Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
G
Mihin piirteeseen ihastuit kaivatussasi?
Jotenkin vaan valloittava ensikohtaamisesta... huomioin nopean katseen miten hän katsoi ympäristöä, aitous, rauhallisen ja lempeän olemuksen, silmät, ystävällisyyden...Tunne välittyi, että hänellä on aikaa, vaikka varmasti oli jo kiire. Ihastuin, kun ensi kertaa juteltiin.
Toivon, että saan sanoa hänelle kaiken viel irl.
Tänne tulisi pitkä lista. Etsin hänet viel jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Miksi ette ole yhdessä kaivatun kanssa?
En uskalla tehdä aloitetta.
Sama
Miksi ette uskalla?
EriEi vain ole rohkeutta. Pelkään sitä, miten hän suhtautuisi aloitteeseen. En tiedä mitä hän minusta oikeasti ajattelee. Jos hän ei tuntisi samoin, se on ok. Mutta olemme tekemisissä irl jatkossakin ja se hankaloittaisi tilannetta.
Sama juttu itselläni. Jos olenkin tulkinnut aivan väärin kaiken...
Mä lähtisin pohtiin tota siitä näkökulmasta, että miten läheisissä väleissä ootte nyt? Jos ootte hyvissä väleissä, ja kaivattu vaikuttaa suht normaalilta ihmiseltä, niin aloitteen voi tehdä vaikkei se vastakaikua saisikaan. Monelle ihmiselle jo sen kuuleminen, että joku, ketä itse pitää hyvänä tyyppinä, kertoo kiinnostuneensa, voi tuntua aika hyvältä, vaikkei itse oliskaan kiinnostunut tai pystyisi hommaa muista syistä eteenpäin viemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Sama
Miksi ette uskalla?
EriEi vain ole rohkeutta. Pelkään sitä, miten hän suhtautuisi aloitteeseen. En tiedä mitä hän minusta oikeasti ajattelee. Jos hän ei tuntisi samoin, se on ok. Mutta olemme tekemisissä irl jatkossakin ja se hankaloittaisi tilannetta.
Mä lähtisin pohtiin tota siitä näkökulmasta, että miten läheisissä väleissä ootte nyt? Jos ootte hyvissä väleissä, ja kaivattu vaikuttaa suht normaalilta ihmiseltä, niin aloitteen voi tehdä vaikkei se vastakaikua saisikaan. Monelle ihmiselle jo sen kuuleminen, että joku, ketä itse pitää hyvänä tyyppinä, kertoo kiinnostuneensa, voi tuntua aika hyvältä, vaikkei itse oliskaan kiinnostunut tai pystyisi hommaa muista syistä eteenpäin viemään.
Joo tämähän on kivaa aina pönkittää jonkun egoa vaan 👍
Lähtisitkö silloin kanssani järvelle
Sulle sukeltaisin helmen valkean
Istuisitko kanssani keskipenkille
Vastaisitko hellään suudelmaan?
Hyvää yötä ja kauniita unia kaivatulle. Oli ihana kun sain nähdä sinua tänään <3
Vierailija kirjoitti:
Wilma Murto saanut porukan ruutujen eteen?
Kyl täs ehtii samalla palstailla.
Vierailija kirjoitti:
Pieni epäily, että sulla on pehmeä kohta mun suhteen.
On. Mutta myös kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Sama
Miksi ette uskalla?
Itse en näe sitä noin. Minä joka kaipaan, siinä häviän.
Vierailija kirjoitti:
Nimikirjaimet: S&T
ai etunimet vai sukunimet. onko T mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet yksi turvattomimmista ihnissuhteista, joka elämässäni on ollut.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Turvattomista ihmissuhteista täytyy päästä eroon!!
Ehdottomasti.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Sama
Miksi ette uskalla?
Itse en näe sitä noin. Minä joka kaipaan, siinä häviän.
Voi olla kaivattukin esteellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet mun cool guy :)
Tonille?
joo tottakai
Kaivatulle iltahalaukset ja hyvän yön suukot - tulen viereesi ihan lähelle, kun urheilun jännitysnäytelmä päättyy.
Juuri näin.