Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Maskottikeisari kirjoitti:
Hyvää iltaa ja yötä ihastukselleni. En jaksa nyt odottaa viimeiselle tunnille. Ajattelin lähettää jotain feel good -musaa. Jokainen tarvitsisi elämäänsä vähän funkkia ja piristystä. Tuskinpa sä näitä näet, saati että kuuntelisit. Onhan se eräänlaista itsepetosta ajatella, että voisi edes etäältä tuottaa hieman iloa. Ei kai se väärin ole? Onhan se hienoa, että Suomessa tällaistakin musaa tehdään.
Ihan ohimennen kysyn, että oletko sä mies vai nainen?
Mies tietenkin. Yleensä keisarit ovat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Heippa ketjussa lymyilevät ihmiset! Laitanpa kahvia. Sehän on sunnuntai ja oletettu pyhäpäivä. Automaatiohan se ei ole ollut ikuisuuksiin mutta nyt on kyllä ehdoton sunnuntaifiilis, siis ankea. Silloin on hyvä tehdä asioita jos vain kynnelle kykenee ja minä kykenin tänään sunnuntaina. Mitäs muille kuuluu?
Sama ankeus täälläkin, mutta kyllä se tästä. Onneksi huomenna maanantai. Jotain pieniä kivoja juttuja ensi viikolle tiedossa, niiden avulla koitan jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kesää olen sinua täällä kaivannut, mutta ilmeisesti ilman vastakaikua.
Saisko tarkemmat speksit?
Yksi J-miehistä on hän.
Olispa huimaa saada sulta viesti.
Vierailija kirjoitti:
Aavistatkohan yhtään kuinka paljon sua kaipaan? Aivan älyttömästi. J-miehelle.
Mäkin kaipaan. Onkohan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kesää olen sinua täällä kaivannut, mutta ilmeisesti ilman vastakaikua.
Missä olet ollut talvisin?
Hiihtämässä kuten hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Rotkoa on nyt arvostettu ja päälliset pesty. Kaikin puolin on hyvässä kunnossa ja puhdas sekä rakkaudella maattu joten senhän voisi jollakin hyvin kohtuullisella euromäärällä siirtää eteenpäin. Semmosia. 👍
Päätit luopua rotkoelämästä? Sillä lailla!👍
Maskottikeisari kirjoitti:
Mies tietenkin. Yleensä keisarit ovat miehiä.
Ei se sinusta keisaria tee vaikka itsesi olisitko ristinyt keisariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aavistatkohan yhtään kuinka paljon sua kaipaan? Aivan älyttömästi. J-miehelle.
Mäkin kaipaan. Onkohan sama.
Nämä terveiset meni pitkälle ja vihreäsilmäiselle onko sama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa ketjussa lymyilevät ihmiset! Laitanpa kahvia. Sehän on sunnuntai ja oletettu pyhäpäivä. Automaatiohan se ei ole ollut ikuisuuksiin mutta nyt on kyllä ehdoton sunnuntaifiilis, siis ankea. Silloin on hyvä tehdä asioita jos vain kynnelle kykenee ja minä kykenin tänään sunnuntaina. Mitäs muille kuuluu?
Sama ankeus täälläkin, mutta kyllä se tästä. Onneksi huomenna maanantai. Jotain pieniä kivoja juttuja ensi viikolle tiedossa, niiden avulla koitan jaksaa.
Kiva kuulla, uusi viikko ja uudet kujeet. Maanantait ovat yleensä lemppareitani, varsinkin jos on todella mukavia työkuvioita tai no, muutenkin. Olen aina ihmetellyt maanantain vihaajia, hassua kuulemma. Sunnuntaipäivissä on yleensä pieni levon tuntuma sekä pieni harmaus joka pakottaa lepäämään mutta se ei ole mukavaa koska viikonloppu jää lyhyeksi! Sunnuntaisin kuuluisi mielestäni olla reipas olotila. Tsemppiä uuteen viikkoon!
Olen hiihtänyt sinun perässäsi ja sinä olet hiihtänyt minun perässäni.
Vierailija kirjoitti:
Olispa huimaa saada sulta viesti.
No jep! En olisi äkkiä uskonut sanovani näin enää ikinä mutta nyt on pakko toivoa. Herää pahvi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, uusi viikko ja uudet kujeet. Maanantait ovat yleensä lemppareitani, varsinkin jos on todella mukavia työkuvioita tai no, muutenkin. Olen aina ihmetellyt maanantain vihaajia, hassua kuulemma. Sunnuntaipäivissä on yleensä pieni levon tuntuma sekä pieni harmaus joka pakottaa lepäämään mutta se ei ole mukavaa koska viikonloppu jää lyhyeksi! Sunnuntaisin kuuluisi mielestäni olla reipas olotila. Tsemppiä uuteen viikkoon!
Kiitos, samoin sulle!
Maanantait ei ole lemppareitani. Nykyisin en näe sua silloin.
Lol, mä olen leipuri ja käytän välillä sanaa speksit.
Joskus mietin, että oletko piittaamaton vai kypsymätön.
Vierailija kirjoitti:
Maanantait ei ole lemppareitani. Nykyisin en näe sua silloin.
Mulla on sama jokaisen päivän kohdalla. Hitto miten tyhmää kaipaamista.
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin, että oletko piittaamaton vai kypsymätön.
Jälkimmäinen.
Rotkoa on nyt arvostettu ja päälliset pesty. Kaikin puolin on hyvässä kunnossa ja puhdas sekä rakkaudella maattu joten senhän voisi jollakin hyvin kohtuullisella euromäärällä siirtää eteenpäin. Semmosia. 👍