Pia Nykänen ja Pippa Laukka molemmat 52, ei uskoisi
Tässä linkki tämän päivä uutiseen, jossa Pia kertoo rakastavansa makkaraa ja syöttävänsä vihaneksia vain undulaateille. Kuvassa poseeraavat Pia ja Pippa Laukka ovat molemmat 52-vuotiaita. Saattaa johonkin tuo ruokavalio vaikuttaa... https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/93690fe2-ec7e-4483-8eae-a236455…
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä näe noiden ryppyisyydessä mitään eroa. Pipalla on kyllä kauniimmat piirteet ja hiukset sekä meikki mutta niitä ei ruokavaliolla saa vaikka olisi minkä ikäinen.
Pitäisikö sinun käydä specsaversilla, jos et näe rypyissä eroa! :-o
Kerro mulle missä Piialla näkyy enemmän ryppyjä? Esim nasojuonteet on molemmilla, mutta Pippa hymyilee kuvassa. Jos olisi kasvot rentona, ne olisivat samanlaiset kuin Piialla.
Leukalinja nyt pahimpana roikkuu Pialla ihan eri lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä näe noiden ryppyisyydessä mitään eroa. Pipalla on kyllä kauniimmat piirteet ja hiukset sekä meikki mutta niitä ei ruokavaliolla saa vaikka olisi minkä ikäinen.
Kerro mulle missä Piialla näkyy enemmän ryppyjä? Esim nasojuonteet on molemmilla, mutta Pippa hymyilee kuvassa. Jos olisi kasvot rentona, ne olisivat samanlaiset kuin Piialla.
No jos me sitten unohdetaan ne rypyt, niin ei tuo ihon kuulaus / sameus ole pelkkää paremman mekin vaikutusta.
Meikittöminä ja ilman kuvakäsittelyä otetuissa kuvissa eivät eroa toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Meikittöminä ja ilman kuvakäsittelyä otetuissa kuvissa eivät eroa toisistaan.
Linkitä ihmeessä se materiaali, mistä tämän tiedät! Kiintoisaa.
Joo hei ei tuo Piiakaan nyt mistään pahimmasta päästä ole 52-vuotiaaksi.
Haitallista toisten ryppyjen laskeminen ja leukahelttojen tarkastelu suurennuslasilla.
Miettikää nyt hetki mitä ootte tekemässä.
Olette suurentaneet kuvan ja etsitte torstaiaamuna ryppyjä jonkun turhan julkkiksen naamaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leukalinja nyt pahimpana roikkuu Pialla ihan eri lailla.
Eihän Pipan leukalinjaa edes näy tuossa kuvassa kun on hiukset edessä!
Eikä pahasti roiku Piiallakaan.
Jos Piialla olisi samalla tavalla itseruskettavaa tms, hyvät hiukset ja meikki niin samanikäisiltä näyttäisivät.
Pia tarvitsisi oikeasti osaavaa parturikampaajaa. Nuo hiukset vanhentaa ja tekee suttuisen vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Haitallista toisten ryppyjen laskeminen ja leukahelttojen tarkastelu suurennuslasilla.
Olette suurentaneet kuvan ja etsitte torstaiaamuna ryppyjä jonkun turhan julkkiksen naamaasta.
Anteeksi, jos torstaamusi meni pilalle. Tämä hyppäsi vaan silmille juttua lukiessani (ihan ilman suurennuslasia) niin vahvasti, että halusin jakaa havaintoni.
Piakin on minusta ihan nätti. Ajoin itse takaa ennen kaikkea sitä, miten paljon TERVEEMMÄLTÄ Pippa näyttää. -OP
Jos ei tietäisi heidän ikäänsä, niin minusta Pippa näyttää noin 45 - 48 vuotiaalta.
Kun taas Piia noin 52 - 55 vuotiaalta.
Ja muuten !
Anne Kukkohovi on melkein saman ikäinen 😂.
Vajaa vuoden nuorempi.
Ja hän näyttää luonnossa ikäiseltään tai pari vuotta VANHEMMALTA.
Annen Photoshopattuja valokuvia EI pidä verrata ollenkaan. Anne osaa Kuvankäsittelyn kiitettävästi..
Lähtee valokuvista hetkessä pois 10 vuotta ja 10 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Pippa on kyllä myös harvinaisen luonnonkaunis, mutta kyllähän tuossa ryppyisyydessä ja ihon roikkumisessa on ihan valtava ero. Eikä Piakaan mikään ruma ihminen ole. Tosi kuluneen näköinen vain.
Taitaa Pia vedellä körssiä, sehän vanhentaa ihoa ja Pipalle on tehty jotakin ja on oikean malliset kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Annen Photoshopattuja valokuvia EI pidä verrata ollenkaan. Anne osaa Kuvankäsittelyn kiitettävästi..Lähtee valokuvista hetkessä pois 10 vuotta ja 10 kiloa.
kuvankäsittely ja photoshopattuja kirjoitetaan PIENELLÄ alkukirjaimella. Et taida muutenkaan ymmärtää paljoa kuvankäsittelystä, Adoben jostain syystä satut tietämään jota kyllä ihmettelen.
Ihmetyttää kun noilla etuoikeutetuilla rikkailla julkkiksilla ei oo yhdelläkään ikinä ees sattumalta ollu mitään terveellistä pöytää.
Tulee mieleen että eikö yhteiskunnassa vois rakenteellisesti tehdä jotain sen sijaan että yksilöitä pakotetaan dieeteille ja hikitreeneihin? Hyi ite ahdistuisin tosi paljon vyötärönmittauksista ja punnituksista. Noi on vaan sillee et okei.
Jos ite perustasin yrityksen, sisällyttäisin työntekijöille työpäiviin taukojumppaa, kävely- tai muun treenin lounastauolla ja edullisen terveellisen lounaan.
Röökiä ja roskaruokaa. Siinä Nykäsen elintavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette suurentaneet kuvan ja etsitte torstaiaamuna ryppyjä jonkun turhan julkkiksen naamaasta.Anteeksi, jos torstaamusi meni pilalle. Tämä hyppäsi vaan silmille juttua lukiessani (ihan ilman suurennuslasia) niin vahvasti, että halusin jakaa havaintoni.
Piakin on minusta ihan nätti. Ajoin itse takaa ennen kaikkea sitä, miten paljon TERVEEMMÄLTÄ Pippa näyttää. -OP
Ei mennyt mun aamuni pilalle, mutta sanonpa vaan että tällainen lisää ulkonäköpaineita.
Ja onhan se nyt aika huvittava ajatus että täällä tutkitaan toisen naamaa porukalla.
Ei kaikki 50 + ole vetäneet röökiä, alkoholia ja roskaruokaa.
Jotkut osaavat pitää itsestään huolta ja se sitten näkyy kun vanhenee.
Ehkä se on ihme, en tiedä en asu Suomessa
Terv mamma 52 vee
Lähdenpä tästä jutun innoittamana tekemään viherpirtelön ja syömään porkkanan.
Seuraavaksi vihreä tee hautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähdenpä tästä jutun innoittamana tekemään viherpirtelön ja syömään porkkanan.
Seuraavaksi vihreä tee hautumaan.
Itse voisin yrittää aamujumppaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette suurentaneet kuvan ja etsitte torstaiaamuna ryppyjä jonkun turhan julkkiksen naamaasta.Anteeksi, jos torstaamusi meni pilalle. Tämä hyppäsi vaan silmille juttua lukiessani (ihan ilman suurennuslasia) niin vahvasti, että halusin jakaa havaintoni.
Ei mennyt mun aamuni pilalle, mutta sanonpa vaan että tällainen lisää ulkonäköpaineita.
Ja onhan se nyt aika huvittava ajatus että täällä tutkitaan toisen naamaa porukalla.
Olen aivan samaa mieltä! Tuntuu kauhealta miten tarkkaan noitakin kuvia pitää syynätä jotta näkee vaikka jonkun leukalinjan roikkumisen. Tekeekö ihmiset oikeasti sellaista ja onko he tosiaan näin kiinnostuneita toisten leukalinjoista? Eihän tässä uskalla enää ulos lähteä, jos minimaalisen roikkuva leukalinja on joku paha asia mikä pitää ruotia palstoilla heti aamutuimaan ja tehdä vertailuja toisiin.
Alkoikin tekemään juuri kovasti mieli uunilenkkiä ja ranskiksia. Niin ja kylmää KOFFIA. Ja röökiä.
Suominaisen tukka!