä ettei tulisi virheitä. Pesin tiskialtaat ja pyyhkäsin pölyjä. Vaidoin pyyhkeetkin. Katselin kaappeja ja ihmettelin asioita. Kuuntelin naapurin huutoa ja mekastusta. Tällä kertaa isukki siellä räjähteli kilpaa lapsen kanssa. Sitten alkaa varmasti taas ajan kantapäiden paukutus kun hiljenee. Yksi naapuri istui rappusilla taas tölkin kanssa, varmaan lähtenyt sitä kiukkuista pirttihirmuansa karkuun. Ehkä se nainen on selvänä koska heillä on suhteellisen pieni lapsikin. Sellasta myös.

Ei ajan vaan akan. Taas pääsi virhe.

Vierailija
23015/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit söin ruokaa, lämmintä. Imuroin ja pohdin seuraavia siirtoja. Laskut on maksettu tietenkin ja kaikki velvollisuudet hoidettu sekä täytetty kuten asiaan kuuluu. Sitten..

Kaikki päinvastoin kuin minulla. En syönyt lämmintä ruokaa, en imuroinut enkä ole maksanut laskuja. Ja on vähän huono omatunto. Oli muka iso tekosyy. No viikolla sitten.

Vierailija
23016/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysely tummenevaan iltaan:

Kirjoittelen ketjussa

🔼 yhtenä ja samana tyyppinä

🔽 minulla on useita hahmoja/rooleja

Vierailija
23017/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki päinvastoin kuin minulla. En syönyt lämmintä ruokaa, en imuroinut enkä ole maksanut laskuja. Ja on vähän huono omatunto. Oli muka iso tekosyy. No viikolla sitten.

No jos ei ole kiire niin ei kai se haittaa? Olen vaan ruukannut hoitaa kaikki aina heti pois kun mahdollista. En jätä roikkumaan asioita, en tykkää siitä.

Vierailija
23018/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halauksen tarpeessa. Lähettäisitkö? Ei oo ees pitkä matka

Vierailija
23019/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtuaalihalaus! Tulee sähkeenä salamannopeasti. Saat pusun vielä kylkiäisenä. 😽

Vierailija
23020/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hätänä? Täs tulee 🤗

Ketju on lukittu.