Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Lähetän lämpöiset terveiset kaivatulleni ja kenenkään ei tarvitse alkaa kyselemään kenelle menee.
Terveiset menevät sille kelle menevät ja tietäjä tietää tai tietäjät jos on tietääkseen.
Todennäköiesti tietäjä tietää, mutta muut tietäjät vain tuttuun tapaansa olettavat tietävänsä.
Ihanaa illan jatkoa kaivatulleni ja kaikille niille jotka käyttäytyvät täällä asiallisesti, eivätkä kalastele tunnisteita ja aiheuta pahennusta.
Tiedän tietäväni, joten lämpöiset hyvän yön terveiset kaivatulleni.
Dear mister J.H
Huomenna nähdään ihana. 💕
Tulen nappaamaan sinut omakseni. 😍
Minun "super hieno suunnitelma" on se että tulen huomenna siinä kolmen maissa odottamaan sinua siihen ulos. Hengailen jossain siinä. 😳
Minulla on aikaa odotella sinua siinä. Odottaisin sinua vaikka ikuisuuden. Satoi taikka paistoi.
Varmaan jännitän itseni hengiltä.
Toivottavasti olet siellä. 😅
Huominen on mulla ainoa lyhyt päivä pitkään aikaan eikä niitä ole seuraavaan pariin kuukauteen. Ja sinua on hankala spottailla tuolla luonnossa.
Erittäin paljon hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Hyvää yötä ja kauniita unia rakkauteni.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Love M.K.K
En koskaan ollut sulle rakas. Kunhan kuvittelin.
T
Vierailija kirjoitti:
Gallup: viimeinen sana jonka vaihdoit kaivattusi kanssa
Mies sanoi moro tms ja heilutti kättä👋🏻
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tavata ja käydä meidän tarina läpi juurta jaksain.
Niin olisi.
Kauniita unia kaivatulleni. Ikävöin sinua taas täällä ihan turhaan. Nähdään unten mailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetän lämpöiset terveiset kaivatulleni ja kenenkään ei tarvitse alkaa kyselemään kenelle menee.
Terveiset menevät sille kelle menevät ja tietäjä tietää tai tietäjät jos on tietääkseen.
Todennäköiesti tietäjä tietää, mutta muut tietäjät vain tuttuun tapaansa olettavat tietävänsä.
Ihanaa illan jatkoa kaivatulleni ja kaikille niille jotka käyttäytyvät täällä asiallisesti, eivätkä kalastele tunnisteita ja aiheuta pahennusta.
Tiedän tietäväni, joten lämpöiset hyvän yön terveiset kaivatulleni.
Tietäjät luultavasti luulevat tietävänsä, että toiset tietäjät vain luulevat tietävänsä, vaikka tietäjien luulijoiksi "tiedettyjen" luulot ovatkin tietoa vaikka tietäjät yrittävätkin ne luuloiksi esittää.
Tulisit(te)pa sinne huomenna
Vierailija kirjoitti:
Gallup: viimeinen sana jonka vaihdoit kaivattusi kanssa
Tais toivottaa hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua
Kuka? 😍
Kun kaiken turhan pyyhkii pois, jää jäljelle selvä tunne. Mä rakastan sua. Se ei lähde pois, vaikka kaikkea huonoakin on tapahtunut.
sulla on kauneimmat koskaan näkemäni silmät.
Hyvää yötä pikkuvaalealle 🤗
Terv. risuleuka