Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu nainen, kerro sivusuhteestasi

Vierailija
29.12.2022 |

Miten se alkoi ja kauanko kesti? Miten selvisit arjesta? Mikä suhteessa oli parempaa kuin kotona? Miten kuvio loppui?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkässsä avioliitossa. Löytänyt mieheni todella nuorena. Seksi oli kotona 10 +, joten siitä ei ollut kyse. Kyse oli omasta sisäisestä levottomuudesta ja ja jännityksen hakemisesta. Vuosien mittaan minulla oli pari salarakasta. Molemmat tuttuja miehiä. Seksi oli kohtalaista tai hyvää. Kumpaakaan miestä en olisi vaihtanut omaani. Suhteet kestivät niin, että molemmissa taisi olla yhteensä kolme kertaa seksiä ja sitten oli viestittelyä. Erosin myöhemmin ja yllättäen nyt sinkkuna en ole yhtään niin levoton. Nyt kun olisi lupa mihin vaan, niin ei haluta. Toinen salarakkaista olisi vapaana, mutta en ole mennyt hänen kanssaan sänkyyn. Ollaan kyllä tavattu pari kertaa. Minulla on yksi tasokas FB ja se riittää.

Vierailija
2/2 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kerroit aina miehellesi avioaikoina, että nylkytit itseäsi B-luokan mulkkuun. A-luokan mulkun itsetunto pönkittyy tästä valtavasti. Syrjähyppy palkitsee näin molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan