Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat kahville.
Saludoako?
No mitä kaapista löytyy.
Miettiikö ihmiset joilla on lapsia, et eri ihmisen kanssa niillä ois ihan eri lapset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, että tämä meni näin. Molemmat sanoivat pahasti ja omasta puolestani voin sanoa, että omat kommentit johtuivat vain loukkaantumisesta ja turhautumisesta, en tarkoittanut niitä. En usko, että säkään olet aidosti pahantahtoinen vaikka jossain vaiheessa aloin susta niin ajattelemaan. En ota enää yhteyttä, koska en tiedä oletko aidosti kiinnostunut ja viestittelystä jäi niin ristiriitainen olo. Mitään selvää merkkiä yhteyden toivomiseen ei ole ollut. Mä en ole myöskään koskaan käynyt treffeillä, ehkä siinä mielessä pystyt ymmärtämään miksi mun puoleltani olisi vaikeaa olla se aloitteellinen osapuoli. Ja löytyisikö edes aitoa kiinnostusta sopia ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Jos näin haluaisit, mulle olisi tärkeää kuulla, ettet säkään aidosti tarkoittanut mitä sanoit. Muuten olisi vaikeaakin nähdä kun asiaa joutuisi edelleen päässään vatvomaan. n->m
Kenelle tämä?
🌹
Mammat kahville omassa keittiössä, en tietenkään tätä kautta keitään kutsu kotiini kahville.
Varmaan moni miettii, että eri ihmisen kanssa voisi tulla lisää lapsia. Ikääntyvillä naisilla se ei toki ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Miettiikö ihmiset joilla on lapsia, et eri ihmisen kanssa niillä ois ihan eri lapset
Aikaa kaukaa haettu, mielestäni kukaan ei mieti noin vaikeasti arkielämän asioita
Ajatuksissani Anskun sielukkaat silmät ja mehukkaat huulet. Boksereissakin taas ahdasta...
Vierailija kirjoitti:
Joskus lapset on aivan eri planeetoilta kun vanhemmat.
Ansku miettii kaivatun banskua.....
Vierailija kirjoitti:
Mammat kahville omassa keittiössä, en tietenkään tätä kautta keitään kutsu kotiini kahville.
Oma koti kullan kallis.
Mua ei kiinnostais vanhempana oleminen sinänsä, vaan vain jos tenavat ois kaivatun jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko käsikirjoitus ollut jo valmiina ja ihminen vain kuvittelee, että voisi valita tarinoita valmiin käsikirjoituksen ulkopuolelta?
Aina kun tulen tähän ketjuun tekee mieli härnätä ihmisiä!
Huomenta rakkaus. Vietä kiva päivä. 💛🌞
Miten jotain ihmistä voi haluta näin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Niin ikävä, että järki lähtee.
-vinttis
Miksi et tee mitään asialle?
Saludoako?