Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pia Nykänen ja Pippa Laukka molemmat 52, ei uskoisi

Vierailija
29.12.2022 |

Tässä linkki tämän päivä uutiseen, jossa Pia kertoo rakastavansa makkaraa ja syöttävänsä vihaneksia vain undulaateille. Kuvassa poseeraavat Pia ja Pippa Laukka ovat molemmat 52-vuotiaita. Saattaa johonkin tuo ruokavalio vaikuttaa... https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/93690fe2-ec7e-4483-8eae-a236455…

Kommentit (390)

Vierailija
41/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä niitä on röökimuijia....

Tuollakin kauppojen oven pielessä niitä nojailee kintut ristissä.

Hyi hitto, tuo röökin vetäminen vaan ällöttää. Jo ajatuksenakin.

Sen hajukin tuo mieleen likaisen kaljabaarin -80 luvulta.

Vierailija
42/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä vanhan näköisiä. Toinen vaan paremmat piirteet omaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen saunasolmun ja juon Ingmanin jogurtin omalla siemenellä.

Vierailija
44/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipan kasvot taidettu kohottaa laserilla, ja lisäksi saattaa olla botoxia ja täyteaineita, muttei överiksi.

Vierailija
45/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi ero minua aika vahvastikin motivoi juuri äsken tänään esimerkiksi syömään kasviksia. Juuri söin paprikaa vielä lounaan päälle. Ei ne rypyt tai roikkuva leukalinja sinänsä mitään, mutta mielelläni haluaisin pysyä yleisilmeeltäni terveen hehkuvana. Ei olisi kiva olla harmaa.

Vierailija
46/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi ero minua aika vahvastikin motivoi juuri äsken tänään esimerkiksi syömään kasviksia. Juuri söin paprikaa vielä lounaan päälle. Ei ne rypyt tai roikkuva leukalinja sinänsä mitään, mutta mielelläni haluaisin pysyä yleisilmeeltäni terveen hehkuvana. Ei olisi kiva olla harmaa.

Luuletko että suomalaisen Pipan iho on luonnostaan tuon värinen?

Vierailija
47/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita molempia naisia vanhentaa vaalennettu hius, se kun ei anna armoa juonteille, ihon laikukkuudelle, punertavuudelle, ja valaisee niitä esiin kuvissa ja livenä. Mitä valkaistumpi, sitä vanhentavampi.

Oma hiusväri olisi se paras, tai korkeitaan 2 sävyä vaaleampi tai 2 sävyä tummempi siitä.

Yleensä tummempihiuksiset näyttää muutenkin kapeakasvoisemmilta ja ihon väri tasaiselta kuvissa kun ne kasvot kehystyy paremmin eikä se tumma väri tuo valoa ns. vääriin kohtiin. Siksi monilla vaalennetut hiukset omaavilla ne silmien alusetkin näyttää tummilta ja onton kuoppaisilta, väsyneiltä.

Vierailija
48/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hei ei tuo Piiakaan nyt mistään pahimmasta päästä ole 52-vuotiaaksi.

Haitallista toisten ryppyjen laskeminen ja leukahelttojen tarkastelu suurennuslasilla.

Miettikää nyt hetki mitä ootte tekemässä.

Olette suurentaneet kuvan ja etsitte torstaiaamuna ryppyjä jonkun turhan julkkiksen naamaasta.

Anteeksi, jos torstaamusi meni pilalle. Tämä hyppäsi vaan silmille juttua lukiessani (ihan ilman suurennuslasia) niin vahvasti, että halusin jakaa havaintoni. 

Piakin on minusta ihan nätti. Ajoin itse takaa ennen kaikkea sitä, miten paljon TERVEEMMÄLTÄ Pippa näyttää. -OP

Ei mennyt mun aamuni pilalle, mutta sanonpa vaan että tällainen lisää ulkonäköpaineita.

Ja onhan se nyt aika huvittava ajatus että täällä tutkitaan toisen naamaa porukalla.

Ei muuten sinänsä ole koskaan paha asia, jos ihminen motivoituu elämään terveellisesti. Vaikka se olisikin ulkonäköpaineiden kautta.

Minut tuo ero saa ajattelemaan, että haluan elää kuin Pippa = muistanpa syödä kasviksia ja harrastaa liikukntaa, ja taidanpa jättää makkarat satunnaisiin mökkigrillauksiin.

Vierailija
49/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako makkaran lisäksi mennä röökiä ja alkoholiakin? Iho on ainakin just sellainen elottoman samea ja harmaa verrattuna tuohon pippaan.

Tupakoi, se tekee ihosta harmaan. Lisäksi tuo hiusväri, platinablondi kyllä vanhentaa.

Vierailija
50/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ovat ikäisensä näköisiä.

Vierailija
51/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihannesten karoteenit oikeasti vaikuttavat ihon väriin. Pia OLISI vähemmän harmaa, jos söisi karoteenipitoisia kasviksia. Tässä yksi satunnainen lähdelinkki tulosten ekalta sivulta: https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/2014061118397522

Vierailija
52/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ovat ikäisensä näköisiä.

Ja keskenään samanikäisen näköisiäkö? No, kai tämäkin asia on pohjimmiltaan katsojan silmässä ja riippuu jotenkin siitä, mitä asioita ihmisessä katsoo. Mun silmääni eivät näytä samanikäisiltä.

Vierailija
53/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei Pippa Laukka IRL mitenkään erityisen hyvältä näytä. Ryppyjä on silläkin varsin paljon, mutta hyvin ammattilaiset sen freesiksi meikkaa. Luonnossa kun olen nähnyt niin aika väsähtäneen näköinen täti. 

Pippa on lyhyessä ajassa harmaantunut ja vanhentunut 5-10 vuotta.

Pipalla on karmea syömishäiriötausta. Ja taitaa yhä tauti jyllätä kun muiden ruokailuihin kiinnostaa puuttua.

Minustakin tuo on vähän kyseen alasta kun on tuollaisessa ohjelmassa.

Mutta näyttävät kyllä molemmat 52v, mutta tässä näkyy se sosiaaliluokka :)

Vierailija
54/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Pipalla mesolangat leuassa? Ne jotka vetää leukalinjan siistin ja kiinteän näköisiksi, eikä ne maksa kuin muutaman satasen ja kestää toista vuotta eli ei tarvitse kasvojen kohotusta.

Katsokaa tuota leukaa ja leukalinjaa

https://i.ytimg.com/vi/KsFehB01FI4/mqdefault.jpg

Mesolangoilla saa tuollaisen

https://lalunacosmeticmedicine.com.au/wp-content/uploads/2018/05/IMG_62…

https://www.revolutionaesthetics.co.uk/images/thread-lift-before-and-af…

Minun 50 vuotta pian täyttävä työkaveri kävi espoolaisella esteettisellä klinikalla laitattamassa tuollaiset, laitto kuulemma kesti puoli tuntia eikä sattunut, maksoi neljä sataa ja lopputulos hänellä tosiaan sen näköinen kuin olisi lähtenyt iästä 15 vuotta pois! Ilman botoksimyrkkyjä ja maaoravaposkimaisia täyteaineita, nehän on vanhanaikaisia muualla päin maailmaa jo. Nuo on uusinta uutta, menen itsekin vuosien päästä ottamaan.

Vierailija
55/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään Pipalla liikakiloja tms. ylimääräistä. Vai onko ne sitten niitä ns. kameran tuomia...

Vierailija
56/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi kuva Laukasta https://cdn.ebs.newsner.com/wp-content/uploads/sites/15/2022/07/pippala…; olisiko ottanut reippaasti huulitäytettä nykyään?

Vierailija
57/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihannesten karoteenit oikeasti vaikuttavat ihon väriin. Pia OLISI vähemmän harmaa, jos söisi karoteenipitoisia kasviksia. Tässä yksi satunnainen lähdelinkki tulosten ekalta sivulta: https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/2014061118397522

Porkkana ja tupakointi combo lisää keuhkosyövän riskiä.

Vierailija
58/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia on kaikkea muuta kuin freesin näköinen 😳

Elintavat näkyy kun ikää tulee lisää..

Vierailija
59/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hei ei tuo Piiakaan nyt mistään pahimmasta päästä ole 52-vuotiaaksi.

Haitallista toisten ryppyjen laskeminen ja leukahelttojen tarkastelu suurennuslasilla.

Miettikää nyt hetki mitä ootte tekemässä.

Olette suurentaneet kuvan ja etsitte torstaiaamuna ryppyjä jonkun turhan julkkiksen naamaasta.

Anteeksi, jos torstaamusi meni pilalle. Tämä hyppäsi vaan silmille juttua lukiessani (ihan ilman suurennuslasia) niin vahvasti, että halusin jakaa havaintoni. 

Piakin on minusta ihan nätti. Ajoin itse takaa ennen kaikkea sitä, miten paljon TERVEEMMÄLTÄ Pippa näyttää. -OP

Ei mennyt mun aamuni pilalle, mutta sanonpa vaan että tällainen lisää ulkonäköpaineita.

Ja onhan se nyt aika huvittava ajatus että täällä tutkitaan toisen naamaa porukalla.

Ei muuten sinänsä ole koskaan paha asia, jos ihminen motivoituu elämään terveellisesti. Vaikka se olisikin ulkonäköpaineiden kautta.

Minut tuo ero saa ajattelemaan, että haluan elää kuin Pippa = muistanpa syödä kasviksia ja harrastaa liikukntaa, ja taidanpa jättää makkarat satunnaisiin mökkigrillauksiin.

Miksi se ei olisi paha asia? Paljon mieluummin olisin vähän sairaampi mutta onnellinen vaikka sitten roikkuvan leukalinjan kanssa  kuin terveellisesti elävä ja itseään vihaava ulkonäköpaineissa elävä ihminen.

Mutta tärkeysjärjestyksensä kullakin.

Vierailija
60/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa on kyllä mielestäni huomattavasti ikäistään nuoremman näköinen!

Veikkaan että nousee aika kärkeen ulkoisesti jos verrataan esim täällä kirjoitteleviin +40 ikäisiin.

PS: Itse olen 46v nainen