Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi oppia liian yksinolijaksi
Miksi? Kaikkeen sopeutuu ja voi tehdä rauhassa töitä sekä harrastaa ja elää. Aika siistiä jos osaa ottaa elämästä kaiken irti.
Joinain päivinä tuntuu että kaikki tukahdutettu nousee pintaan ja sisin vaan huutaa: haluan ja tarvitsen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J on härkä ja sen huomaa. Ei millään voi antaa periksi.
Annoinhan.
Joo ymmärsit väärin. Sun olis pitäny antaa periksi niin et voitais yhdessä olla.
Nojoo, en tietenkään oo se, ketä meinaat vaikka J ja härkä olenkin. Mutta annoin tosiaan periksi ja just sillä tavalla, mitä et tarkottanut.
No miksi täällä?
Jäin koukkuun 😅 tätä on ihan kiva lueskella ajankuluksi.
Okei. Onnea teille 👍
Siis en mä oo kaivattua saanut, annoin vaan periksi koko jutulle kun ei jaksa enää.
Miksi et jaksanut?
Tunnustin tunteet, mutta lopputulos ei ollut se, mitä halusin. Joskus nuorempana olisin jäänyt vatvomaan asiaa pitkäksi aikaa, näin vanhempana ja viisaampana ei vaan enää jaksa tuhlata elämää sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
G
Mikä on horoskooppimerkkisi? Entä kaivattusi?
Itse olen syntynyt tässä kuussa ja elämäni aikana olen tainnut ihastua vain kolmen merkin edustajiin: skorpioneihin, härkiin ja rapuihin. Ihastus edustaa myös yhtä em. merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Galluppia 2:
🔺kaivatulla on nuttura
🔻minulla on nuttura
Joskus nuttura, yleensä ponnari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Kaikkeen sopeutuu ja voi tehdä rauhassa töitä sekä harrastaa ja elää. Aika siistiä jos osaa ottaa elämästä kaiken irti.
Jotkut eivät tunnu osaavan edes elää, kaikki pitäisi olla hyvin ja silti vaan valitetaan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J on härkä ja sen huomaa. Ei millään voi antaa periksi.
Annoinhan.
Joo ymmärsit väärin. Sun olis pitäny antaa periksi niin et voitais yhdessä olla.
Nojoo, en tietenkään oo se, ketä meinaat vaikka J ja härkä olenkin. Mutta annoin tosiaan periksi ja just sillä tavalla, mitä et tarkottanut.
No miksi täällä?
Jäin koukkuun 😅 tätä on ihan kiva lueskella ajankuluksi.
Okei. Onnea teille 👍
Siis en mä oo kaivattua saanut, annoin vaan periksi koko jutulle kun ei jaksa enää.
Miksi et jaksanut?
Tunnustin tunteet, mutta lopputulos ei ollut se, mitä halusin. Joskus nuorempana olisin jäänyt vatvomaan asiaa pitkäksi aikaa, näin vanhempana ja viisaampana ei vaan enää jaksa tuhlata elämää sellaiseen.
Hän ei tunnustanut mitään. Eipä niitä tainnut ollakaan. No tuo on ehkä ihan hyvä mennä eteenpäin. Osaispa itekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eivät tunnu osaavan edes elää, kaikki pitäisi olla hyvin ja silti vaan valitetaan kaikesta.
Mä oon sellanen 👋 sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys tappaa. Ihan tutkittuakin tuo, hakukoneeseen laittamalla nuo sanat löytyy tietoa. Ja siltä minusta nyt tuntuu, enkä todellakaan halua tähän oloon sopeutua. Sivusta harhan perään itkevä, mikä kyllä estää tehokkaasti sen, että pystyisin antamaan edes mahdollisuutta tavata joku, joka ei olisi harhaa
En tiedä mitä lähetän tänään. Sisus on tyhjä, odotus on saanut sen aikaan. Silti on levollinen olo. Toivottavasti sullakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Muumilaakson suuntaan tänään?
Että satuttaako se mitä mitä sanon koska jos sanoo mitä sattuu, niin se sattuu mitä sanon.
Olen horoskoopilta kalat. Luin juuri, että kalat on tosi eroottisia 😮
Vierailija kirjoitti:
Olen horoskoopilta kalat. Luin juuri, että kalat on tosi eroottisia 😮
Vau
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sellanen 👋 sivusta
Ole vain. Olemme erilaisia. Hei vain! 👋
Vierailija kirjoitti:
Härkä-mies rakastaa Kalat-naista. Terkkuja! 🥰
Kiitos! 😘
Härkä-mies rakastaa Kalat-naista. Terkkuja! 🥰