Paska elämä. olen saanut kuukauden sisällä
jo 2 ihmeellistä kohtausta yöllä. Herään siihen että päässä surisee ja sitten alkaa sydän jyskyttää. Eka luulin että kuolen. Toka kerralla meni tuo kohtaus helpommin ohi. Ekalla kerralla kävin päivystyksessä ja siellä väitettiin että tavallisia flunssaoireita, ja otettiinpa siellä sentään sydänfilmikin, mutta ei siinä mitään näkynyt.
Noiden kohtausten aikana siis on epätodellinen olo, palelee, sydän hakkaa, verenpaine nousee, käsiä ja jalkoja pistelee ja tekee pahaa. Menin käymään toisen kohtauksen jälkeen lääkrissä ja otettiin kamalasti verikokeista mutta kaikki oli ok. Nyt sit epäillään paniikkikohtausta ja lääkäri sanoi että sitten mietitään lääkehoitoa ja kohtauksia tulee lisää. Mä pelkään hulluna laittaa nukkumaan. Miksi just minä? Juuri kun kaikki asiat alkoi järjestyä niin noi kohtaukset alkoi.
Aamuisin on niin kuvottava olo että tekis mieli vaan jäädä sänkyyn.
Kommentit (3)
olla sillä kaikki mahdolliset verikokeet otettiin.
Kävin katsomassa paniikkihäiriöstä nettisivuja ja aikalailla ne oireet oli samanlaisia kuin mullakin.
ap
Mikä on sellaista, mikä on niin syvällä alitajunnassasi, että se pääsee kohti tietoisuutta sieltä vain keskellä syvimmän unen? Miksi se pyrkii ulos juuri nyt?
Pahan stressin oireena voi olla melkein mitä tahansa, jota ei selitä mikään ruumiillinen sairaus.