Kiitti vain, " ystäväni" !
Eräs ns ystäväni, jonka kanssa opiskelimme, asuimme yhdessä ja biletimme yhdessä yli 5 vuoden ajan, muuttui todella radikaalisti tavattuaan nykyisen miehensä. Siihen loppui ystävyytemme hänen puoleltaan - hän on vältellyt minua siitä lähtien kun hän tapasi tämän miehen. Olen yrittänyt ehdottaa tapaamisia, kahvitteluja tms mutta ei, ei ole enää käynyt. Siis todellakin - ystävyytemme loppui kuin seinään, eli emme ole tavanneet YHTÄKÄÄN kertaa tämän miehen tultua kuvioihin. En jaksa selittää ystävyytemme historiaa sen tarkemmin, totean vain, että hänelle tuli varmaankin miehensä myötä parempaa tekemistä kuin viettää aikaansa tällaisen ihmisen kanssa enää hetkeäkään kauemmin.
Nyt sitten sain kuulla että hän on nyt sitten mennyt naimisiin ja saanut vauvankin pari kuukautta sitten!! No, haluan sanoa sinulle, että olipa kiva kun ilmoitit tästäkin asiasta. Kiitos ja hyvästi. Taisin vihdoinkin ymmärtää.
Kommentit (7)
Itselläni on vähän samansuuntaisia kokemuksia, tosin kerkesin pyytää jo ystävääni kummiksi, koska hän oli niin loukkaantunut kun en pyytänyt sikoiseni kummiksi. Eikä hän muistanut sitten edes ekaa synttäriä, tai muisti kyl mutta ei laittanut edes tekstaria onnitellakseen päivänsankaria :-(
Jospa olit ns. ystäväsi mielestä kamala takertuja ja hän halusi elää omaakin elämäänsä. Kauhea sentään jos joku haluaa olla muidenkin kuin sun kanssa.
hieman lapsellista yitää tahallaan loukata toista...Vierailija:
Jospa olit ns. ystäväsi mielestä kamala takertuja ja hän halusi elää omaakin elämäänsä. Kauhea sentään jos joku haluaa olla muidenkin kuin sun kanssa.
Sitten tiedän ydhen tapauksen kun eräs mies tapasi nykyisen vaimonsa niin meni mukaan erääseen uskonlahkoon ja muuttui TÄYSIN, hylkäsi koko entisen elämänsä. Voisko olla jotain tällasta?
Mullakin yksi entinen paras kaverini, jonka kanssa on pidetty yhteyttä kaikki nämä vuodet, ei ole ilmottanut onko vauvansa syntynyt (jo kauan sitten), enkä tiedä mitä on käynyt...
Tiedätkö olisko hurahtanut johonkin ihme lahkoon mukaan??
Niinpä niin, samoin kävi mulle. Olen fiksu ja mukava ja enpä vain kelvannut yhtäkkiä kaasoksi, en kummiksi, en ystäväksi! Tuollaisia paskoja on maa puolillaan joilla itsellä on asiat ns hyvin sen hetken, niin sinua ei enää kaivata..
Menin naimisiinkin vain sukulaisten ja yhden ystävän läsnäollessa, enkä jaksanut informoida ketään ystäviäni edes raskaaksi tulemisesta. Rakastuneet tekevät päättömiä tekoja. Kaikki aika ja energia menee rakkauden huumaan. Nyt on jo ikävä ystäviä, jotka hylkäsin itsekkyyttäni.