Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko nähnyt koskaan hullun katsetta?

Vierailija
29.12.2022 |

Tiedätkö sellaisen, joka on näennäisesti terveen kirjoissa, on töissä ja ns. yhteiskuntakelpoinen ei siis luokiteltu hulluksi ja sitten välillä naamio pettää ja normaalin katseen sijaan välähtää sellainen hullun katse. Voi tulla ihan normaalissa vuorovaikutuksessa eli ei ole riitaa tai mitään, mutta katse mustenee ja katsoo sua kuin paholainen. Olen muutaman kerran törmännyt sellaiseen ja on hämmentävää. Muilla normaaleilla ei tule sellaista katsetta, vaan vihaisinakin ovat ns. normaalin katseen omaavia joskin vihaisia.

Todella creepyä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kyllä. En voi vieläkään käsittää sitä, että ammattilaiset eivät sitä huomanneet. Psykologien käytös ei ollenkaan muuttunut, kun isäni tuijotti minua silmät suurina heidän silmiensä alla. Kotona olisin saanut turpaan, mutta siinä en sentään.

Vierailija
22/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämän Ullanlinnan tappajapsykiatrin katse hänestä otetussa kuvassa. Sairas ja rikollinen.

Mistä näkee kuvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei itse näe eikä tiedosta omaa katsettaan.

Vierailija
24/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää mammat peljätkö.

Vierailija
25/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisten hullujen katseita näen ihan jokapäiväisessä arjessa. Sekä masentuneitten ja posttraumaattisista stressihäiriöistä kärsivien, että narsistien ja sosiopaattien ja muunlaisten persoonallisuushäiriöisten - ja pari bipoakin on työkuvioissa tunnettu. Heidät kaikki on virallisesti luokiteltu hulluiksi ja vain osa masentuneista on joskus työkyvyttömiä. En nyt sano, mihin ryhmään itse kuulun.

Ja aika erilaisia ne katseet ovat.

Vierailija
26/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
27/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitten on hullu? Se on vaikea määritellä. Virallisesti suomessa vain skitsot ovat mielisairaita. Esim. Persoonallisuushäiriö ei ole mielisairaus. Pitkälle se on ihmisen käytöksestä kiinni kuka katsotaan hulluksi. Esim. Jos on väkivaltainen ihmisiä kohtaan ilman syytä voidaan katsoa hulluksi. Jos on syy niin asia on toinen. Tosin tapauksesta riippuen.

Vierailija
28/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppohullun katseen olen nähnyt,niillä on viinapiru sisällä.

Vierailija
29/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on smalltitsenergystä, jollainen usein myrkyttää ilmapiirin. Vihervassari ilmeisesti kyseessä.

Vierailija
30/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Miesystävä joka kännissä räyhäsi toivoen minun kuolemaa. On ex nykyään.

Vierailija
31/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjamurhaaja ei välttämättä ole hullu.

Vierailija
32/37 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ted Bundyn katse valokuvissa.

Vierailija
33/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tiedän kanssa katseen.

Vierailija
34/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin hetken yhtä oikeasti hullua miestä, oli hyvin pitänyt sekopäisen puolensa piilossa siihen asti että pääsi viikoksi luokseni (asuttiin eri paikkakunnilla) ja sen viikon aikana todistin semmosta käytöstä että eipä ollu hänellä takaisin tulemista. Veti yhtäkkiä raivareita ihan käsittämättömistä asioista ja niiden aikana, tai kun raivari oli alkamassa, näin omin silmin miten hänen silmissä "vilahti" ja hulluusmoodi meni ns. päälle. Pelottavaa, sitä ennen olin vain kuullut tästä hullun katseesta, nyt tiedän mistä puhutaan.

Vierailija
35/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ilmeisesti on sellainen. En itse näe sitä. Enkä ole mikään seinähullu mutta jotain rajoja on ylitetty.

Vierailija
36/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purran katse on mielestäni tällainen. Mahdollisesti johtuu psyykelääkkeistä?

Vierailija
37/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

isäni 

ja mieheni