Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut onni saada elämääsi isokullinen mies?

Vierailija
30.12.2022 |

Onko?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa 16 vuotiaasta yhdessä ja hänellä on todella iso. Nyt 20 vuoden ja lastenkin jälkeen olen aina pari päivää kipeä kun hän on nainut minua. Kuitenkin olen tyytyväinen kun tiedän saaneeni urostani kunnolla vaikka kipuja on.

Vierailija
42/48 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se miehelläni kyllä keskivertoa aika paljon isompi, muttei isoin mitä nähnyt. Kans joku 18cm ja paksuhko. Isoin ollut jollain panolla joku 22cm ja paksu, ehkä läpileikkaus 6-7cm tjsp? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mieheni kanssa 16 vuotiaasta yhdessä ja hänellä on todella iso. Nyt 20 vuoden ja lastenkin jälkeen olen aina pari päivää kipeä kun hän on nainut minua. Kuitenkin olen tyytyväinen kun tiedän saaneeni urostani kunnolla vaikka kipuja on.

Ei biologinen mies voi synnyttää. Olet homo

Vierailija
44/48 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuusketju. Kymmensenttinen on pieni ja kaksikymmen iso. Siinä niitä on välimuotoja sitten.  Ittellä on 16/4 ja sillä on pärjätty. Joku on kehunut isoksi ja joku ollut niin väljä (minulle)   että on pitänyt laitoja hakea. 

Vierailija
45/48 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni? Minä en ole koskaan ymmärtänyt miksi minun miehelläni pitäisi olla iso, koska pidän enemmän pienehköistä. En koskaan saa orgasmia ison omaavan kanssa, ja kun luen näitä juttuja, koen sen onnekseni.

Vierailija
46/48 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni? Minä en ole koskaan ymmärtänyt miksi minun miehelläni pitäisi olla iso, koska pidän enemmän pienehköistä. En koskaan saa orgasmia ison omaavan kanssa, ja kun luen näitä juttuja, koen sen onnekseni.

Mikä onni se on, jos jotkut toiset miehet taas saavat nimenomaan isokullisten kanssa yhdynnöissä orgasmeja. Kullin koko ei sinänsä ratkaise yhtään mitään, eikä tee iso tai pientä toista paremmaksi. Ainoa mikä ratkaiseen on parin naisen pillut vaatimukset. Toiselle pieni voi olla iso ja iso liian iso. Tai toisen sopii vain jostain toisesta syystä paremmin. Eniten ratkaisee kuitenkin kemiat ja intohimon syyvyys. Tekniikka ja fysiologiset asiat ovat vain osa totuutta. 

Vierailija
47/48 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa paskaa ketjusta toiseen. Varmaan sama urpo.

Miksi täällä on nykyään paljon sarja jankuttajia?

Vierailija
48/48 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko merkkaa kuitenkin jonkun verran. Miehelläni on iso ja paksu. Toiset naiset kiinnostuivat asiasta kun oltiin yhteisaunassa. He eivät olleet nähneet niin isoa kuin videoissa. Siitä alkoi heidän kiinnostus päästä kokeilemaan miestäni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme