Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Miksi ette ole yhdessä kaivatun kanssa?
En uskalla tehdä aloitetta.
Sama
Miksi ette uskalla?
EriEi vain ole rohkeutta. Pelkään sitä, miten hän suhtautuisi aloitteeseen. En tiedä mitä hän minusta oikeasti ajattelee. Jos hän ei tuntisi samoin, se on ok. Mutta olemme tekemisissä irl jatkossakin ja se hankaloittaisi tilannetta.
Sama juttu itselläni. Jos olenkin tulkinnut aivan väärin kaiken...
Mä lähtisin pohtiin tota siitä näkökulmasta, että miten läheisissä väleissä ootte nyt? Jos ootte hyvissä väleissä, ja kaivattu vaikuttaa suht normaalilta ihmiseltä, niin aloitteen voi tehdä vaikkei se vastakaikua saisikaan. Monelle ihmiselle jo sen kuuleminen, että joku, ketä itse pitää hyvänä tyyppinä, kertoo kiinnostuneensa, voi tuntua aika hyvältä, vaikkei itse oliskaan kiinnostunut tai pystyisi hommaa muista syistä eteenpäin viemään.
Itse en näe sitä noin. Minä joka kaipaan, siinä häviän.
Mistä tiedät, ettei se toinen kaipaa? Itselle yksipuolinenkin kaipaaminen olisi voitto. Jos vain saisi kaivata eleettömästi, eikä kukaan kyseenalaistaisi motiivejani. Sivuhölmö
Maskottikeisari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wilma Murto saanut porukan ruutujen eteen?
Kultaa kaikki kaipaavat.
Ei taida tulla. Hopea ei ole häpeä, vaan voitettu.
Vierailija kirjoitti:
G
Hän ei sittenkään halunnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Sama
Miksi ette uskalla?
EriEi vain ole rohkeutta. Pelkään sitä, miten hän suhtautuisi aloitteeseen. En tiedä mitä hän minusta oikeasti ajattelee. Jos hän ei tuntisi samoin, se on ok. Mutta olemme tekemisissä irl jatkossakin ja se hankaloittaisi tilannetta.
Mä lähtisin pohtiin tota siitä näkökulmasta, että miten läheisissä väleissä ootte nyt? Jos ootte hyvissä väleissä, ja kaivattu vaikuttaa suht normaalilta ihmiseltä, niin aloitteen voi tehdä vaikkei se vastakaikua saisikaan. Monelle ihmiselle jo sen kuuleminen, että joku, ketä itse pitää hyvänä tyyppinä, kertoo kiinnostuneensa, voi tuntua aika hyvältä, vaikkei itse oliskaan kiinnostunut tai pystyisi hommaa muista syistä eteenpäin viemään.
Voi olla kaivattukin esteellinen
Totta, nämä eivät ole aina yksinkertaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
No hei, ei kaikki viestit oo multa. Eikä kaikki viestit oo Toneille.
Kuka kaipaa Tonia?
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Helliä pitkiä halauksia ja paljon suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Mihin piirteeseen ihastuit kaivatussasi?
Jotenkin vaan valloittava ensikohtaamisesta... huomioin nopean katseen miten hän katsoi ympäristöä, aitous, rauhallisen ja lempeän olemuksen, silmät, ystävällisyyden...Tunne välittyi, että hänellä on aikaa, vaikka varmasti oli jo kiire. Ihastuin, kun ensi kertaa juteltiin.
Toivon, että saan sanoa hänelle kaiken viel irl.
Tänne tulisi pitkä lista. Etsin hänet viel jostain.
Minne olet hänet kadottanut? 😳
Jackie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule sellasta ihmistä enää vastaan kehen on samanlaisia hempeitä tunteita. Huono juttu siinä mielessä, et kaipaan sitä tunnetta mikä siinä nojaillessa tuli ja kädestä kiinni pitäessä. Mietin, että tällaiseltako se kuuluisi tuntua toisen lähellä. Ihan uusi tunne.
Kenelle?
J-miehelle.
Kaipaukselle hyvästit, käsinkosketeltavaa tilalle. Voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
G
Koska elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Sama
Miksi ette uskalla?
Mistä tiedät, ettei se toinen kaipaa? Itselle yksipuolinenkin kaipaaminen olisi voitto. Jos vain saisi kaivata eleettömästi, eikä kukaan kyseenalaistaisi motiivejani. Sivuhölmö
En tiedä kaipaako tai ainakaan siten kuin toivon. Minulle se ei ole voitto. Kun ei ole täysin varma toisen tunteista, pidemmän päälle ihastuminen ja kaipaaminen on aika kuluttavaa. Tai ainakin itse koen niin. Varsinkin jos olet tekemisissä kyseisen henkilön kanssa ja joudut pitää ikäänkuin naamiota koko ajan, teeskennellä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi 😔💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Sama
Miksi ette uskalla?
En tiedä kaipaako tai ainakaan siten kuin toivon. Minulle se ei ole voitto. Kun ei ole täysin varma toisen tunteista, pidemmän päälle ihastuminen ja kaipaaminen on aika kuluttavaa. Tai ainakin itse koen niin. Varsinkin jos olet tekemisissä kyseisen henkilön kanssa ja joudut pitää ikäänkuin naamiota koko ajan, teeskennellä.
Siksi kannattaa olla rehdisti aito ja välttää paskaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Mä en nähtävästi ollut se, jonkakäsin kosketeltavaksi halusit. Sen olis voinut sanoa.
-vinttis
Vierailija kirjoitti:
Pieni epäily, että sulla on pehmeä kohta mun suhteen.
Joo. Se on pää.
-sivusta tosiaankin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Koska molemmilla on jo valmis elämä.
Edelleen, ja täysin positiivisessa mielessä.
Kalamies
Vierailija kirjoitti:
G
Koska meistä kahdesta vain minä haluan.
Vierailija kirjoitti:
G
Koska vain riitelimme. Ja nyt ei olla enää puheväleissäkään. Hän on rakas silti ja on ikävä häntä. Ja jos joku ehdottaa, että ota yhteyttä niin en tällä kertaa ota. Hän ottaa, jos vielä haluaa.
Kenelle?