Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kaipaan täällä nyt ihana kaipauksen kohteeni
-KalleMoi. T. Ville naapurista
Moikka. Taidan vaihtaa ihastukseni suhun, jotta edes joskus saisi seksiä
-Kalle
Täytyy vakavasti harkita koko loppuelämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kaipaan täällä nyt ihana kaipauksen kohteeni
-KalleMoi. T. Ville naapurista
Moikka. Taidan vaihtaa ihastukseni suhun, jotta edes joskus saisi seksiä
-Kalle
Kaipaatko sä Kalle Anskua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatun kaipaajalle kysymys: mikä tekisi sinusta paremman kumppanin hänelle kuin hänen nykyisensä on?
Olen kauniimpi kaikin tavoin.
Oletko varma että kaivattusi tykkää kauniimmista, jos nykyinen on ruma?
Olisi varmaan jo vaihtanut, jos ulkonäkö merkitsee eniten.
Väitätkö että sun ulkonäössä on siis vikaa? 😳
Vierailija kirjoitti:
Varatun kaipaajalle kysymys: mikä tekisi sinusta paremman kumppanin hänelle kuin hänen nykyisensä on?
Ei ole tarvetta kilpailla hänen kumppanin kanssa.
Ihailen vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan sen varatun osapuolen tehtävä puntaroida tuo asia. Vaikea ulkopuolisen tietää, mitä siinä suhteessa tapahtuu tai on tapahtunut, mihin joku on mahdollisesti tyytymätön tai mitä kaipaa, jos ylipäätään mitään... Tai että millainen se kumppani on.
Joskus ulkopuolelta näkee paremmin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan sen varatun osapuolen tehtävä puntaroida tuo asia. Vaikea ulkopuolisen tietää, mitä siinä suhteessa tapahtuu tai on tapahtunut, mihin joku on mahdollisesti tyytymätön tai mitä kaipaa, jos ylipäätään mitään... Tai että millainen se kumppani on.
Joskus ulkopuolelta näkee paremmin. 😊
Liittyykö Matami? Juu ei, olet harhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan lenkkeilijää oli minkä kokoinen hyvänsä. 💖
Paino vaihtelee?
Ei ole ollut ruusuilla tanssia täälläkään päässä.
Sen lahden, biitsin tiedän tunnen. Luoksesi voimalla halulla juoksen säässä kuin säässä. Yli kaipauksen sillan valkokaiteisen. Siinä pysähtäen - huokaillen sinua ikävöiden, meren suuntaan katsellen. Sinne yhä ja aina aatos minut kantaa. Jäässä on jo pohjoisen puhurit ja sateet pitkin poikin taivaanrantaa. Rakkauteni ikuisesti luoksesi kantaa.
Liisa. Do not be so horny
MM
Unessa minulla oli jotkut juhlat, vaikkakin oman kotini sijaan pidin ne mummolassa. Saavuit A yllättäen vieraaksi ja liimauduin seuraasi loppuillaksi muut vieraat sivuuttaen. Meillä oli mukavaa jutellessa vanhoja muistellen ja uusia tarinoiden. Palautit samalla minulle myös vuosia sitten lainaamasi asuntoauton. En muistanut edes sellaista omistavani, mutta unessa tuo ei haitannut, vaan tietysti niin sitten oli. Aamun olenkin miettinyt ja muistellut kovasti sinua ja yhteistä hetkeämme elämässä. Mitähän sinulle nykyisin kuuluu? Toivottavasti vain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut ruusuilla tanssia täälläkään päässä.
Sen lahden, biitsin tiedän tunnen. Luoksesi voimalla halulla juoksen säässä kuin säässä. Yli kaipauksen sillan valkokaiteisen. Siinä pysähtäen - huokaillen sinua ikävöiden, meren suuntaan katsellen. Sinne yhä ja aina aatos minut kantaa. Jäässä on jo pohjoisen puhurit ja sateet pitkin poikin taivaanrantaa. Rakkauteni ikuisesti luoksesi kantaa.
Kaunista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin viimeksi 90 luvun lopulla jäähallissa sm-liiga pelissä
Mäkin käyny muutaman kerran 90-luvulla. Sit mua kiellettiin tulemasta mukaan, kun aina se oma joukkue hävis, jos olin mukana. Onneksi, oli niin helvetin tylsää.
Tuttu tilanne, kaveri jätettiin pois aina kun hän oli mukana ja häviö tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan lenkkeilijää oli minkä kokoinen hyvänsä. 💖
Paino vaihtelee?
Ei aina niin paljon, se tasaantuu ja vartalon malli jää pysyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Unessa minulla oli jotkut juhlat, vaikkakin oman kotini sijaan pidin ne mummolassa. Saavuit A yllättäen vieraaksi ja liimauduin seuraasi loppuillaksi muut vieraat sivuuttaen. Meillä oli mukavaa jutellessa vanhoja muistellen ja uusia tarinoiden. Palautit samalla minulle myös vuosia sitten lainaamasi asuntoauton. En muistanut edes sellaista omistavani, mutta unessa tuo ei haitannut, vaan tietysti niin sitten oli. Aamun olenkin miettinyt ja muistellut kovasti sinua ja yhteistä hetkeämme elämässä. Mitähän sinulle nykyisin kuuluu? Toivottavasti vain hyvää.
Hyvää, juuri muuttamassa. Liekö asuntoauto jokin ennuste?
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään.
Olet lomallakin ajatuksissani, ihana.🤍🖤