Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Et koskaan ollutkaan mun.
Olenpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ollut sulle rakas. Kunhan kuvittelin.
TNyt erehdyit. 😳
Älkää nyt näihin tosiksen juttuihin menkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanssakaipaajat, mielipiteitänne kaipaan. Pitäisikö saattaa kaivattuni tietoon miehensä puuhat, ja miten sen voi tehdä ilman, että joutuu viestintuojana ammutuksi, tai vähintään menettää mahdollisuutensa tuohon naiseen, jos hän tiedon seurauksena vapautuu markkinoille?
Jos olet aivan varma niin tietenkin, miksi edes kysyt. Sivusta
Joko olet taas puimureita bongaillut? Minä vain saunalaiturilta.
Öitä fillaristille, jonka polkuja en enää tiedä.
Olet rakas ollut tänäänkin ajatuksissani. Olet unohtumaton. Helliä suudelmia ja silityksiä sinulle, rakkaani. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia Minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kanssakaipaajat, mielipiteitänne kaipaan. Pitäisikö saattaa kaivattuni tietoon miehensä puuhat, ja miten sen voi tehdä ilman, että joutuu viestintuojana ammutuksi, tai vähintään menettää mahdollisuutensa tuohon naiseen, jos hän tiedon seurauksena vapautuu markkinoille?
Ehdottomasti pitää kertoa. Ei ole tosiaankaan reilua, että toista petetään ja hän on asiasta tietämätön.
Omalla kohdalla sattuma puuttui peliin. Ole sinä hänelle se sattuma, joka kertoo totuuden.
Aarteeni, äläpäs katoa, kun tarvitsen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Totuus! Ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiliset ja tämän päivän viestit vielä lukematta.
Mä ostin tänään maitoa.
Minäkin, ja sipsejä. Suomalaisia tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😡provo?
Ei todellakaan. Miehellä on kotona kymppi, mutta vehtaa seiskan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Syyskulle perjantaille kuukausiennusteen mukaan luvataan hyvää säätä.
Päivälåmpötilaksi plus 16 ja illaksi plus 8 astetta. 🙂
Mikäs tässä päivässä erityistä?
"Aurinko laskee selkäsi taa
Se värjää sun hiuksesi punaisellaan
Ja Eput laulaa: "älä mene njet njet
Menet tai et silti sydämeni viet."
Öitä
Halein suukoin hyvää yötä kaunottarelle 30km ja rajain taa mieheltä mitättömältä.
Nuku hyvin <3