Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Kaksonen kaipailee vaakamiestä.Sinä siellä ,minä täällä...maanantaina nähdään ..🍕🍕
Jollain on pitsaperjantai maanantaina. Sopii teemaan, kun jollain oli tacotiistai eilen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä olis vähän niinku merkkipäivä tänään.
Näkemisen vuosipäivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä olis vähän niinku merkkipäivä tänään.
Näkemisen vuosipäivä?
Ei, vaan toisinpäin. Eikä oikeastaan mikään vuosi vaan kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Galluppia:
Olitko eilen laivalla?
🔺juu
🔻ei
etsitkö jotakuta,tämä oli eilenkin
Oi, jospa nainenkin oppisi rakastamaan ja kokemaan täydellisen rakkauden tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vahvoja miehiä vahvoille naisille joten siksi vahvat älykkäät ovat yleensä yksinäisiä ihmisiä. Aivan kamala ajatus.
Allekirjoitan, tänään ollut yksinäinen olo
Tuokoon tuleva vuosi ystävyyttä, yhteyttä ja uskaltaisinko laittaa: rakkauttakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppia:
Olitko eilen laivalla?
🔺juu
🔻ei
etsitkö jotakuta,tämä oli eilenkin
Joo. Sitä, joka oli laivalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen elämänlanka on kamalan ohut.
Ensiaputehtäviin viikolla joutuneena on myönnettävä, että kovin on hauras ihmiselämä. Ja lyhyt. Vaikka yhtäältä olenkin rauhallinen ja annan asioiden edetä omalla painollaan tuntuu silti välillä niin turhalta antaa ajan valua hukkaan, kun vihdoinkin tuntuu, että on löytänyt sen etsimänsä. Sen, mitä on aina etsinyt ilman toivoakaan sen löytymisestä.
Tuu niin kaiverretaan J+J johonkin nuoreen puuhun ja katsellaan sen vanhenemista.
Todennäköisimmin puu sairastuu ja lahoaa kaiverruksen jälkeen, en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Jollain on pitsaperjantai maanantaina. Sopii teemaan, kun jollain oli tacotiistai eilen.
Telkka opetti että tämä on tacoviikko taco bellissä
Kaunis loppukesän ilta ja monet on sitä juhlistamassa. Muutama luuseri ketjussa.
En ole nutturaa kaivatulla nähnyt ikinä, joko hiukset auki tai pienellä niskaponnarilla
Jaa, siinä tapauksessa luuserina olo on ihan mukavaa, vaikka en minä tästä sivustosta niin oikein perusta
Totta kai saat