Mitä oikeuksia miehillä on, joita naisilla ei ole?
Olen miettinyt tätä kysymystä näin vuoden lopulla. Mitkä lait luovat miehille etuoikeutetun aseman? Tällä foorumilla on enemmän naisia kuin niillä foorumeilla, joissa normaalisti vietän aikaani, joten tulin kysymään tätä.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokranantajat syrjivät nuoria miehiä sukupuolen ja iän perusteella. Nuoren naisen on helpompi saada asunto kuin nuoren miehen. Feministit! Miksi ette halua tasa-arvoa? M27
Miksi miehet ei vuokraa sijoitusasuntojaan nuorille miehille?
Koska he haluavat sijoitusasuntojensa pysyvän siistinä ja kunnossa.
Mitkä ne oikeudet ovat?
Mä oon vain velvollisuuksia kohdannut.
M30
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei oikeastaan ole yhtään sen enempää oikeuksia kuin naisillakaan. Hirveästi maailmassa vaan on miehiä, jotka eivät tätä tajua. Se on kamalaa.
Kuvitteletko tosissasi etteivät miehet ole huomanneet ettei tasa-arvo kohtele heitä tasa-arvoisesti. Nainen on kuin Jumala joka saa aina tahtonsa läpi, mutta mies kärsii aina.
Miehellä on kaikki oikeudet. Naisella rajatut.
Vierailija kirjoitti:
Narisevat naiset elävät smalltitsenergystä. Opin Greta Thunbergilta tämän, joten asia on ilmastotieteellinen fakta.
Pienet on kyllä hyvät. Ei ole niin tiellä vaikka urheillessa. Ehkä pienimunaisilla miehillä on sama etu 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Narisevat naiset elävät smalltitsenergystä. Opin Greta Thunbergilta tämän, joten asia on ilmastotieteellinen fakta.
Smalltitsenergy, onpa hauska termi en ole ennen kuullutkaan. Mitä tai millaista käytöstä se tasan tarkkaan tarkoittaa? Pelkkää valittamista? Jos se olisi pelkkää valittamista, suomalaisten kansallinen tapa olisi hehkua tätä smalltitsenergyä, vaikka täällä on suurimmat kuppikoot, kun muuhun maailmaan verrataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei oikeastaan ole yhtään sen enempää oikeuksia kuin naisillakaan. Hirveästi maailmassa vaan on miehiä, jotka eivät tätä tajua. Se on kamalaa.
Kuvitteletko tosissasi etteivät miehet ole huomanneet ettei tasa-arvo kohtele heitä tasa-arvoisesti. Nainen on kuin Jumala joka saa aina tahtonsa läpi, mutta mies kärsii aina.
Kuten TEKin tutkimus osoittaa, miehet kokevat etuoikeuksiensa poistamisen ja jopa niiden kyseenalaistaminen kiusaamisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että kun esittää hyvän pointin naisille he alkaa solvaamaan ja herjaamaan asiattomuuksia. Miten he kykenevät toimimaan yhteiskunnassamme missä pitää monesti toimia asiallisesti vaikka vastaan tulee faktoja joista ei henkilökohtaisesti pidä?
Minä taas olen huomannut ,että kun esittää faktan miehelle tällä palstalla niin tämä poistattaa koko ketjun. Miksiköhän?
Olisikohan se niin että ne faktat eivät ole paikkaansa pitäviä, jopa miesvihaa lietsovia. Naisilla on tapana yleistää asioita ja syyttää aina miehiä, vaikka olisivat itse syyllisiä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeus määritellä mitä oikeuksia ja ihmisoikeuksia naiset ansaitsevat. Ja näin on ympäri maailmaa. Miehillä on myös oikeus päättää jopa mitä Jumala on mieltä mistäkin. Ajattele. Ja nämä kaksi ajaa aina yli naisten ihmisoikeuksien ja naisten odotetaan kiltisti vain odottavan ja pyytävän saavatko muruja jostain oikeudesta. Odotan vain aikaa kun naiset herää siihen että hei haloo, meidän ei tarvitse kysyä yhtään mitään miehiltä.
Lippujen lopuksi olemme eläimiä ja mies on vahvempi. Ei auta punatukkafeministin persettä yrittää salilla kasvattaa ja voimistaa. Sohvaperunamies on silti aina voimakkaampi ja voima tuo valtaa. Lopettakaa siis ininä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smalltitsenergy, onpa hauska termi en ole ennen kuullutkaan. Mitä tai millaista käytöstä se tasan tarkkaan tarkoittaa? Pelkkää valittamista? Jos se olisi pelkkää valittamista, suomalaisten kansallinen tapa olisi hehkua tätä smalltitsenergyä, vaikka täällä on suurimmat kuppikoot, kun muuhun maailmaan verrataan.
inkkeleiden idoli nolattiin smalldickenergy@getalife.com twiitillä. Tämä on ressukoiden yritys kostaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Oikeus määritellä mitä oikeuksia ja ihmisoikeuksia naiset ansaitsevat. Ja näin on ympäri maailmaa. Miehillä on myös oikeus päättää jopa mitä Jumala on mieltä mistäkin. Ajattele. Ja nämä kaksi ajaa aina yli naisten ihmisoikeuksien ja naisten odotetaan kiltisti vain odottavan ja pyytävän saavatko muruja jostain oikeudesta. Odotan vain aikaa kun naiset herää siihen että hei haloo, meidän ei tarvitse kysyä yhtään mitään miehiltä.
Ja missäs kohdassa lakia nämä on määritelty?
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei saa lyödä ja miehen seksuaalinen hyväksikäyttöä on rikos. Naisten seksuaalinen hyväksikäyttö ja lyöminen ei ainakaan pitäisi olla rikos.
Mutta jos lyöt miestä tai käytät seksuaalisesti hyväkseen et saa minkäänlaista tuomiota, jos lyöt naista ja käytät hyväkseen, joudut vankilaan ja olet pahimman luokan rikollinen. Näin se vain menee. Ja siitä on tasa-arvo kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei saa lyödä ja miehen seksuaalinen hyväksikäyttöä on rikos. Naisten seksuaalinen hyväksikäyttö ja lyöminen ei ainakaan pitäisi olla rikos.
Miehille nauretaan, jos sanovat tulleensa ra1sk4tuksi. Aika monella on sellainen käsitys, ettei miehet voi seksin aikana muuta tuntea kuin nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että kun esittää hyvän pointin naisille he alkaa solvaamaan ja herjaamaan asiattomuuksia. Miten he kykenevät toimimaan yhteiskunnassamme missä pitää monesti toimia asiallisesti vaikka vastaan tulee faktoja joista ei henkilökohtaisesti pidä?
Minä taas olen huomannut ,että kun esittää faktan miehelle tällä palstalla niin tämä poistattaa koko ketjun. Miksiköhän?
Olisikohan se niin että ne faktat eivät ole paikkaansa pitäviä, jopa miesvihaa lietsovia. Naisilla on tapana yleistää asioita ja syyttää aina miehiä, vaikka olisivat itse syyllisiä.
yleensä Tilastokeskuksen faktat on niin varmoja kuin mahdollista
-Oikeus isompaan tilipussiin :)
-ei yritetä pissattaa autoalan firmoissa
-saa anteeksi helpommin ja pisteitä pienistäkin jutuista :) tavallista roskapussin viemistä tai tiskausta oma-aloitteisesti päivitellään monta päivää :)
Naisten ihmisoikeudet ovat kovin muuttuvia (kuten maailmalla toi jumppailu aborttioikeuden kanssa) eivätkä absoluuttisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippujen lopuksi olemme eläimiä ja mies on vahvempi. Ei auta punatukkafeministin persettä yrittää salilla kasvattaa ja voimistaa. Sohvaperunamies on silti aina voimakkaampi ja voima tuo valtaa. Lopettakaa siis ininä!
Voima tuo valtaa nakkikioskijonossa. Se valta teille kuulukoon.
Vierailija kirjoitti:
Vuokranantajat syrjivät nuoria miehiä sukupuolen ja iän perusteella. Nuoren naisen on helpompi saada asunto kuin nuoren miehen. Feministit! Miksi ette halua tasa-arvoa? M27
Kysy asiaa sijoitusasuntoja omistavilta miehiltä, jotka vuokraavat asuntojaan. Feminismillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ei vuokraa sijoitusasuntojaan nuorille miehille?
Koska naiset nostaisivat metelin sukupuolen perusteella syrjimisestä, ja voittaisivat kanteen koska tappio olisi osoitus patriarkaalisesta naisvihasta.
Miehellä ne oikeudet jotka hän väkisin ottaa, sitten nainen hänkin tekee samoin pitkän ajan päästä. Että lopputulos: kummallakaan ei ole oikeuksia jos toinen ei hyväksy niitä.
Kumma että vapaassa maassa tehdään elämä vaikeaksi.