Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
20821/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G

Miksi ette ole yhdessä kaivatun kanssa?

En uskalla tehdä aloitetta.

Sama

Miksi ette uskalla?

Eri

Ei vain ole rohkeutta. Pelkään sitä, miten hän suhtautuisi aloitteeseen. En tiedä mitä hän minusta oikeasti ajattelee. Jos hän ei tuntisi samoin, se on ok. Mutta olemme tekemisissä irl jatkossakin ja se hankaloittaisi tilannetta.

Sama juttu itselläni. Jos olenkin tulkinnut aivan väärin kaiken...

Mä lähtisin pohtiin tota siitä näkökulmasta, että miten läheisissä väleissä ootte nyt? Jos ootte hyvissä väleissä, ja kaivattu vaikuttaa suht normaalilta ihmiseltä, niin aloitteen voi tehdä vaikkei se vastakaikua saisikaan. Monelle ihmiselle jo sen kuuleminen, että joku, ketä itse pitää hyvänä tyyppinä, kertoo kiinnostuneensa, voi tuntua aika hyvältä, vaikkei itse oliskaan kiinnostunut tai pystyisi hommaa muista syistä eteenpäin viemään.

Itse en näe sitä noin. Minä joka kaipaan, siinä häviän.

Mistä tiedät, ettei se toinen kaipaa? Itselle yksipuolinenkin kaipaaminen olisi voitto. Jos vain saisi kaivata eleettömästi, eikä kukaan kyseenalaistaisi motiivejani. Sivuhölmö

En tiedä kaipaako tai ainakaan siten kuin toivon. Minulle se ei ole voitto. Kun ei ole täysin varma toisen tunteista, pidemmän päälle ihastuminen ja kaipaaminen on aika kuluttavaa. Tai ainakin itse koen niin. Varsinkin jos olet tekemisissä kyseisen henkilön kanssa ja joudut pitää ikäänkuin naamiota koko ajan, teeskennellä.

Ymmärrän. Naamiot ovat mulle vieraita. Sama

Vierailija
20822/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppi kirjoitti:

Numeroita, jotka liittyvät teihin?

0, 3, 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20823/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G

En uskalla tehdä aloitetta.

Sama

Miksi ette uskalla?

Eri

Ei vain ole rohkeutta. Pelkään sitä, miten hän suhtautuisi aloitteeseen. En tiedä mitä hän minusta oikeasti ajattelee. Jos hän ei tuntisi samoin, se on ok. Mutta olemme tekemisissä irl jatkossakin ja se hankaloittaisi tilannetta.

Sama juttu itselläni. Jos olenkin tulkinnut aivan väärin kaiken...

Mä lähtisin pohtiin tota siitä näkökulmasta, että miten läheisissä väleissä ootte nyt? Jos ootte hyvissä väleissä, ja kaivattu vaikuttaa suht normaalilta ihmiseltä, niin aloitteen voi tehdä vaikkei se vastakaikua saisikaan. Monelle ihmiselle jo sen kuuleminen, että joku, ketä itse pitää hyvänä tyyppinä, kertoo kiinnostuneensa, voi tuntua aika hyvältä, vaikkei itse oliskaan kiinnostunut tai pystyisi hommaa muista syistä eteenpäin viemään.

Itse en näe sitä noin. Minä joka kaipaan, siinä häviän.

Mistä tiedät, ettei se toinen kaipaa? Itselle yksipuolinenkin kaipaaminen olisi voitto. Jos vain saisi kaivata eleettömästi, eikä kukaan kyseenalaistaisi motiivejani. Sivuhölmö

En tiedä kaipaako tai ainakaan siten kuin toivon. Minulle se ei ole voitto. Kun ei ole täysin varma toisen tunteista, pidemmän päälle ihastuminen ja kaipaaminen on aika kuluttavaa. Tai ainakin itse koen niin. Varsinkin jos olet tekemisissä kyseisen henkilön kanssa ja joudut pitää ikäänkuin naamiota koko ajan, teeskennellä.

Ja sitten kun ei vastaa mitään siihen kun toinen yrittää asioita esiin tuoda, ei varmuutta koskaan synnykään ja se toinenkin vetäytyy. Sivusta

20824/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G

Koska vain riitelimme. Ja nyt ei olla enää puheväleissäkään. Hän on rakas silti ja on ikävä häntä. Ja jos joku ehdottaa, että ota yhteyttä niin en tällä kertaa ota. Hän ottaa, jos vielä haluaa.

Kumpi otti yhteyttä viimeksi?

Vierailija
20825/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu! Ihaana. 🥰

Suukkoja sinulle. 😚

-M.K.K

Vierailija
20826/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä on meidän turvasana

Luottamus

Vierailija
20827/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet todella vaikeaksi luottaa sinuun. 💛🌞

Vierailija
20828/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvanapit ovat kovassa käytössäni.

Vierailija
20829/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaipaat jotain muuta. Tätä jo aavistelin heti.

Vierailija
20830/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihanalle. Kaipaan.

Kalle

Vierailija
20831/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain olen tässä elämässä oppinut, niin sen, että rakkausasioissa ei voi luottaa keneenkään. Ei. Keneenkään.

Vierailija
20832/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka?

Vierailija
20833/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G

Koska vain riitelimme. Ja nyt ei olla enää puheväleissäkään. Hän on rakas silti ja on ikävä häntä. Ja jos joku ehdottaa, että ota yhteyttä niin en tällä kertaa ota. Hän ottaa, jos vielä haluaa.

Mekään ei olla kaivatun kanssa enää väleissä, mikä harmittaa älyttömästi. En tiedä ymmärsikö hän mut väärin ja ymmärsinkö mä hänet. Yritin kyllä, ja tuntuu ettei voi ikuisesti hakata päätä seinään. Ikävä jäi silti mullekin. - sivusta

Vierailija
20834/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka?

Ei väliä enää.

Vierailija
20835/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain olen tässä elämässä oppinut, niin sen, että rakkausasioissa ei voi luottaa keneenkään. Ei. Keneenkään.

Okei. Näemme ihmissuhteet siis hyvin eri tavalla. Ei taitaisi suhteesta mitään niillä edellytyksin tulla. 💛🌞

Vierailija
20836/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän lämpöiset terveiset kaivatulleni ja kenenkään ei tarvitse alkaa kyselemään kenelle menee.

Terveiset menevät sille kelle menevät ja tietäjä tietää tai tietäjät jos on tietääkseen. 

Todennäköiesti tietäjä tietää, mutta muut tietäjät vain tuttuun tapaansa olettavat tietävänsä.

Ihanaa illan jatkoa kaivatulleni ja kaikille niille jotka käyttäytyvät täällä asiallisesti, eivätkä kalastele tunnisteita ja aiheuta pahennusta. 

20837/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G

Mekään ei olla kaivatun kanssa enää väleissä, mikä harmittaa älyttömästi. En tiedä ymmärsikö hän mut väärin ja ymmärsinkö mä hänet. Yritin kyllä, ja tuntuu ettei voi ikuisesti hakata päätä seinään. Ikävä jäi silti mullekin. - sivusta

Käänny ympäri, pois seinän vierestä ja häntä kohti. Ei sitä seinää kannata takoa.

Vierailija
20838/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun voi luottaa niin kauan, kun ei petä luottamustani. Siinä vaiheessa, kun kuulen, ettei keskustelu ollutkaan luottamuksellinen, ei ole enää paluuta. sivusta

Vierailija
20839/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haave ei haihdu tuuleen

vaikka puhaltaisi.

Voikukanhaituva.

Haave elää sydämessä,

nakertaa pesää hiljaa.

-c

Vierailija
20840/25856 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G

En kerta kaikkiaan pysty ymmärtämään, miksei tälläisiä asioita voi tarkentaa, jos on merkityksellisestä ihmisestä kyse ja epäilee väärinymmärryksiä. En vaan käsitä. Sivu

Ketju on lukittu.