Tuttava laihduttanut huikeita määriä muttei kerro totuutta miten laihtui
Hän sai avun laihdutuslääkkeestä joka poistaa mieliteot ja hillitsee ruokahalua.
Vaikuttaa näin aivojen mielihyväkeskuksessa. Itse kuitenkin pitää tehdä se työ mutta onhan se nyt helppoa kun ei mieliteot vaivaa.
Hän on laihtunut kymmeniä kiloja. Kuutisenkymmentä kiloa eli huikean määrän.
Hänellä somessa kanava jossa voi tätä laihtumista seurata ja hän jakaa siellä vinkkejä.
Sanallakaan ei mainitse kyseistä lääkettä ja antaa ymmärtää että pelkällä tahdonvoimalla on onnistunut.
Minusta tuo on väärin ettei kerro todellista syytä onnistumiseen.
Itsekin käytän kyseistä lääkettä ja olen sen avulla laihtunut myös kymmeniä kiloja ja päässyt tavoitteeseen.
En olisi onnistunut ilman tätä lääkettä ja joudun syömään ylläpitoannosta että himot ja mieliteot pysyy poissa ja paino kurissa. Olen elänyt näin jo vuosia ja aina kun lopetan lääkkeen niin mieliteot hiipii takaisin.
Miksi täytyy tuhansille seuraajille valehdella että onnistui ilman mitään tukea ja sen kun vaan söi vähemmän. Että onnistuu se muiltakin kun hänkin onnistui!
Hänkin vuosia koitti laihduttaa muttei onnistunut vasta kuin nyt lääkkeen tukemana.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko veronmaksajat maksamaan tämänkin lääkkeen?
Joutuuko veronmaksajat maksamaan sinunkin verenpainelääkkeet ja 2.tyypin diabeteslääkkeet- molemmat ihan itse aiheutettuja, elämäntapasairauksia.
Juot vähintään litran vettä ja syöt enintään kaksi viipaletta ruisleipää vuorokaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän myös ihmisen joka lihavuusleikattu, mutta ei kerro kenellekään. Miksi tuota ei voi kertoa? Ihmettelen, kun kuitenkin painonpudotus on ollut niin rajua ja tapahtunut niin nopeasti. Väkisinkin ihmisen on kiinnostuneita, että mistä moinen laihtuminen johtuu.
Miksi se kenellekään kuuluu? Miksi pitäisi kertoa?
Mun ongelma ei niinkään ole nälkä tai ruokahalu. Syön aika pieniä ruoka-annoksia, mutta ne herkut ja napostelut, ne ovat minun ongelmani. Ja herkut ja napostelu ovat enemmän tottumusta, joten en tiedä miten tuollainen lääke siihen auttaisi. Pitäisi totutella pois herkuttelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko veronmaksajat maksamaan sinunkin verenpainelääkkeet ja 2.tyypin diabeteslääkkeet- molemmat ihan itse aiheutettuja, elämäntapasairauksia.
Ei minulla ole noita sairauksia. Oikeassa olet, että nekin ovat itseaiheutettuja sairauksia, kuten valtaosa sairauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän myös ihmisen joka lihavuusleikattu, mutta ei kerro kenellekään. Miksi tuota ei voi kertoa? Ihmettelen, kun kuitenkin painonpudotus on ollut niin rajua ja tapahtunut niin nopeasti. Väkisinkin ihmisen on kiinnostuneita, että mistä moinen laihtuminen johtuu.
Se ei kuulu, vaan se näkyy. Varsinkin kun laihtumista tuodaan jatkuvasti ilmi somessa, postailemalla kokovartalokuvia .
Jos omaa laihtumistaan tuo ilmi, niin on ihan järkevää kertoa mistä se johtuu. Varsinkin kun on laihtunut puolet entisestä, eli muutos on todella suuri. En ymmärrä miksi ei voi kertoa.
Sama sillä tiktokkaajalla ihan alussa mainitsi lääkkeen sitten kehuu onnistumisestaan vain itseään. Ja peittelee lääkeasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Juot vähintään litran vettä ja syöt enintään kaksi viipaletta ruisleipää vuorokaudessa.
Mahtaa olla virkeä, hehkeä ja elinvoimainen tällä reseptillä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei kerro, koska toiset suhtautuu siihen niin negatiivisesti, pitävät huijaamisena ja yhteiskunnan varojen tuhlaamisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei tarvi kertoa, kunhan ei arvostele muita, jotka ei onnistu ihan vaan ruokavaliolla ja liikunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks tuttu kans pysyy visusti hiljaa siitä, että on lihavuusleikattu, saarnaa vain muille liikunnasta ja elämäntavoista :D. Itsekin ole leikkauksen läpikäynyt, joten tiedän, ettei leikkaus pelkästään auta, mutta kyllä siitä ratkaiseva apu kuitenkin on.
Lihavuusleikkaus on vain apukeino, jos ei omaksu uusia elämäntapoja, niin lihoo takaisin. Tärkein asia painon ylläpitämisessä on liikunta Tämä on fakta
Sen verran pitää omaksua, ettei syö suuria määriä ja venytä vatsalaukkua. Liikunnalla sen sijaan ei ole ole mitään tekemistä painon ylläpitämisen kanssa, vaikka se luonnollisesti on tukena ja muuten terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole noita sairauksia. Oikeassa olet, että nekin ovat itseaiheutettuja sairauksia, kuten valtaosa sairauksista.
Minun verenpainetautini ei taatusti ole itseaiheutettu.
Vierailija kirjoitti:
Jos omaa laihtumistaan tuo ilmi, niin on ihan järkevää kertoa mistä se johtuu. Varsinkin kun on laihtunut puolet entisestä, eli muutos on todella suuri. En ymmärrä miksi ei voi kertoa.
Minäpä kerron: tuomitsevien, arvostelevien ja ilkeiden ihmisten takia.
Vierailija kirjoitti:
Laihtumista on vaikea peitellä. Se ei kuulu kenellekään, miksi ja millä tavalla on laihtunut. Olet utelias kyylä.
Lääke on mysimba. En laittanut sitä kun ajattelin että aloitus poistetaan jos laitan nimen.
Mistä olisin kateellinen?
Olen itsekin laihtunut ihannepainooni kyseistä lääkettä käyttämällä ja siitä tiedän että lääke on ollut isossa roolissa laihtumista ajatellen.
Sinulle joka käski päättää lihottaako masennuslääke ja laihduttaako joku muu niin vastaus on että itsessään tämä lääke ei laihduta vaan muokkaa aivokemiaa niin ettei ole jatkuvaa ruuan himoa. Näin ollen on helpompi laihduttaa kun ei ole pakkoa vetää levyä suklaata vaan pari palaa riittää jos makeaa tekisikin mieli.
Annoskoot on mahdollista pitää pieninä koska pystyy lopettamaan syömisen kun on kylläinen.
Mielestäni on tyhmää jakaa laihdutusneuvoja netissä ja hehkuttaa omaa laihtumistaan kun ei kerro että käytti pientä apuvälinettä että pääsi tulokseen.
Hän pitää tätä kanavaa ihan sillä että motivoi muita ja tietysti iloitsee omista saavutuksista.
Hänellä on osio jossa vastaa kysymyksiin. On itse valinnut kysymykset jotka näkyy.
Siinä joku kysyy käyttikö apuna niitä kahta muuta laihdutuslääjäkettä ja vastaa että ei.
Mysimbasta ei mainitse mitään.
Minua ärsyttää se että joku voisi oikeasti hänen tarinasta inspiroituneena onnistua laihtumaan mysimban avulla jos kaikki muu on jo koitettu.
Ap
Historian valossa kaikki laihuttamisen ihmelääkkeet ovat osoittautuneet ainakin osalle käyttäjistä vaarallisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Amfetamiinilla laihtuu hyvin!
Kauan sitten oli tuota sisältävä laihdutuslääke markkinoilla. Kaupungissamme levisi huhu, kuka lääkäri sitä määrää, vaikka potilas olisi kuinka laiha ennestään.
Minäkin sitä kävin ja hyvin laihdutti, ei ollut nälkä. Sitten uusi työnantajani halusi viedä minut kahville kaupungille ja aloin siellä kadulla hoiperrella. Siihen loppui uskoni laihdutuslääkkeiden järkevyyteen.
Lihoin kyllä keski-iässä ja ne kilot sain pois annoskokoja pienentämällä. Hankin pienemmät ruokalautaset ja syön vain 4 kertaa päivässä. Enkä juo kaloreita. Hyvin on pysynyt jo 20 vuotta paino hyvässä lukemassa.