Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Ei kesä ole vielä mennyt ja syksy on vasta syksyllä eikä nyt tai ensi viikolla!
Tulee joskus näistä pessimistisistä jutuista mieleen Inside Out-elokuvan hahmo Suru.
Se on ihan hauska elokuva. Toiset nyt on aina niin dramaattisia ja tarvitsevat jatkuvasti tukea kun häpeilevät tekosiansa. Kannattaisi aina miettiä paristi ennen kuin tekee asioita. Kyllä se siitä sitten taas aikanansa.
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja hurmaavalle miehelle! Siniset silmäsi lumosivat aikoinaan. Näin maskin taa ja sua en voi unohtaa...Tulee ihanaa, kun nähdään irl.
Kivaa päivää ja kauniita hetkiä sulle. 😊 🌻🐞
-mimmi yhdestä mäestä.
En ymmärtänyt että tykkäät oikeasti, Nähdään! T. Mäestä oon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla nähdä. Välttelen.
Miksi?
Tyhmyyksissäni ajattelin hänenkin olevan kiinnostunut ja otin yhteyttä. Kuvittelin väärin. Nyt nolottaa niin paljon, etten enää ikinä uskalla nähdä, joten välttelen. Sanaakaan emme tule enää tämän elämän aikana vaihtamaan. Nolottaa ja hävettää niin paljon. Eiköhän ne tunteetkin tässä lievene, kun ei törmätä.
Voimia, tuntuu varmasti hirveältä. Sivusta
Kesä ja syksy ne yhteen soppii.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan halua pysyä asialinjalla enää. Haluan, että tulet lähelle ja kosketat niin kuin aiemminkin.
J:lle
En mä voi töissä sua koskettaa. Muuten kyllä haluaisin.
Voithan.
Jos oot sitä mieltä niin kosketa sä mua kun nähdään seuraavan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Kesä ja syksy ne yhteen soppii.. ;)
Vuodenajat kulkevat ringissä ja pitävät toisiaan kädestä kiinni. Vuosi pyörii ympyrää vaihtuen vuodenajasta toiseen eikä se lopu ehkä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kaunis iltaviestisi oli poistettu, joten enpä voinut siihen vastata. Heräsin myöhään ja ajatuksesi mielessäni. 🥰
Pallo on sulla.
Pitäkää huoli rakkaistanne kodeissanne. Tuokaa turvaa toinen toisillenne sillä luojamme on antanut meille elämän jotta voisimme kokea suurta rakkautta sekä yhteenkuuluvuudentunnetta fyysisesti. Tämä upea kokemus kannattaa käyttää parhaalla mahdollisella tavalla sillä vain rakkaus on todellista. Kaikki muu on illuusiota ja harhaa jonka pyyhkäisemiseksi tarvitaan mahdollisimman paljon rakkautta lisää. 💖
Alan olla päivä päivältä enemmän huolissaan..
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Jenni sä olit niin kaunis... niin kaunis.. ja ihana, sympaattinen, viisas ja sosiaalinen. En uskaltanut silloin lähestyä sua romanttisesti. Haaveilin vain meistä. Oot yhä sama farkku/maripaitatyttö kuin silloin, kolmekymmentä vuotta sitten. Näytätkin niin samalta. Vuodet kohtelee sua hyvin.
Olen kuitenkin sitoutunut Sauliin. T. Jenni
Vierailija kirjoitti:
Vuosien liikunnallisen elämäntavan päätös terveysongelmiin.
Kaikkea voi tässä ihmiselämässä tapahtua, eli sitten kuinka terveellisesti tahansa. Voitko kertoa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosien liikunnallisen elämäntavan päätös terveysongelmiin.
Kaikkea voi tässä ihmiselämässä tapahtua, eli sitten kuinka terveellisesti tahansa. Voitko kertoa enemmän?
En valitettavasti täällä.
Vierailija kirjoitti:
En olis ikinä uskonut että joku ihminen sotkee mun ajatukset näin pahasti.
Kyllä se sotku on ihan sun oman pääsi luomaa. Älä syyllistä toista siitä, mikä on todellisuudessa omaa fantasiaasi.
Vierailija kirjoitti:
En olis ikinä uskonut että joku ihminen sotkee mun ajatukset näin pahasti.
En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Kaunista älykköä
Mysteerinainen P. Tietoa hänestä?
Voihan olla, että mieli suurentelee asioita, mutta aika näyttää.
Tätä on turha muiden kommentoida.
Sivusta