Mitä oikeuksia miehillä on, joita naisilla ei ole?
Olen miettinyt tätä kysymystä näin vuoden lopulla. Mitkä lait luovat miehille etuoikeutetun aseman? Tällä foorumilla on enemmän naisia kuin niillä foorumeilla, joissa normaalisti vietän aikaani, joten tulin kysymään tätä.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei saa lyödä ja miehen seksuaalinen hyväksikäyttöä on rikos. Naisten seksuaalinen hyväksikäyttö ja lyöminen ei ainakaan pitäisi olla rikos.
Miehille nauretaan, jos sanovat tulleensa ra1sk4tuksi. Aika monella on sellainen käsitys, ettei miehet voi seksin aikana muuta tuntea kuin nautintoa.
Harvemmin näkee "naureskelua" muilta kuin toisilta miehiltä.
Otetaan esimerkiksi sellainen tilanne, missä 35-vuotias opettaja nainen on räiskännyt 15-vuotiaan pojan. Monet miehet ovat kuorossa suorastaan; "olisinpa se ollut minä! Poika sai vähän lisäopetusta, kjäh, kjäh." Naiset puolestaan yleensä tuomitsevat tollaisen teon, olipa tekijänä kuka tahansa. Kieltämättä miesten välisessä kulttuurissa on jotain vialla, kun uhrin kokemus mitätöidään tollein ja vaan naureskellaan.
Eipä ole tollasia räiskäyksiä tapahtunut vaan se 15 vuotias on vapaasta tahdosta tehnyt miehen työn. Jos tilanne olisi toisin päin eli 15 vuotias nainen harrastaa seksiä 35 vuotiaan miehen kanssa olisi piru merrassa.
Vierailija kirjoitti:
tuosta naisten pienemmästä palkasta: onko tosiaankin niin, että samassa työpaikassa samasta työstä saavat miehet ja naiset eri palkkaa? Koska ainoastaan silloinhan on kyse tasa-arvosta. Se taas että eri työpaikoissa ja eri ammateissa on eri kokoinen palkka, ei tietääkseni liity tasa-arvoon millään tavalla.
Tottakai liittyy, koska toiset alat ovat miesvaltaisia ja toiset naisvaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei saa lyödä ja miehen seksuaalinen hyväksikäyttöä on rikos. Naisten seksuaalinen hyväksikäyttö ja lyöminen ei ainakaan pitäisi olla rikos.
Miehille nauretaan, jos sanovat tulleensa ra1sk4tuksi. Aika monella on sellainen käsitys, ettei miehet voi seksin aikana muuta tuntea kuin nautintoa.
Otetaan esimerkiksi sellainen tilanne, missä 35-vuotias opettaja nainen on räiskännyt 15-vuotiaan pojan. Monet miehet ovat kuorossa suorastaan; "olisinpa se ollut minä! Poika sai vähän lisäopetusta, kjäh, kjäh." Naiset puolestaan yleensä tuomitsevat tollaisen teon, olipa tekijänä kuka tahansa. Kieltämättä miesten välisessä kulttuurissa on jotain vialla, kun uhrin kokemus mitätöidään tollein ja vaan naureskellaan.
Tuo on ihan totta ja on toistunut jokaisessa keskustelussa, missä aiheena on ollut opettajan hyväksikäyttö oppilaaseen. Korkeintaan 1/10 miehestä on tuominnut opettajan teon, 9/10 vain ihastelee ja on kateellinen, kun itse ei ole joutunut kohteeksi.
Mies saa kulkea ilman paitaa nousematta siitä älämölöä/klikki otsikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tollasia räiskäyksiä tapahtunut vaan se 15 vuotias on vapaasta tahdosta tehnyt miehen työn. Jos tilanne olisi toisin päin eli 15 vuotias nainen harrastaa seksiä 35 vuotiaan miehen kanssa olisi piru merrassa.
15-vuotias on lapsi. Opettajalla ei ole mitään oikeutta koskea opettamaansa lapseen seksuaalisesti. Sinä olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokranantajat syrjivät nuoria miehiä sukupuolen ja iän perusteella. Nuoren naisen on helpompi saada asunto kuin nuoren miehen. Feministit! Miksi ette halua tasa-arvoa? M27
Miksi miehet ei vuokraa sijoitusasuntojaan nuorille miehille?
Johtuisikohan miesten tavasta jättää huoneisto huoltamatta ja paikkojen tuhoaminen?
Olisi myös homoseksuaalista pyytää vuokraa luonnossa miehenä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeus kieltäytyä synnytyksestä.
Mieskin voi synnyttää nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että kun esittää hyvän pointin naisille he alkaa solvaamaan ja herjaamaan asiattomuuksia. Miten he kykenevät toimimaan yhteiskunnassamme missä pitää monesti toimia asiallisesti vaikka vastaan tulee faktoja joista ei henkilökohtaisesti pidä?
Ja mikähän se sinun pointtisi on ollut? Jokin kaikki naiset on h u o r i a ja sitten oletat että naiset nyökyttää hyväksyvästi että viisas mies on puhunut?
Vain feministi ei ymmärrä, että viisaita miehiä kannattaa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan totta ja on toistunut jokaisessa keskustelussa, missä aiheena on ollut opettajan hyväksikäyttö oppilaaseen. Korkeintaan 1/10 miehestä on tuominnut opettajan teon, 9/10 vain ihastelee ja on kateellinen, kun itse ei ole joutunut kohteeksi.
koska kaikki tietää että 15 vuotias haluaa seksiä ja kykenee sitä harrastamaan. vielä kun muutama kukkahattu täti poistuu sieltä omasta fantasia maailmasta niin saatais lait kohdalle asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias on lapsi. Opettajalla ei ole mitään oikeutta koskea opettamaansa lapseen seksuaalisesti. Sinä olet sairas.
eli mielestäsi lapsi voi lisääntyä eli saada jälkeläisiä?
ei se varmaan ihan sama asia ole mutta harva nainenkaan tietää sydänkohtauksen oireet on erillaiset kun miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että kun esittää hyvän pointin naisille he alkaa solvaamaan ja herjaamaan asiattomuuksia. Miten he kykenevät toimimaan yhteiskunnassamme missä pitää monesti toimia asiallisesti vaikka vastaan tulee faktoja joista ei henkilökohtaisesti pidä?
Minä taas olen huomannut ,että kun esittää faktan miehelle tällä palstalla niin tämä poistattaa koko ketjun. Miksiköhän?
Miten mies "poistattaa ketjun" ?
Tämä palsta on täynnä miesvihaketjuja jotka haluaisin pois.
Eipä löydy yhtäkään ketjua missä keskustellaan mistä maasta saisi parhaan vaimon🤭
Menee max 2 tuntia kunnes ketju poistuu.
Se teidän vaimonhakureissu tarkoittaa teille ihmiskauppaa. Ei niin, että matkustaa jonnekin tai tutustuu ensin netissä, ihastuu ja rakastuu. Te vain kerrotte, että menen hakemaan vaimon.
Uskomatonta kateuden määrää. Miljardit naiset suomen ulkopuolella ei halua suomalaista miestä ellei makseta? 😂😂😂👏👏👏
Sitten on kuitenkin suomi mammojen keskustelu:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4945826/miksi-nainen-ei-saisi-haluta-mi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on näköjään oikeus peruuttaa isyytensä kun ei enää kiinnosta. Vaikka yhteistuumin on jätetty ehkäisy pois ja tietoisesti laitettu lapsi alulle, yhteisestä sopimuksesta, niin vauvavuotena mies voi kieltäytyä kaikesta, jättää naisen yksin vauvan kanssa sanoin sinähän tätä halusit.
Onnistuu tuo naisiltakin
Ei onnistu jos on hitustakaan luonnollisia äidinvaistoja jäljellä. Äärimmäisen harva äiti oikeasti pystyy hylkäämään lastaan, etenkin jos sellaisen on tietoisesti tehnyt. Miehiltä tämä onnistuu tuosta noin vaan.
Ei onnistu. Jos on isänvaistoja jäljellä. Äärimmäisen harva isä pystyy hylkäämään lapsen tuosta noin vain. Tämä on fakta. Naisilla ei ole miesten maailmassa juuri painoarvoa, heistä ei kannata roikkua, mutta lapset ovat se elämän tarkoitus lähes kaikille iseille, joten lopeta se yleistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Mies saa kulkea ilman paitaa nousematta siitä älämölöä/klikki otsikkoa.
Jos mies ottaa rinnan esille ravintolassa se on kaikkea muuta kuin "luonnollista" tai "herttaista"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias on lapsi ja 35-vuotias on aikuinen.
Ei ok aikuiselta (joka vieläpä saattaa opettaa/valmentaa tätä lasta) lähteä mukaan siihen 15-vuotiaan temppuiluun ja viehätysvoiman testailuun. Jos haluja sillä lapsella on, pitäisi ensin mieluummin aloitella itsekseen tai edes toisen samalla kehitystasolla olevan kanssa eikä lähteä 20 vuotta vanhemman matkaan, jolla on auktoriteetti tähän lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen huomannut ,että kun esittää faktan miehelle tällä palstalla niin tämä poistattaa koko ketjun. Miksiköhän?
Miten mies "poistattaa ketjun" ?
Tämä palsta on täynnä miesvihaketjuja jotka haluaisin pois.
Ilmoita aloitus ja riittävän monta viestiä asiattomaksi. Eli paina lippua viestin alaosassa ja lähetä ilmianto. Mikäli ketju/ viestit ei poistu, anna palautetta suoraan ylläpidolle.
https://www.vauva.fi/anna-palautetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän se sinun pointtisi on ollut? Jokin kaikki naiset on h u o r i a ja sitten oletat että naiset nyökyttää hyväksyvästi että viisas mies on puhunut?
Tai sitten naiset uhriutuvat, niin kuin tästä vastauksesta näkyy. Eri mies sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias on lapsi ja 35-vuotias on aikuinen.
Ei ok aikuiselta (joka vieläpä saattaa opettaa/valmentaa tätä lasta) lähteä mukaan siihen 15-vuotiaan temppuiluun ja viehätysvoiman testailuun. Jos haluja sillä lapsella on, pitäisi ensin mieluummin aloitella itsekseen tai edes toisen samalla kehitystasolla olevan kanssa eikä lähteä 20 vuotta vanhemman matkaan, jolla on auktoriteetti tähän lapseen.
Lapsi ei kykene lisääntymään. Biologiassa määritellään sukukypsyys siten, eikä tiedefaktat kysy mielipiteitä, ne vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuosta naisten pienemmästä palkasta: onko tosiaankin niin, että samassa työpaikassa samasta työstä saavat miehet ja naiset eri palkkaa? Koska ainoastaan silloinhan on kyse tasa-arvosta. Se taas että eri työpaikoissa ja eri ammateissa on eri kokoinen palkka, ei tietääkseni liity tasa-arvoon millään tavalla.
Palkkakehityksemme juuret ovat pitkällä historiassa. Ei ole sattumaa että naisvaltaiset alat ovat huonommin palkattuja. Se on ollut poliittinen päätös, jonka häntiä näemme työmarkkinoilla edelleen.
ja naisetko eivät pysty tsekkaamaan palkkaa tutkiessaan työtarjouksia niin että on pakko ottaa se matalapalkkaisempi? Jos näi niin miksi ihmeessä?
Kummasti tänne vain lapsia syntyy, minunkin lapseni syntyi alkuun toivottuna. Minä toivon häntä edelleen ja olen iloinen lapsen olemassaolosta, mies jauhaa vain samaa mantraa - sinähän tätä halusit - ja kieltäytyy kaikesta vastuusta. Eli lapsi on täysin minun vastuullani, koska miestä ei enää kiinnostakaan ja miehenä on niin helppo ulkoistaa itsensä vastuusta. Kieltäytyy vain tekemästä yhtään mitään.