Pia Nykänen ja Pippa Laukka molemmat 52, ei uskoisi
Tässä linkki tämän päivä uutiseen, jossa Pia kertoo rakastavansa makkaraa ja syöttävänsä vihaneksia vain undulaateille. Kuvassa poseeraavat Pia ja Pippa Laukka ovat molemmat 52-vuotiaita. Saattaa johonkin tuo ruokavalio vaikuttaa... https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/93690fe2-ec7e-4483-8eae-a236455…
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi kuva Laukasta https://cdn.ebs.newsner.com/wp-content/uploads/sites/15/2022/07/pippala…; olisiko ottanut reippaasti huulitäytettä nykyään?
Huomasin myös tuoreesta kuvasta että jotain filleriä on otettu kasvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo hei ei tuo Piiakaan nyt mistään pahimmasta päästä ole 52-vuotiaaksi.
Haitallista toisten ryppyjen laskeminen ja leukahelttojen tarkastelu suurennuslasilla.
Miettikää nyt hetki mitä ootte tekemässä.
Olette suurentaneet kuvan ja etsitte torstaiaamuna ryppyjä jonkun turhan julkkiksen naamaasta.Anteeksi, jos torstaamusi meni pilalle. Tämä hyppäsi vaan silmille juttua lukiessani (ihan ilman suurennuslasia) niin vahvasti, että halusin jakaa havaintoni.
Piakin on minusta ihan nätti. Ajoin itse takaa ennen kaikkea sitä, miten paljon TERVEEMMÄLTÄ Pippa näyttää. -OP
Ei mennyt mun aamuni pilalle, mutta sanonpa vaan että tällainen lisää ulkonäköpaineita.
Ja onhan se nyt aika huvittava ajatus että täällä tutkitaan toisen naamaa porukalla.
Ei muuten sinänsä ole koskaan paha asia, jos ihminen motivoituu elämään terveellisesti. Vaikka se olisikin ulkonäköpaineiden kautta.
Minut tuo ero saa ajattelemaan, että haluan elää kuin Pippa = muistanpa syödä kasviksia ja harrastaa liikukntaa, ja taidanpa jättää makkarat satunnaisiin mökkigrillauksiin.
Miksi se ei olisi paha asia? Paljon mieluummin olisin vähän sairaampi mutta onnellinen vaikka sitten roikkuvan leukalinjan kanssa kuin terveellisesti elävä ja itseään vihaava ulkonäköpaineissa elävä ihminen.
Mutta tärkeysjärjestyksensä kullakin.
Onko hyvän ulkonäön tavoittelu sama kuin että vihaisi itseään? Miksi kukaan sitten tekee yhtään mitään ulkonäkönsä eteen, esim. valitsee kauniita vaatteita, ehostaa itseään tai edes kampaa hiuksiaan, jos yhtään edustavamman ulkonäön tavoittelu heti tarkoittaa, että vihaa itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ovat ikäisensä näköisiä.
Ja keskenään samanikäisen näköisiäkö? No, kai tämäkin asia on pohjimmiltaan katsojan silmässä ja riippuu jotenkin siitä, mitä asioita ihmisessä katsoo. Mun silmääni eivät näytä samanikäisiltä.
Joillakin ihmisillä kauneus yhdistyy niin voimakkaasti nuoruuteen, että kuvittelevat niiden olevan sama asia. Pippa on poikkeuksellisen kaunis ja Piia ei ole ihan yhtä kaunis, joten hänet arvioidaan vanhemman näköiseksi.
Minun silmääni näyttävät samanikäisiltä, kun vertaa juonteita, kaulaa, silmiä ym. mistä ikä oikeasti näkyy.
Ei sillä että sillä olisi mitään väliä minkä ikäisiltä näyttävät.
No ei se pippakaan ihan parikymppisestä mene. Sanotaan nyt vaikka niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi ero minua aika vahvastikin motivoi juuri äsken tänään esimerkiksi syömään kasviksia. Juuri söin paprikaa vielä lounaan päälle. Ei ne rypyt tai roikkuva leukalinja sinänsä mitään, mutta mielelläni haluaisin pysyä yleisilmeeltäni terveen hehkuvana. Ei olisi kiva olla harmaa.
Luuletko että suomalaisen Pipan iho on luonnostaan tuon värinen?
Vihannesten karoteenit oikeasti vaikuttavat ihon väriin. Pia OLISI vähemmän harmaa, jos söisi karoteenipitoisia kasviksia. Tässä yksi satunnainen lähdelinkki tulosten ekalta sivulta: https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/2014061118397522
Porkkana ja tupakointi combo lisää keuhkosyövän riskiä.
Sattui sinänsä hyvin, että porkkanan syömisen ja tupakoinnin lopettamisen combo vasta auttaisikin tuohon harmauteen! Win-win! (Onko muuten sen syövän sunteen ongelma vain porkkana? Vai ne karoteenit itsessään? Karoteenia on liudassa muitakin kasviksia, esim. aprikoosi, lehtikaali... Tuossa artikkelissa oli yksi lista.)
Vierailija kirjoitti:
No ei se pippakaan ihan parikymppisestä mene. Sanotaan nyt vaikka niin.
En ainakaan minä tarkoittanutkaan väittää, että nuo voisivat olla äiti ja tytär. :D Olisin kuvasta veikannut noin 10 vuoden ikäeroa, Pippa 40+ ja Pia 50+.
-OP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo hei ei tuo Piiakaan nyt mistään pahimmasta päästä ole 52-vuotiaaksi.
Haitallista toisten ryppyjen laskeminen ja leukahelttojen tarkastelu suurennuslasilla.
Miettikää nyt hetki mitä ootte tekemässä.
Olette suurentaneet kuvan ja etsitte torstaiaamuna ryppyjä jonkun turhan julkkiksen naamaasta.Anteeksi, jos torstaamusi meni pilalle. Tämä hyppäsi vaan silmille juttua lukiessani (ihan ilman suurennuslasia) niin vahvasti, että halusin jakaa havaintoni.
Piakin on minusta ihan nätti. Ajoin itse takaa ennen kaikkea sitä, miten paljon TERVEEMMÄLTÄ Pippa näyttää. -OP
Ei mennyt mun aamuni pilalle, mutta sanonpa vaan että tällainen lisää ulkonäköpaineita.
Ja onhan se nyt aika huvittava ajatus että täällä tutkitaan toisen naamaa porukalla.
Ei muuten sinänsä ole koskaan paha asia, jos ihminen motivoituu elämään terveellisesti. Vaikka se olisikin ulkonäköpaineiden kautta.
Minut tuo ero saa ajattelemaan, että haluan elää kuin Pippa = muistanpa syödä kasviksia ja harrastaa liikukntaa, ja taidanpa jättää makkarat satunnaisiin mökkigrillauksiin.
Miksi se ei olisi paha asia? Paljon mieluummin olisin vähän sairaampi mutta onnellinen vaikka sitten roikkuvan leukalinjan kanssa kuin terveellisesti elävä ja itseään vihaava ulkonäköpaineissa elävä ihminen.
Mutta tärkeysjärjestyksensä kullakin.
Onko hyvän ulkonäön tavoittelu sama kuin että vihaisi itseään? Miksi kukaan sitten tekee yhtään mitään ulkonäkönsä eteen, esim. valitsee kauniita vaatteita, ehostaa itseään tai edes kampaa hiuksiaan, jos yhtään edustavamman ulkonäön tavoittelu heti tarkoittaa, että vihaa itseään?
Ei, mutta ulkonäköpaineet johtavat itsevihaan ennen pitkää, varsinkin jos luulee että iän merkit tarkoittavat huonoa ulkonäköä ja vain nuoren näköinen voi olla kaunis.
On ihan eri asia nauttia omasta ulkonäöstään esim. valitsemalla kauniita vaatteita, ehostamalla tai tekemällä kampauksia. Siinä ei ole välttämättä kyse lainkaan ulkonäköpaineista, jotka ovat myrkyllisiä psyykelle ja joita täällä ihmisille terveyden nimissä toivottiin vertailemalla toisten ihon värejä ja ikääntymisen merkkejä.
Toinen on kokenut ilmeisestikin sen rupsahtamisen ja naaman valahtamisen yhdessä yössä joka kyllä saa kasvot valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ovat ikäisensä näköisiä.
Ja keskenään samanikäisen näköisiäkö? No, kai tämäkin asia on pohjimmiltaan katsojan silmässä ja riippuu jotenkin siitä, mitä asioita ihmisessä katsoo. Mun silmääni eivät näytä samanikäisiltä.
Joillakin ihmisillä kauneus yhdistyy niin voimakkaasti nuoruuteen, että kuvittelevat niiden olevan sama asia. Pippa on poikkeuksellisen kaunis ja Piia ei ole ihan yhtä kaunis, joten hänet arvioidaan vanhemman näköiseksi.
Minun silmääni näyttävät samanikäisiltä, kun vertaa juonteita, kaulaa, silmiä ym. mistä ikä oikeasti näkyy.
Ei sillä että sillä olisi mitään väliä minkä ikäisiltä näyttävät.
Hyvä pointti kyllä tämäkin. Moni onkin siksi huomauttanut, että Pipalla on kyllä kauneus puolellaan. Minun silmääni jää vielä kauneudenkin jälkeen jälkelle ainakin tuo ihon sameus vs. terve hehku. (Ja joo joo toisella voi olla parempaa, kalliimpaa meikkiä, mutta eikös ne samaan ohjelmaan ole tuossa meikattu?! Niin ei luulisi, että se ero meikissä niin tähtitieteellinen olisi.)
Matille tuotiin rekalla kaljaa, taisi Piallekin pari tölkkiä liietä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi ero minua aika vahvastikin motivoi juuri äsken tänään esimerkiksi syömään kasviksia. Juuri söin paprikaa vielä lounaan päälle. Ei ne rypyt tai roikkuva leukalinja sinänsä mitään, mutta mielelläni haluaisin pysyä yleisilmeeltäni terveen hehkuvana. Ei olisi kiva olla harmaa.
Anteeksi,mutta kuinka aikaisin oikein syöt lounasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi,mutta kuinka aikaisin oikein syöt lounasta?
En ole tällä hetkellä Suomessa. :) Kello on täällä nyt 12.30 ja söin noin 11.30.
Itse söin juuri aamiaista saunasolmun päälle. Puuron ja Ingmanin maustamatonta jugurttia omalla proteiinilisällä. Pitää testotasot ylhäällä.
Vierailija kirjoitti:
Noita molempia naisia vanhentaa vaalennettu hius, se kun ei anna armoa juonteille, ihon laikukkuudelle, punertavuudelle, ja valaisee niitä esiin kuvissa ja livenä. Mitä valkaistumpi, sitä vanhentavampi.
Oma hiusväri olisi se paras, tai korkeitaan 2 sävyä vaaleampi tai 2 sävyä tummempi siitä.
Yleensä tummempihiuksiset näyttää muutenkin kapeakasvoisemmilta ja ihon väri tasaiselta kuvissa kun ne kasvot kehystyy paremmin eikä se tumma väri tuo valoa ns. vääriin kohtiin. Siksi monilla vaalennetut hiukset omaavilla ne silmien alusetkin näyttää tummilta ja onton kuoppaisilta, väsyneiltä.
Tuon takia huomasin että itse näytin kasvoista nuoremmalta aina kun tummaa juurikasvua ilmestyi parisen senttiä :D
Siksi lopetin hiusten vaalentamisen, ja vaaleaksi raidoittamisen ja siirryin vaaleanruskeaan hiukseen jossa hieman karamellin sävyisiä raitoja päällä, moni kommentoi että näytin saman tien vuosia nuoremmalta.
taitaa erona olla myös kumppanin(ongelmineen) valinta näiden naisten kohdalla!. Pipan miehistä ei tietoa mutta kun kumppaniksi on valittu Mäkikotka joka on myös häkkilintu!!. niin kyllä stressi ja vastoinkäymiset näkyy naisen naamalla kun kumppani on fifty/sixty ongelmineen....
Kuvassa Pipalla on imartelevampi hiusten sävy, ei niin poltettu vaalea kuin Piialla. Piiastakin saisi kyllä edustavamman kunnon muodonmuutoksella, hän on kuitenkin normaalipainossa, mikä ei sekään ole ihan yleistä viisikymppisten mammojen keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa Pipalla on imartelevampi hiusten sävy, ei niin poltettu vaalea kuin Piialla. Piiastakin saisi kyllä edustavamman kunnon muodonmuutoksella, hän on kuitenkin normaalipainossa, mikä ei sekään ole ihan yleistä viisikymppisten mammojen keskuudessa.
Ilman vaatteita löysyys paistaisi. Ei ole ylipainoinen, mutta olemus on ryhditön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi kuva Laukasta https://cdn.ebs.newsner.com/wp-content/uploads/sites/15/2022/07/pippala…; olisiko ottanut reippaasti huulitäytettä nykyään?
Huomasin myös tuoreesta kuvasta että jotain filleriä on otettu kasvoihin.
Totta. Olisko alakasvoihin otettu Profhilo-hoito?
https://www.youngeruaesthetics.com/img/profhilo-banner-2.jpg
Se on uudenaikainen täyteaine joka ei tee luonnottomia patteja eikä möykkyjä naamaan, vaan se menee tasaisesti ihon alle niin että iho näyttää kosteutetulta eikä täytetyltä ollenkaan. Tehtiin 5 kpl nopeaa "hyttysen pistosta" kummallekin puolelle alakasvoja ja vaikutus alkaa tulla muutaman viikon kuluttua kun omat kollageenituotanto alkaa hidastua.
Minä siis otin tuon hoidon viime tammikuussa Leppävaaran Panoramatornin klinikalla, ja edelleen iho hyvässä kunnossa, uusin hoidon ensi vuoden puolella, aivan loistava talvi-iholle joka tuppaa kuivumaan pinnasta etenkin kun ilmastoidussa toimistossa töissä ja pakkanenkin rasittaa ulkona ihoa. Sain tuon jollain alennuksella vain 360€ hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei Pippa Laukka IRL mitenkään erityisen hyvältä näytä. Ryppyjä on silläkin varsin paljon, mutta hyvin ammattilaiset sen freesiksi meikkaa. Luonnossa kun olen nähnyt niin aika väsähtäneen näköinen täti.
Pippa on lyhyessä ajassa harmaantunut ja vanhentunut 5-10 vuotta.
Pipalla on karmea syömishäiriötausta. Ja taitaa yhä tauti jyllätä kun muiden ruokailuihin kiinnostaa puuttua.
Kokemusasiantuntijan näkemys on ihan hyvä noissakin asioissa.
On fiksu, kun osaa tehdä rahaa kiinnostuksen kohteellaan - ammatti vakuuttaa, ettei pelkästä omasta mutustaan jaa ravintotietoutta.
On sinun oikeutesi tehdä tuo valinta. Onnea valitsemallasi tiellä!